A reggeli nap halványan sütött, az első hajnal képzelte be a magas ablakokat, amikor Jungkook hallotta, hogy nyílik az ajtó, Kiküldte a szolgáit a királynőhöz, tehát most itt volt, túlságosan is magabiztos mosollyal.
„Királyom" - bólintott enyhén.
„Pontosan tudod, hogy miért kértelek, úgyhogy kíméld meg magad a fáradságtól” - Jungkook próbált nyugodt maradni, de az öklei olyan erősen összeszorultak, hogy az ujjbegyei elfehéredtek.
Valerie csak jelentőségteljesen kuncogott.
„Beszélj királyom.”
„Szeretnék egy alkut ajánlani. A Jimin elleni merényletkísérleteknek véget kell vetni. Ha még egyszer bántani fogják, akkor téged és minden szolgádat azonnal kiutasítalak a földemről” - szólalt meg Jungkook a lány tekintetét tartva.
„Miért érdekelne engem, hogy egy kis mosómedve él vagy halott" - közeledett a lány, végigfuttatva az ujjait a karján, amikor egy hideg, mintha egy kísérteties lélek megérintette volna, kellemetlen libabőrösödést képzett az egész bőrén.
„Az a kis állat ott talán túlélheti, de ez azt jelenti, hogy soha többé nem fogsz hozzáérni "- emelte fel a szemét, hogy egyenesen rá nézzen, és Jungkooknak minden önuralmára szüksége volt, hogy ne nyúljon a tőréért, és ne fúródjon a szívtelen mellkasába. „Te pedig az utolsó napodig hűséges férjem leszel, megegyeztünk?”
„De nem nyúlok hozzád az esküvőnk napjáig” - sziszegte át a férfi összeszorított fogak között.
„Ha ettől jobban fogsz aludni éjszaka, legyen úgy, ahogy van, kis hercegem”. A nő suttogása ellenőrizetlenül felgyorsította a férfi szívverését. „Megegyeztünk?”
„Áll az alku” - nyújtotta ki remegő tenyerét Jungkook, mire a lány megrázta azt határozottan rajta tartva a tekintetét. „Szóval első dolgod lesz reggeli után,hogy követsz engem az emeleti művészeti terembe, és pózolsz a portrénkhoz, aztán elkészíted nekünk a legjobb eljegyzési bált.”
Jungkook bólintott, elfordulva a lánytól figyelte a felemelkedő napot, remélve, hogy ő kibírja, túléli, hogy nem fog kardot ragadni és mindent levágni. abban az emeleti szobában darabokra, a vásznat, azt a furcsa festőt, őt, igen, őt különösen.
-
„Hé, hogy érzed magad?” Taehyung bozontos feje megjelent Jimin szobájának ajtajában.
„Rosszul, hogy érezhetem magam?” Jimin felsóhajtott, felült az ágyon a fájdalomtól összerezzenve.
A farka mozgatása rendkívül kellemetlen volt, az elveszett fülrészét a tükörben vizsgálgatta, mielőtt üreget nyitott benne, de a testében érzett fájdalom semmi volt ahhoz a gondolathoz képest, hogy soha többé nem fogja Jungkookot átölelni vagy megcsókolni, soha többé nem alszik el a karjaiban, vagy nem ébred fel arra, hogy a szeretett arcát lássa.
YOU ARE READING
𝐂𝐫𝐲𝐬𝐭𝐚𝐥 𝐒𝐧𝐨𝐰 2 | ʲⁱᵏᵒᵒᵏ
RomanceA frissen házasodott Jimin és Jungkook élvezték a nászútjukat, amíg a Jungkookot kísértő lidércnyomás valósággá nem vált, és minden emléke, ami valaha is létezett, el nem tűnt. Szíve összetörve és bezárva a hibridnek ,menekülnie és elrejtőznie kell...