"Nem hiszem, hogy ez jó ötlet" - sóhajtott fel Yoongi, miközben kinyitotta a hatalmas ajtókat a szinte üres szoba mellett.
Jungkook szorosabban szorította a kardot.
"Soha nem tudhatod, mit hozhat a jövő, és nekem új módokat kell tanulnom a harcra és a védekezésre a képességem nélkül."
"Ez igazán szerencsétlen, az ajándék megvédhetett volna téged a... ellenségektől, akik esetleg be akartak törni a földedre" - Yoongi sötét szemei gondterheltnek tűnt.
"Ajándék ide vagy oda, én még mindig erős vagyok, jöjjenek csak," Jungkook megfogta a kardot, így Yoongi sóhajtva megkocogtatta a vállát, mielőtt elhagyta volna a a szobából.
Olyan csend lett, csak a padló rezgett finoman, Jungkook érzékei felbolydultak, és várakozással töltötték el, amíg két alak villant be a szobába, mintha a semmiből bukkantak volna elő, és repültek a levegőben, szálkás füstöt hagyva maguk után.
Villámgyorsak voltak, mint a villámok körülötte, így megcélozta az egyiket, de csak a levegő volt, ahol reménytelenül eltalálta,tenyerei felemelkedtek, mint ahogyan azt már megszokta, hogy megpróbálja megállítani őket, de nem volt semmi, semmi erő a testében. Egy átlagember két csillogó szörnyeteggel szemben, akik nevetve röhögtek rajta, hirtelen ledöntve őt a lábáról.
"Yoongi király azt mondta, hogy nem szabad megölnünk téged, de mi sosem ígértük meg, hogy nem játszunk egy kicsit" - csúszott fel az egyik a testén, égő zúzódások nyomát hagyva maga után, megpróbálta elvágni a karddal, de az elmenekült, mielőtt a penge elérte volna.Jungkook dühe kitört, úgy vágott maga körül, mint egy őrült, de a két szörny messze volt tőle, a kezei kimerültek az ellenük való védekezéstől, leengedte a kardot, érezte az égető érzést, ahogy az érintésük őrült fájdalommal vágott át rajta.
-
"Szerintem lenyűgözően nézel ki, Jimin király" - pirult el a fiatal lány, egy gyors pillantást vetett a tükörképére.
A gyémánt nyaklánc csillogott a lámpafényben, a fehér selymes ing körülötte olyan puha, a ruhája klasszikusnak és mégis gyönyörűnek tűnt.
"Köszönöm "- küldött Jimin egy széles mosolyt az ajtóra pillantva, miközben Jungkooknak már itt kellett volna lennie, mégsem látta őt a egész nap.
"Nem tudod véletlenül, hogy hol van a férjem?" Kérdezte Jimin elpirulva.
"Én csak azt hallottam, hogy Jeon király elment harci képességeket gyakorolni, de senki sem őt azóta."
Jimin bólintott, és aggódni kezdett. Tudta, hogy Jungkook milyen kemény küzdött, hogy megtanuljon harcolni a tehetsége nélkül. Haragudott rá valaha is amiért elvesztette?
Az ajtó becsapódott, és Jungkook megfordult, hogy meglássa őt aki rosszul nézett ki, a ruhája szakadt, a teste zúzódásoktól volt tele, a hajának szélei mintha megégtek volna.
"Jungkook! Mi történt!" Jimin mellé ugrott, támogatva őt a hóna alatt az ágy felé.
"Jól vagyok, csak elvesztettem egy harcot Lumlailsszel - sziszegte a matracra borulva.
"Mivel?" Jimin felsóhajtott, kinyújtotta a kezét, hogy végigsimítson Jungkook haján, néhány szál még mindig parázslott és parazsat adott ki.
"Lumlailok, átkozott szörnyek, gyorsabbak a villámnál, mindent felégetnek, amihez hozzáérnek."
"Miért harcolnál velük?" Jimin elszomorodott, ahogy sejtette a választ.
"Meg kell tanulnom, hogyan védjem meg magam és a kedves férjemet az ajándékom nélkül." Jungkook zúzott tenyere az övé köré fonódott.
"Kérlek, hozz nekem egy tálat vízzel, egy puha törülközőt és néhány gyógynövényt, ami hűsít az égési sérülésekre" - mondta Jimin a leányhoz fordulva, aki meghajolt, és azonnal kisietett a szobából, hogy teljesítse a parancsát. "Jungkook, nem vagyunk veszélyben, miért nem tudsz pihenni és élvezni a nászutunkat?"
"Nem lesz ez mindig így, a mi országunk hatalmas és virágzó, sok ellenség leselkedik a határainkra, fel kell készülnöm, képesnek kell lennem megvédeni a királyságomat és azt, akit szeretek, ha eljön az idő" - simogatta végig az arcát Jungkook.
"Megtalálod a módját. Mindent meg fogsz tanulni, csak ne nehezítsd meg annyira magadnak a dolgot. Kérlek, pihenj, élvezd az utunkat, és amikor visszatérünk a palotába, kérd meg Fang tábornokot és a legnagyobb embereidet, hogy eddzenek veled. Ők mindannyian tehetségesek, kiváló harcosok. Örülni fognak, hogy segíthetnek szeretett királyuknak" - nézte Jimin Jungkook zúzódásos arcát, remélve, hogy szavai némi vigaszt nyújthatnak férjének.
Az ajtó kinyílt, és a leány visszajött mindazzal, amit a férfi kívánt, átnyújtva neki.
"Nagyon szépen köszönöm" - küldött Jimin egy halvány mosolyt a lánynak.
" Jimin király, szüksége van még valamire?" - hajolt meg ismét a lány.
"Nem, egyelőre köszönöm, kérem, csak tudassa Yoongi királlyal, hogy egy kicsit késni fogunk a fesztiváljáról".
A lány bólintott, mielőtt olyan halkan távozott a szobából, hogy még a róka érzékeivel sem hallotta a lépteit.
''Igazad van Jimin. Mikor lett az én kis rókám ilyen bölcs?" Jungkook csillogó szemekkel figyelte őt.
"Csak miattad Jeon király" - kuncogott Jimin a törölközőt vizezve, majd hidratálta Jungkook haját és arcát, finoman kezelve az összes zúzódásait, amíg Jungkook fel tudott ülni az ágyban.
"Maradhatunk itt reggelig és összebújhatunk,nem kell elmennünk" - suttogta Jimin farkát és lábfejét csóválva, amikor Jungkook forró lehelete az ajkához ért.
"Azért az ünnepségért jöttünk ide, udvariatlanság lenne nem részt venni rajta", Jungkook az ajkait csipkedve tisztázta magát. " Jimin király?"
"Jeon király?"
Köszi,hogy elolvastad♡
VOUS LISEZ
𝐂𝐫𝐲𝐬𝐭𝐚𝐥 𝐒𝐧𝐨𝐰 2 | ʲⁱᵏᵒᵒᵏ
Roman d'amourA frissen házasodott Jimin és Jungkook élvezték a nászútjukat, amíg a Jungkookot kísértő lidércnyomás valósággá nem vált, és minden emléke, ami valaha is létezett, el nem tűnt. Szíve összetörve és bezárva a hibridnek ,menekülnie és elrejtőznie kell...