A hibrid lány tekintete nem tudott elszakadni a gondolatától, így Jungkook felgyorsította a lovat a hatalmas fák mentén. Rajongótánc a legdrágább volt a fajtájából, mivel a széltündérek vérét hordozta magában, így sok mérföldet tudott megtenni anélkül, hogy valaha is elfáradt volna, és sima lábai egy Repülőt is le tudtak volna futni. Most éppen kidőlt fákon ugrált át és apró locsogó gőzökkel tévedt el abban a mély erdőben, amely tele volt szétszórt napsugarakkal.
Jungkooknak fogalma sem volt, hogy miért vagy mi elől fut, csak azt tudta, hogy ez a hibrid lány miatt van. Azok a furcsa dolgok, amiket mondott. Annyira félt Valerie-től, hogy minek nevezte? Szörnyetegnek?
Jungkook meghúzta a gyeplőt, és megállította Rajongótáncot a napsütötte réten. Sok pillangó kergette egymást a jávorszarvasok felett, így egy pillanatig figyelte őket, megnyugtatva belső viharát.
Vissza kell mennem, gondolta, talán borral és lányokkal fogom megállítani ezt az őrületet.
"Gyere" - hajolt a lóhoz, hogy jelet adjon neki a galoppra, de egy kiáltás visszhangzott az erdőben a fák között. Jungkook minden szőrszála felállt. testén, és ösztönösen megrántotta a gyeplőt,Rajongótáncot vezetve arrafelé.
A sikoly folytatódott, olyan ijesztő volt, mintha valaki életveszélyben lenne.
"Gyorsabban!" Kiáltotta Jungkook, így a ló átváltozott szélhordozóvá. egy tisztáson át, hogy néhány idegen láttán hirtelen megálljon.
Két hatalmas vadász fogott egy rókafiút, akik megpróbálták levágni a farkát egy fejszével.
"Mit csináltok?" Kiáltotta Jungkook, mire azok megfordultak, arcukat lesápadt.
"Jeon király" - hajoltak meg mindketten mélyen, még mindig szorosan tartva a fiút.
Az egykor határozottan finom, most szakadt és piszkos rögöket viselt, az arát zúzódások és sár csúfitotta, de Jungkook még ezen a rétegen keresztül is látta,megragadta a fiú mennyei vonásait.
"Jeon király, elkaptunk egy hibridet, ezért csak feldaraboljuk." vigyorgott a fickó, aki egy fejszét tartott a kezében.
"Állj meg ott, ahol vagy!" Jungkook leugrott a lóról, magához véve a kardját, feléjük és a reszkető fiú felé sétált. "Ki vagy te hibrid? Nézz rám!" - mondta, de a rókás fiú még mindig lehajtott fejjel állt.
"Válaszolj a kérdésemre! Ki vagy te?" Jungkook a pengét a fiú állához szegezte, és ebben a pillanatban smaragdzöld szemek néztek egyenesen rá, elállt a lélegzete.
A bőre megtelt libabőrrel, a térdei meghajlottak, de ő megtartotta az álarcát, és a fiú álla alatt tartotta a pengét, úgy érezte, mintha visszahelyezték volna az időben. Mintha már ott lett volna. Egy szobában, szinte semmit sem viselve, amikor a fiú teljesen meztelenül volt...
ESTÁS LEYENDO
𝐂𝐫𝐲𝐬𝐭𝐚𝐥 𝐒𝐧𝐨𝐰 2 | ʲⁱᵏᵒᵒᵏ
RomanceA frissen házasodott Jimin és Jungkook élvezték a nászútjukat, amíg a Jungkookot kísértő lidércnyomás valósággá nem vált, és minden emléke, ami valaha is létezett, el nem tűnt. Szíve összetörve és bezárva a hibridnek ,menekülnie és elrejtőznie kell...