17.𝐈𝐠é𝐫𝐞𝐭𝐞𝐤,𝐚𝐦𝐢𝐤𝐞𝐭 𝐧𝐞𝐦 𝐭𝐮𝐝𝐨𝐤 𝐛𝐞𝐭𝐚𝐫𝐭𝐚𝐧𝐢

81 15 8
                                    

„Odi, mit mondtam neked a történetek kitalálásáról!” Kiabált az anyja

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

„Odi, mit mondtam neked a történetek kitalálásáról!” Kiabált az anyja.

„De Jimin király megmentett minket, hogyhogy nem emlékszel!” A lány arcán könnyek kezdtek végigzúdulni.

„Semmi baj Odi, apám háza örökre a tiéd, nem kell aggódnod.” - suttogta nyugodtan Jimin, amikor Jungkook ereiben megfagyott a vér, tehát valóban Emerald és Hoseok fia volt.

Vajon csak az a kislány ott tudott valamit, amit a felnőttek nem tudtak felidézni?

„Együnk, kihűl a palacsinta" - motyogta Jungkook, hogy levágja ezt az őrült feszültséget, így a hibridek leültek, és mindenki csendben elkezdett enni.

-

„Nagyon köszönöm ezt a csodálatos estét” - bólintott Jungkook két órával később a vendéglátóinak.

„Gyertek vissza hamarosan” - ölelte meg mindkettőjüket Odi, Jimint egy kicsit hosszabban.

„És jól érezted magad?” Kérdezte Jimin, amikor felsétáltak a főpalota felé.

„Igen, csodálatos volt, olyan édesek, és Odi is aranyos. egyszer nekem is lehetne egy ilyen gyerekem, mint ő.” - suttogta, miközben Jimin bolyhos farkát és fülét nézte, képzelete vadul játszott, és egy kisfiú képét alkotta meg, akinek ugyanilyen édes róka vonásai lennének.

Jimin szörnyen elpirult, majd lehajtotta a fejét.

„A jövendőbeli királynő biztosan teljesítheti ezt a kívánságodat” - hangzott el némi szomorúság a hangjában, amikor Jungkook úgy érezte, mintha valaki megvágná őt.

„Nem, nem tudja" - motyogta, közelebb húzva magához Jimin. „Egy gyermeket szeretnék puha rókafülekkel és pompás rókafarokkal” - suttogta Jiminbe fülébe.

„Nem teljesíthetem ezt a kívánságot, Jeon király, ez biológiailag lehetetlen. Én is férfi vagyok” - motyogta Jimin, zöld szemei tele voltak kétségbeeséssel.

„Tudom, csak... az ember álmodhat” - nevetett fel Jungkook, miközben Jimin rókafülét csókolgatta, próbálva figyelmen kívül hagyni ezt a furcsa, hirtelen csalódottságot.

Miért képzelt egyáltalán olyan dolgokat, amik fájdalmat okozhatnak neki, valaki máshoz ment férjhez, valakihez, akit gyűlölt kevesebb, mint két hónap múlva, és Jimin vele ellentétben egy férfi volt, így soha nem lehetett családjuk a  saját húsukból és vérükből.

„Menjünk a hálószobánkba" - motyogta Jungkook. Jimin csak bólintott, a ki nem mondott dolgok csenddé váltak közöttük között, amikor a csendes palotában sétáltak egymáshoz bújva a hálószoba felé, amit az elmúlt hetekben közösen használtak.

Jungkook kinyomta az ajtót, amikor Jimin sóhajtva elengedte őt, hangosan az ágyra esett.

„Szeretnél előbb megfürödni?” Kérdezte Jungkook a pólóját kibontva de egy sikoly csengett be a szobába, és megfordult, hogy megdermedjen a rémülettől asa üreg, mintha egy szörnyeteg szája nyílt volna ki az ágy közepén. és megpróbálta elnyelni Jimin-t. Zöld csápszerű karok téptek a fülét és a farkát.

𝐂𝐫𝐲𝐬𝐭𝐚𝐥 𝐒𝐧𝐨𝐰 2 | ʲⁱᵏᵒᵒᵏDonde viven las historias. Descúbrelo ahora