30.𝐀 𝐬𝐳𝐞𝐫𝐞𝐥𝐞𝐦 𝐞𝐫ő𝐬𝐞𝐛𝐛 𝐦𝐢𝐧𝐭..

82 14 4
                                    

„Nem” - suttogta fejében Jimin, legszívesebben kiabált volna, sikoltozott volna, hogy megállítsa Jungkookot az ivásban, de férje visszatette a poharat a tálcára, és ujjával kimosta a száját, tekintete a szörnykirálynőre esett, akinek arcát diadalm...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

„Nem” - suttogta fejében Jimin, legszívesebben kiabált volna, sikoltozott volna, hogy megállítsa Jungkookot az ivásban, de férje visszatette a poharat a tálcára, és ujjával kimosta a száját, tekintete a szörnykirálynőre esett, akinek arcát diadalmas mosoly szelte.

A szolgáló lehajtott fejjel hagyta el a szobát egy másik ajtó mögött eltűnve. Jimin még mindig megdermedt a rémülettől, egész rókatestével az ajtóba kapaszkodott.

„Szóval, milyen alkut akarsz kötni velem kis herceg?” Valerie megkerülte Jungkookot, aki nyugodtan állt ott.

„Meg akartam kérni a kezét, hogy ma este megejtsük az esküvőt, miért várnánk még egy hónapot?” Ezek a szavak olyan simán hagyták el a száját, hogy Jimin úgy érezte, meg fog halni.

Nem - suttogta, miközben könnyek hagyták el a szemét, hogy a bundájába guruljanak.

„Nagyon örülök" - tette a szörnykirálynő a kezét Jungkook vállára. „És mi van a mosómedvével?” Kérdezte, amitől Jimin apró rókaszíve majdnem elhagyta a mellkasát.

„Milyen mosómedve?” Jungkook felemelte a fejét.

„Egy hibrid” - suttogta a lány, keze végigvándorolt Jungkook mellkasán.

„Minden hibridnek halottnak kellene lennie” - motyogta.

„Megölnéd nekem azt a mosómedve hibridet nászajándékba?” A lány szeme vörösre gyulladt. „Hozd ide a fejét és a farkát.”

„Minden kívánságod királynő, az én parancsom” - fordult meg Jungkook megragadva a lány tenyerét, hogy az ajkaihoz vigye és megcsókolja. „Most már megbocsátasz, el kell intéznem néhány dolgot a ma esti esküvői szertartás előtt” - hajolt meg.

„Hol lesz az esküvő,  valószínűleg a kupolában” - mosolygott magában a lány a hosszú ablakok felé sétálva.

„A trónteremben, rögtön utána királynővé akarlak koronázni - Jungkook az ajtóhoz sétált, amikor Jimin a fájdalomtól és a félelemtől remegve mélyebben az árnyékba lapult.

Az élete végleg véget ért, és a legkegyetlenebb módon fog meghalni, megölte az, akit a legjobban szeretett. Nem kéne most Jungkook útjába ugrania, hogy gyorsabb legyen, de már nem maradt ereje mozogni, így hosszú órákig ugyanazon a helyen maradt, amíg be nem sötétedett.

Meg kell találnom Jungkookot, és hagynom kell, hogy az életem véget érjen, gondolta lassan felfelé haladva egy folyosót figyelembe véve egy szolgálati szoba felé, hogy vegyen néhány használt ruhát, és átváltozás után felöltözzön, Ha csak meghalt volna az erdőben, miután Taehyung kirúgta, minden jobb lett volna, mint itt szembenézni ezzel a sorssal. Hogy nem látod, hogy ő egy szörnyeteg, miért nem emlékszel rám, a szíve vérzett, mégis kifele vette az utat a kertbe, hogy megálljon a szülei szobra előtt.

„Anya, apa, kérlek, küldjetek nekem erőt és bátorítást” - könyörgött leülve, látható volt bárki számára, aki belép a kertbe, de nem akart menekülni vagy elbújni, az élete úgyis értelmét vesztette, így Jimin az emlékmű előtt kuporogva várta a sorsát.

-

A kert hosszú árnyékba borult, a csillagok kialudtak az égen, az idő múlott, és Jimin nem volt biztos benne, hogy az egész világ nem felejtette-e el a létezését, könnyei felszáradtak, mert már nem volt ereje sírni.

Szülei szobra olyan nyugodt volt fölötte, így odabújt a hideg kőhöz, ami anyja lábának formájába volt faragva, remélve, hogy a túloldalon várni fog rá. Dörrenés hallatszott, a palota felől egy ajtót toltak ki, Jimin szívverése ijedtében felgyorsult, tekintete egy magas, deszkavállú testtartó emberre esett, aki lassan közeledett a szoborhoz.

Remélem, gyorsan ideér, gondolta Jimin a falhoz kuporodva.  Borzasztóan reszketett, a benne lévő hideg olyan kemény lett, amikor Jungkook nehéz lélegzetvételekkel közeledett lépésről lépésre kardja csillogott a halvány éjszakai fényben.

Jungkook megállt előtte, az egész világot betakarva a hatalmas testtartásával, így Jimin eltakarta az arcát, hogy ne lássa a végzetet, de nem penge közeledett felé, csak egy meleg tenyér landolt a térdén, hogy megsimogassa. gyengéden.

„Jimin" - Jungkook hangja lágy volt.

„Én vagyok a mosómedve, akit meg kell ölnöd király - suttogta Jimin, leeresztve a kezét, hogy lássa férje szomorú őzike szemeit.

„Kezdődik a szertartás, azt akarom, hogy gyere velem oda" - nyújtotta ki a tenyerét Jungkook.

„Miért?” Kérdezte Jimin, nem tudta volna itt a kertben megtenni, muszáj volt mindenki és a szörnykirálynő előtt megölnie őt. „Király, ha az utolsó kegyelemért könyöröghetnék, kérlek, ölj meg itt, inkább halok meg csendben a szüleim szobra mellett.”

A tekintetük találkozott Jungkookéval, aki rendkívül komollyá vált.

„Azt akarom, hogy gyere velem a szertartásra” - mondta minden egyes szót hangsúlyozva.

„De...”

„Jimin, azt akarom, hogy velem gyere” - állt fel Jungkook. „Csak ígérd meg,hogy bármi is történik, ne engedd el a kezem.”

Jimin döbbenten figyelte őt, képtelen volt bármit is megérteni, de Jungkook kinyújtotta a kezét, ezért óvatosan megfogta, és átkarolta a tenyerét, amikor a férje felhúzta a meleg testéhez mélyen átölelve.

Jimin szíve összevissza vert, hiszen miért nem támadták meg és vágták darabokra, Ehelyett egy csókot érzett a hiányzó rókafülének hege mentén.

„Gyere, csak ne engedd el a kezem" - Jungkook hangja reszelős volt, mintha a könnyeit visszafojtaná, amikor mindketten lassan felmentek a sikátoron a palotába, a hátsó ajtón, egy hosszú folyosón át. Minden szolga és őr, aki mellett elhaladtak, furcsán nézett rájuk, de Jungkook összekulcsolta az ujjaikat, és felvezette Jimin-t a főlépcsőn a trónterem ajtaja felé.

"Jungkook, ha meglát ott.." - dobbant meg Jimin szíve.

„Bízol bennem?” - azok a sötét szemek bátorságot és elszántságot hordoztak.

„Az életemnél is jobban” - suttogta Jimin.

„Akkor gyere, csak maradj a közelemben, és soha ne engedd el a kezemet” - hajolt Jungkook az ajkaihoz, hogy megcsókolja, mintha erőt akart volna adni magának azzal a lágy gesztusával, majd férje megfordult, és kinyitotta a trónterem ajtaját és a csillárok ragyogó fénye elkeveredett közöttük, a terem összes tekintete rájuk szegeződött.

„Akkor gyere, csak maradj a közelemben, és soha ne engedd el a kezemet” - hajolt Jungkook az ajkaihoz, hogy megcsókolja, mintha erőt akart volna adni magának azzal a lágy gesztusával, majd férje megfordult, és kinyitotta a trónterem ajtaját és a c...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Köszi,hogy elolvastad♡

𝐂𝐫𝐲𝐬𝐭𝐚𝐥 𝐒𝐧𝐨𝐰 2 | ʲⁱᵏᵒᵒᵏWhere stories live. Discover now