25.𝐕𝐚𝐥𝐥𝐨𝐦á𝐬

96 17 18
                                    

„Miért ver ilyen hangosan a szíved?” Kérdezte Jimin, a másik kezét a mellkasára helyezve, nyugtató mozdulattal

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

„Miért ver ilyen hangosan a szíved?” Kérdezte Jimin, a másik kezét a mellkasára helyezve, nyugtató mozdulattal.

Jungkook szemei megteltek könnyel, ezért szipogott.

„Jungkook? Mi történik?” Jimin lecirógatta a könnyeit, az arcához húzta, hogy összebújjanak az orrukkal.

„Nem tudom” - suttogta.

''őszintén szólva ugyanúgy félek, de nem tudom megállítani, és nem is akarom'' - szólalt meg a saját hangja, amit az emlékeiből hozott vissza.

„Nem tudom. Már semmit sem értek. Annyira elveszett vagyok'' - motyogta Jiminhez bújva.

„Itt vagyok neked, mindig, szeretlek”, Jimin hangja nyugodt volt, kezeivel lágyan masszírozták a hátát és a nyakát, így Jungkook magához húzta őt, egy mély csókba, hogy lecsendesítse a fejében lévő káoszt, és ott voltak a gőzölgő tóban csókolóztak nagyon sokáig.

-

„Hová fogunk menni? Félek visszamenni” - Jimin Jungkook mögött sétált a Repülő felé, miközben az éjszaka lassan elhalványult, ahogy valami távoli hajnalon feljött.

„Nem megyünk vissza. Addig nem, amíg meg nem értem, mi folyik itt”. Jungkook még jobban magához húzta a meleg testét.

A ruháik megszáradtak, és újra teljesen fel voltak öltözve, de Jimin valami belső hideget érzett, ami annyira jeges volt, hogy nem tudott felmelegedni.

„A kezeid megfagytak "- Jungkook megfogta a tenyerét, megdörzsölte őket, és a leheletével felmelegítette.

„Köszönöm” - Jimin darabokra tudott törni férje szeretetétől.

Kérlek emlékezz rám, mielőtt meghalok, kérlek emlékezz rám legalább egy másodpercre.

„Jobb" - mosolygott helyette, és Jungkook gyengéden megcsókolta az ajkait, hosszabb ideig maradva bennük.

„Gyere" - motyogta, felemelve az örökzöld növényfalat, hogy belemerüljön a az erdőbe.

„Szóval, hova megyünk?” Kérdezte Jimin.

„Yoongi nyári rezidenciájára. Az a Fátyol földjének határán van, és ott találkoztam azzal a ribanccal is, szóval talán találok néhány választ, ha visszamegyek az elejére.”

Jimin bólintott, próbálta elrejteni, hogy mennyire teljesen megijedt, most, hogy a tűz elhalványult, újra teljes erővel érezte a fenyegetést, de elértek a Repülőhöz, és Jungkook megállt, közelebb húzta a derekánál fogva.

„Bármi történjék is, ne feledd, hogy te vagy az egyetlen a szívemben, még soha nem éreztem ilyet.” Jungkook szemei felragyogtak, amikor odahajolt, hogy minden vágyakozással Jimin ajkába csókoljon ugyanolyan szenvedéllyel válaszolt, mintha ezek lennének az utolsó csókjaik. A szája még mindig tele volt Jungkook szeretett ízével, amikor visszahúzódott. hogy összekapcsolja a homlokukat.

„Szeretlek Jungkook” - suttogta Jimin remegő állkapoccsal.

„Édes rókám” - ölelte Jungkook szorosan magához, belecsókolva a hajába. „ Szeretlek... nagyon szeretlek.”

Mindketten felszisszentek, tudván, hogy a sorsuk talán eldőlt, de ez a vallomás... volt minden Jimin számára. Hogy annyira biztos, hogy még ő sem emlékszik rá az ő férje szereti őt, Jimin ujjai a hideg gyűrű köré fonódtak a férfi férje ujján, Jungkook soha nem vette le azt, ami egy ilyen csodálatos gesztust.

„Gyere, még napfelkelte előtt el akarok érni Yoongi palotájába, minél kevesebben tudják meg, hogy ott vagyunk, annál jobb” - Jungkook néhány centivel arrébb lépett, így Jimin megfogta a tenyerét, és besétált a Repülőbe.

-

A távoli hajnal homályos homályt vetett a sztyeppére, ahol voltak a sebesség az ülésbe nyomta Jimin-t, akinek a szíve nehéz volt, mint a repülőgépeké, mi fog történni vele most, hogy Jungkook megszegte az ígéretét amit a szörnykirálynőnek tett. A repülőgép egyenletesen haladt  a horizonton emelkedő hatalmas város felé. Jimin gondolatai elhomályosodtak, tekintete végigpásztázta azt a helyet, ahol elvesztette szeretett férjét, ahol Jungkook elfelejtette őt. Ott néhány kék csillag csillogott fölötte, egyre nagyobbak lettek minden egyes alkalommal, másodpercről másodpercre.

„Jungkook? Azok valódiak?” Kérdezte Jimin, miközben az egyikre koncentrált ami egyenesen feléjük repült.

„Mi?”

„Azok a csillagszerű dolgok”, Jimin összeszűkítette a szemét, amikor Jungkook káromkodott. lejebb emelte a repülőt, így Jimin felkiáltott, megszorítva az ülést.

„Jungkook!”

„Nem tudom mi ez, de üldöznek minket!”

A következő pillanatban valami eltalálta a repülőgépet, az egész kabin megremegett, Jungkook próbálta stabilan tartani a gépet, miközben lezuhant, de egy újabb találat lyukat ütött a falon, minden, ami nem volt szilárdan megrántva kiszívta a sebesség. Jimin lehunyta a szemét,  kezét az ülésbe nyomta, hogy kapaszkodjon, amikor zuhantak, Jungkook pedig küzdött... hogy a repülő ne törjön össze.

„ Tarts ki! Durva lesz a landolás!” Kiáltotta, miközben minden fény kialudt odabent, amikor a repülőgép a kemény talajnak ütközött, az övek majdnem elvesztették az erejüket. elszakadtak, de sikerült Jimin-t az ülésben tartaniuk, míg ők a kemény köveken és homokon átgázolva veszítettek sebességükből. A repülő megállt, a fal égett, a hamu betöltötte az utasteret.

„Jimin! Jimin! Jól vagy?” Jungkook odaért hozzá, és kioldotta az övét remegő ujjakkal.

„Azt hiszem.” Jimin megint olyan hideg volt, a fogai összeszorultak, de újabb találat érte, az egész testet ,Jungkook kirángatta őt a kiszakadt lyukon keresztül.

Az éjszaka még mindig szinte koromsötét volt körülöttük, mindketten megbotlottak de próbáltak egymásba kapaszkodni.

Néhány alakzat, mint kék ködszalagok töltötték meg a levegőt, és Jungkook megragadta a kardját és elvágta az elsőt, amelyik embertelenül kiabált.

„Jimin futás!” Kiáltotta harcolva a maszkos szörnykatonákkal, így Jimin sprintbe kezdett, a távoli fények lassan felfedeztek néhány levél nélküli ágakat és sziklákat körülötte.

Meggyorsultak a léptei, és meglátta Jungkookot, aki mögötte futott a kardjával hadonászott, hogy visszatartsa az üldözőket.

Halottak vagyunk, gondolta Jimin, miközben a tüdeje égett a sprinteléstől, a cipőjét egy kőnek ütközik, amikor nekicsapódik a durva szikláknak fájdalmasan.

Az egyik szörnyeteg fölötte repült, hogy leszállva testtartást változtatva egy női katonává változzon, íját felemelve, az éles nyílvesszőt a mellkasába szegezve... amikor egy zúzmarás égzengéshez hasonló üvöltés visszhangzott a sztyeppén.

 amikor egy zúzmarás égzengéshez hasonló üvöltés visszhangzott a sztyeppén

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Köszi,hogy elolvastad♡

𝐇𝐚𝐥𝐤𝐚𝐦 𝐦𝐞𝐠𝐬ú𝐠𝐨𝐦,𝐡𝐨𝐠𝐲 𝐤𝐞𝐯𝐞𝐬𝐞𝐛𝐛 𝐦𝐢𝐧𝐭 10 𝐫é𝐬𝐳 𝐯𝐚𝐧 𝐯𝐢𝐬𝐬𝐳𝐚🫣

𝐂𝐫𝐲𝐬𝐭𝐚𝐥 𝐒𝐧𝐨𝐰 2 | ʲⁱᵏᵒᵒᵏWhere stories live. Discover now