7.𝐀 𝐤𝐢𝐫á𝐥𝐲 𝐩𝐚𝐫𝐚𝐧𝐜𝐬𝐚

85 16 6
                                    

Jungkook a homlokát ráncolva odasétált hozzá, és a kezébe vette az arcát

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.

Jungkook a homlokát ráncolva odasétált hozzá, és a kezébe vette az arcát.

„Ha elfelejtett téged, akkor nem méltó arra, hogy így ápolja az emlékét, én vagyok a királyod és megkértelek, hogy töltsd velem ezt az éjszakát. Ez egy parancs.”

Jimin felsóhajtott, lehajtva a fejét.

„Ha ez parancs, Jeon király, akkor követni fogom.” - suttogta a fürdőszoba felé sétálva, megállva a márványcső felett.

„Vedd le a ruháidat.” Jungkook megállt mögötte, és Jimin szíve őrülten kalapált, mert bár Jungkook már annyiszor látta őt, most úgy érezte, mintha egy idegen előtt vetkőzne le magát, mégis Jimin figyelmen kívül hagyta, hogy kigombolja az inget,remegett attól a belső hidegtől, hogy olyan sokáig fázott,a földre dobta az inget, kibontotta a nadrágot, levette a fehérneművel, cipővel és zoknival együtt, hogy gyorsabban menjen. Ott állt teljesen meztelenül, és nézte a gőzölgő vízzel teli fürdőkádat.

„Várj, még ne menj be, nem akarsz sokkot kapni a hőmérsékletváltozástól” - érezte, hogy Jungkook közeledik, az embere feltűrte az ingujját, egy szivacsot csöpögtetett a kádba, majd közeledett, hogy finoman végigdörzsölje vele az arcát. Az a meleg, puha szövet hűsítően hatott fagyott, zúzódásos testére, ahogy Jungkook gesztusai némi gyógyulást hoztak összetört szívére. Nem felejtette el, hogyan bánt a hibridjével, legalábbis azt, a meleg ujjai olyan jók, sokkal jobbak, mint a szivacs, amikor Jungkook megmosta a testétgyengéden felmelegítette lassan azokkal a finom mozdulatokkal.

„Azt hiszem, most már nyugodtan bemehetsz a kádba” - motyogta egy idő után, amikor Jimin teljesen elveszett a gyengédségében. Nagyon-nagyon hiányzott.

A rókának szédült a feje, így Jungkooknak kellett segítenie neki a kádba beszállnia ahol végre meleget érezve leült.

„Köszönöm" - suttogta, miközben felnézett az őzike szemekbe, amiket annyira szeretett, a legjobban szerette ezeket a szemeket.

Jungkook kicsit elpirult, de nem szólt semmit, leült a fürdőkádra, hogy a samponért nyúljon és megmossa a haját. Olyan volt, mint egy álom és egy pillanatra Jimin azon tűnődött, hogy vajon nem halt-e meg a börtönben és ez itt a mennyország, de túl valóságosnak tűnt, Jungkook olyan... ismerős kezei... masszírozta a fejét, majd a szivaccsal leöntötte a vizet a hajáról.

"Hűha...” - motyogta Jimin a férfira nézve.

Jungkook arca még mindig kipirult, keze belegabalyodott Jimin hajszálaiba, játszott velük, amikor hirtelen odahajolt, hogy ajkait a sajátjába kapja, és nyelvével szétválassza.

Ez a csók annyira váratlanul érte Jimin testének minden sejtje végre felengedett, mindkettőjük szája keményen dolgozott, nem tudtak megállni hosszú pillanatokig, amíg Jungkook hátrahúzódott, és ránézett.

"Abban a pillanatban, hogy megláttam az ajkaidat, tudtam, hogy mennyei finomságok”.

Jimin még jobban elpirult, de Jungkook felállt a kád széléről.

„Szállj ki és kövess a hálószobába.”

Jimin egy másodpercnyi habozás nélkül megtette, teste ismét megremegett a a hidegtől, amint elhagyta a meleg fürdőkádat.

Jungkook az ágy előtt állt, levette a pólóját és a nadrágját. majd gyorsan előkészítette magát, Jimin még sosem tapasztalta őt úgy, ahogyan mindig lágy és gyengéd, és szenvedélyes.

"Feküdj le” - mondta Jungkook ránézve, mire Jimin felugrott az ágyra, és a matracra esett, még mindig remegve a hidegtől és a vegyes érzelmektől.

Éppen a férje akarta elvinni, miért érezte úgy, mintha, valami idegennel feküdne le. Mert Jungkook nem emlékszik rád, hibrid ágyi játéknak vett, gondolta a szívverése egyre gyorsabb lett, de Jungkook felemelte a csípőjét, gyorsan belé nyomódva.

„Remélem, nem volt túl messze, amikor utoljára szexeltél, szeretem a keményet és a durvát" - küldött neki Jungkook egy domináns pillantást.

"Majd én elintézem” - simogatta végig Jimin a tenyerével a férje arcát.

Ha Jungkook nem is emlékezett az arcára vagy a nevére, talán arra valahogyan emlékezni fog, hogy a teste milyen érzéseket keltett benne.

„Tetszik, hogy kemény vagy” - suttogta Jungkook mozgatva a csípőjét, mély, kicsit fájdalmas lökésekkel csapódva belé.

Fogalmad sincs, min mentem keresztül az elmúlt napokban,gondolta Jimin a nyakánál fogva közelebb húzta magához, hogy az ajkaiba olvadjon, így Jungkook csípőmozdulatai gyengédebbek, finomabbak lettek, pontosan olyanok, amilyennek szerette. Talán ki kellene használnia a tudást, amit a férje testéről szerzett, hogy olyan estét adjon neki, amit nem fog tudni elfelejteni, Jimin érzékei riadtan felriadtak, amikor ajkaival végigcsúszott Jungkook nyakán, egészen a titkos szerelmi pontjáig.

„Ah! A fenébe!” A férje felkiáltott, hátát meggörbítve, de Jimin folytatta, a rókafarkát Jungkook feneke közé nyomta, miközben élvezték a váltást.

„Mi vagy te! Ah! Pajkos kis róka!”

„Így büntess meg, Jeon király!” - suttogta Jimin, nyelvét Jungkook füllyukába nyomva, ringatózva ellene, miközben a férfi olyan mélyen lovagolni kezdett rajta, nyögve, káromkodva, kiabálva, mindenhol megérintve, keresve a rókafüleket, hogy a szájába vegye és mélyen kényeztesse. Mindketten úsztak az izzadságban, fuldokolva, zuhanva, csillagok fölé emelkedve órákig tartott, amíg nem csináltak mást, csak gyönyört, csúcspontot, csúcspont után, amíg Jimin annyira kimerült, hogy Jungkookhoz bújt, és aludni kívánt.

„Adj öt percet, Jeon király, csak öt percet” - suttogta.

„És aztán mi lesz?” Jungkook tiszta nevetése betöltötte a hálószobát.

„Akkor visszamegyek a hideg börtönbe, és halálra fagyok” - ásított Jimin.

„Hülye kis róka” - húzta Jungkook szoros ölelésbe, megcsókolva a feje búbját. „Nem mész te sehova.”

"Nem?” Jimin kinyitotta az egyik szemét. „Túl fáradt vagyok, hogy még egy kört menjek, már sok mindenen mentem keresztül az elmúlt napokban.”

"Szóval aludj, az öt percednek mindjárt vége” - kuncogott Jungkook.

„Micsoda?”

"Te kis idióta, egy centit sem mozdulsz ebből az ágyból” - Jungkook rátette a lábát, mintha ezzel akarná megakadályozni, hogy elmeneküljön.

Jimin dorombolt, az arcát Jungkook mellkasához simítva, végre meleg, végre biztonságban, végre a férje karjaiban, ahol a helye volt.

Annyira szeretlek Jungkook, el sem tudod képzelni, gondolta megcsókolva az ő férje bájos bőrét, és azt kívánta, hogy ez az éjszaka soha ne érjen véget.

Annyira szeretlek Jungkook, el sem tudod képzelni, gondolta megcsókolva az ő férje bájos bőrét, és azt kívánta, hogy ez az éjszaka soha ne érjen véget

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.

Köszi,hogy elolvastad♡

𝐂𝐫𝐲𝐬𝐭𝐚𝐥 𝐒𝐧𝐨𝐰 2 | ʲⁱᵏᵒᵒᵏDove le storie prendono vita. Scoprilo ora