11.𝐀 𝐤𝐮𝐩𝐨𝐥𝐚 𝐦ö𝐠ö𝐭𝐭

85 16 14
                                    

Vajon a férj volt az, aki megsebesítette őt, de ez a félreérthetetlenül úgy nézett ki, mint egy démoni penge nyoma

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.

Vajon a férj volt az, aki megsebesítette őt, de ez a félreérthetetlenül úgy nézett ki, mint egy démoni penge nyoma.

„Engedd meg, hogy elfeledtessem veled az összetört szívedet" - suttogta Jungkook, megcsókolta a fekete jelet, remélve, hogy ez a gesztus nem okoz újabb fájdalmat Jimin számára.

„A szex nem válasz semmire, főleg nem egy összetört szívre” - suttogta Jimin.

„Akkor mi segíthet rajtad?” Jungkook levegő után kapkodott, annyira félt a a választól.

A tekintetük találkozott, borzongást küldve az egész testére, Jimin teljesen szomorú tekintetét. valami megfejthetetlen dologgal töltötte meg.

„Vagy talán ma este ez az egyetlen válasz, szóval vigyél el engem Jeon király, tegyél meg nekem mindent, felejtess el mindent, még magamat is.”

Jungkook bólintott, felemelve a saját ingét, majd lehúzta a nadrágját. gyorsan levetkőzött, majd visszatért Jimin fölé hajolva és szétszórta a testét csókokkal, miközben levetkőztette őt és a mély csókok között... jelentőségteljes érintések, sietős kemény lökések, nyelv a nyelven és bőr a bőrön , mindketten végre felszabadulást találtak.

Jimin ma reggel olyan éteri volt a karjaiban.Jungkook fejében még mindig azok a képek jártak, amikor hajnalig őrülten szerelmeskedtek, majd ott feküdtek, és nézték egymást, miközben mindketten képtelenek voltak elaludni, és hirtelen számolta az órákat, amíg besötétedik, hogy újra az ágyában legyen a rókafiúja.

Nem eshetek bele, hamarosan hozzámegyek valaki máshoz, és ő biztos, hogy ugyanolyan jól tud érezni, gondolta Jungkook, miközben felsietett a dombra a kupola mentén. Volt már szex korábban is, nincs ebben semmi különös, érvelt magában, amikor megállt, hogy megnézze azt az épületet, ahol a szülei összeházasodtak, minden királyi pár itt kötötte meg a köteléket.

Hamarosan én és Valéria királynő leszünk... sajnos... gondolta, sóhajtott, majd felgyorsult, hogy elérje a domb tetején lévő rétet.

Napsütés és meleg volt, néhány finom felhő lassan elsodródott az égen.

A réten egy hatalmas piros takaró terült el, és Valerie ott ült finom tányérok között, virágos ruhában. Jungkooknak el kellett ismernie, hogy a lány gyönyörű volt, de töredéke sem volt olyan lenyűgöző, mint az ő rókája, de mégis.

„Valerie királynő” - hajolt meg, és kezdett ideges lenni, más volt egy hibriddel átgördülni a lepedőn, mint egy igazi randevún találkozni a tényleges jövendőbelijével, és úgy tűnt, hogy a királynő sok energiát fektetett a felkészülésbe.

„Királyom" - állt fel Valerie udvariasan meghajolva.

Jungkooknak fogalma sem volt, hogyan viselkedjen, ezért izzadt kezét a nadrágjához dörzsölte, majd leült a takaróra.

𝐂𝐫𝐲𝐬𝐭𝐚𝐥 𝐒𝐧𝐨𝐰 2 | ʲⁱᵏᵒᵒᵏDove le storie prendono vita. Scoprilo ora