SEBASTIAN.„Még mindig töprengsz? Tudod, Seb, elegem van abból, hogy nyaggatnom kell, hogy elintézd a dolgokat, amikor mindig a csúcson voltál. Nem értem, miért vívodsz egy olyan dolgon, amit amúgy te magad akartál.
Felnézek James-re, a Bétámra és a legjobb barátomra, de nem tudok válaszolni.
4 hónap telt el azóta, hogy elfogadta az elutasításomat, és elhagyta a falkát.
- Nem hittem volna, hogy elfogadja. - motyogom, és zavartan a telefon után nyúlok.
- Igen, csakhogy úgy döntöttél ok nélkül bántod. Chh .. te most komolyan azt akartad, hogy könyörögjön, hogy tartsd meg??
Basszus, a semmiért elküldted és visszamentél az exedhez!Tudom...
De azt nem értem, hogy miért fogadta el olyan könnyen? Már azelőtt is ismertem Zarát, mielőtt megtudtam, hogy a párom. Mindig is olyan lány volt, aki határozott és eléri, amit akar. Meg aztán mindig is szerelmes volt belém...
Hogyan tudott egyszerűen elmenni anélkül, hogy megpróbált volna harcolni értem? Miután megtette, olyan érzésem támadt, mintha sietne, hogy megszabaduljon tőlem.
- Nos, haver, ha már témánál vagyunk, beszélned kell Alice- el és meg kell akadályoznod, hogy a Falkaházba jöjjön.
- És miért kellene ezt tennem? - kérdezem felvonva a szemöldököm.
Megrázza a fejét: „Ez az egyik oka annak, hogy itt vagyok, mint a béta. Mindenki azt akarja, hogy beszéljek veled."
- Akkor bökd már ki! - morgok.
„Mindenkinek problémát okoz itt. A takarítóknak, a személyzetnek, a szakácsoknak, az őröknek, még a kertésznek is. Meg akarja nekik mondani, hogy végezzék a munkájukat. Esküszöm, mióta csatlakozott a falkához a feje tetején áll az egész rendszer.
- Nos, biztos vagyok benne, hogy elbírnak majd vele. Sürgősebb dolgaim is vannak, mint hogy ilyen piti ügyekkel foglalkozzak."
„Tényleg ember? Komolyan ennyi a válaszod?... És ráadásul ezt az idegesítő picsát akarod a falka Lunájának!
Mind ellene vannak. Senki sem hajlandó elfogadni őt még falkatagként sem, nemhogy Lunaként.
„Én vagyok az alfa. A falkának meg kell tanulnia elfogadni, amit mondok."
„Te egy arrogáns fasz vagy. Soha senki nem fogja elfogadni őt. Neked pedig még ahhoz sincs merszed, hogy nyilvánosan kijelentsd, elváltál. A fenébe, éppen a múlt héten mondtad a Crimson River Alfájának, hogy a Lunád meglátogatja a családját. Mi ez az egész, Seb??"
Nem válaszolok, csak összevonom a szemöldököm. Alice-t és a válást egyelőre titokban tartottam, mert tudtam , apám nem fog örülni.
Senmi sem úgy alakult, ahogy terveztem. A kezem meg volt kötve és akkoriban úgy gondoltam az egyetlen megoldás az, ha elutasítom.
Figyelsz te rám?? A szüleid hamarosan visszatérnek a nyaralásukról.
És én kíváncsian várom, miként közlöd velük , hogy elváltál a gyönyörű Lunánktól. Úgy is megtudják, még akkor is, ha megparancsolod a falka tagjainak, hogy tartsák titokban.Dühös pillantást vetek rá, de ő nem törődik ezzel és még tovább hergel.
- De komolyan, Zara volt az igazi számodra. Gyönyörű volt. Nem is értem mit látsz a kis Miss Plastic Alice-ben. Zara tökéletes volt. A haja, a tekintete, a mozdulatai.
És az Istennő neked készítette. Ő volt a te sorstársad.
Összevont szemöldökkel nézek rá, miközben féltékenység lobban fel bennem.
YOU ARE READING
I Am The Luna
Werewolf2024.11.04. #1 mate #1 werewolf #2 Sebastian #2 Luna ❗ FORDÍTÁS ❗ Elsősorban szeretném kiemelni, hogy a sztori nem az enyém. Ez egy angol online author ( szerző) munkája, aki Moonlight Muse néven a GoodNovel alkalmazásban megtalálható. Az eredet...