SEBASTIAN.Sóhajtva ütögetem az ujjaimat a kormányon, miközben a Dark Hollow Falls falka területe felé hajtok és gondolkodom.
Jóképű...
Miért rossz érzés ez? Aztán ott van az, hogy SMS-eket ír.. túl nagy a zaj ahhoz, hogy beszéljen... ő nem olyan, akinek ez gondja lenne. Talán vágyálom, de nem hiszem, hogy Zara volt a telefon másik oldalán.
Minél többet gondolok rá, annál több értelme van.. de az is lehet, hogy egyszerűen így viselkedik, tudván, hogy én keresem.
Lehet, hogy túl sokat foglalkozom vele, de az a Zara, akit ismerek, mondott volna néhány szót. Nem az a típus, aki hagyja, hogy mások kezeljék a problémáit.
A legnagyobb piros zászló pedig az, hogy úgy tűnt, nem aggódik Valerie miatt. Feltételezem, hogy mindenképp meg akarna bizonyosodni róla, hogy tényleg így van-e.. de hogy teljesen hidegen hagyja, az lehetetlen.
Bár a harag az embert vakká teszi.. szóval mégsem zárhatom ki. Meg fogom találni a módját, hogy eljuthassak hozzád, Zara. tényleg...
Csörög a telefonom, ujjaimmal a hajamba túrok és a kocsi LCD képernyőjére pillantok. Ismeretlen hívó?
Zara? A szívem egy kicsit felgyorsul; talán végül legyűrte a haragját és bűntudatból Önként felveszi velem a kapcsolatot.
Megnyomom a válasz gombot.
- Itt Sebastian - válaszolom.
- Azt hiszem, a figyelmeztetéseim nem voltak elegendőek.
Megfeszülök és szinte a fékre csapom a lábam, ahogy a robotosan torz hang megtölti az autót.
- Ki vagy?
„Mit gondolsz? Nos, én adtam neked azokat a figyelmeztetéseket, de úgy döntöttél, hogy figyelmen kívül hagyod őket. Emlékszel a július 13-i üzenetemre?
Összeráncolom a szemöldököm, összeszorul a gyomrom. Már egy ideje megszűntek a névtelen levelek...
Mióta elváltam Zarától...
- Igen - mondom, majd határozottan közlöm vele, hogy egy mozdulatomba kerül és riasztók valakit, aki azonnal lenyomozza a hívást. Felemelem a kezem, készen állok arra, hogy SMS-t küldjek a telefonon, amikor lassú kuncogás tölti be az autót.
"Igazán? Tényleg azt hiszed, hogy elkaphatsz? A helyedben SK, inkább keresném a módját, hogy kiszállhassak az autóból, mielőtt ütközöl. Szerintem nem működik a féked."
Összeráncolom a szemöldökömet, miközben a fékre nyomom a lábam, hogy rájöjjek, igaza van. Nem működnek és az autó elég nagy sebességgel halad.
De nem sokkal ezelőtt még jók voltak!
„Én programoztam át neked. Áh, imádom az automata okosautókat! Most válaszolj a kérdésre, mielőtt az pofára esel. Fogy az idő SK. Most összpontosíts... összpontosítsarra a július 13-i üzenetre!"
Július 13-án...
Hogyan felejtsem el? Ez volt az az üzenet, ami konkrétan azt mondta nekem, hogy amíg velem van, soha nem hagyod békén... A szemeim felvillannak, a kezem megfeszül a kormányon.
„Látom, emlékszel" - sziszegi. A háttérhang recsegése áthallatszik a kocsin, ahogy a kocsiajtó kilincsét próbálgatom.
Bezárt!
KAMU SEDANG MEMBACA
I Am The Luna
Manusia Serigala2024.11.04. #1 mate #1 werewolf #2 Sebastian #2 Luna ❗ FORDÍTÁS ❗ Elsősorban szeretném kiemelni, hogy a sztori nem az enyém. Ez egy angol online author ( szerző) munkája, aki Moonlight Muse néven a GoodNovel alkalmazásban megtalálható. Az eredet...