ZARA.„ Hajtsd le a fejed. Igaz, nincsenek kamerák, de akkor is. Megyek és kiveszek egy szobát." - mondja, mikor végre találtunk egy ócska motelt, miután egy kicsit körbejártuk. Nem egy superior inclusive, de jobb a semminél.
Az elején, bár nem örültem, hogy ő itt van velem, most hálát adok az Istennőnek érte. Ha nem lenne Sebastian éles irányérzéke, akkor még mindig kint lennénk a viharban.
„Szobákat." helyesbítek.
„ Vagy egy szobát két külön ággyal. A kintről látott égő lámpákból ítélve, azt hiszem, eléggé tömve vannak." - válaszolja.
Megforgatom a szemem. - Mhmm, ez nem egy klisés romantikus regény, Sebastian - suttogom.
„Két szoba." -szúrós pillantást vet rám, mielőtt az íróasztalhoz lép.
Halkan beszél a pult mögötti félálmos férfival, majd látom, hogy kulcsot adnak neki.
Várj.. mi van?
Egy kulcsot kapott??
Már épp kinyitom a számat, amikor közeledik és ujját az ajkaimra teszi.
"Csak egy szobájuk van. Szóval ez vagy az autó zuhany nélkül." - mondja lenézve rám.
- Na, mi lesz, dögös naci? Mert én biztos nem alszom az autóban."
Összeszorítom az állkapcsomat. Ez nem lehetséges!
- Csak egy szobát kértél - motyogom.
Nem bölcs dolog egyedül lenni Sebastiannal egy szobában. Semmiképpen sem.
- Egyáltalán nem. Megkérdeztem tőle.
...de mint látom, nyilvánvalóan fél egy szobában maradni velem. - suttogja gúnyosan, ahogy lehajol és elmosolyodik.
" Javítson ki, ha tévedek, Ms. Toussaint.
- Ó, kérem, tulajdonképpen az egyetlen hátráltató tényezőm a hangos horkolása, Mr. King. - motyogom, miközben a kezében lévő kulcsra pillantok.
19-es szoba, második emelet...
Felmegyünk a sötétkék szőnyeggel borított lépcsőn, majd végig a folyosón a 19-es szobába. Kinyitjuk az ajtót és belépünk. Felkapcsolom a villanyt és megkönnyebbülésemre a szoba sokkal jobb, mint gondoltam.
Főleg az előtér falán lévő foltokkal és az ütött-kopott szőnyeggel, de így is elég tiszta volt vagy legalábbis annak tűnt. Jelenleg bármiért hálás vagyok. Szemem a keskeny franciaágyra esik, ami a szoba nagy részét elfoglalja, Sebastian pedig szinte beesik az ajtón.
- Most azt tervezed, hogy mégis kimész az autóba vagy arra vársz, hogy az ágyig vigyelek? - kérdezi gúnyosan.
Összeráncolom a szemöldökömet és előrelépek, ahogy belép utánam, majd becsukja az ajtót. Amint ezt a mozdulatot megtette, ismét olyan érzésem támadt, túl szűk a hely idebent.
- Egy ágy van - közlöm a nyilvánvalót.
Felhúzza a szemöldökét, a táskát az egyik fal mellett ülő kis komódra dobja és vetkőzni kezd.
- Sebastian! - mondom, amikor a teste látványától a szívem kihagy egy ütemet és rájövök, hogy van egy új tetoválás a hátán. Ez... rohadt szexi...
Válaszolni készül, amikor hangokat hallunk:
„Ah! Erősebben!" - a halk nyögések és csattogások hangjaitól megdermedek.
VOCÊ ESTÁ LENDO
I Am The Luna
Lobisomem2024.11.04. #1 mate #1 werewolf #2 Sebastian #2 Luna ❗ FORDÍTÁS ❗ Elsősorban szeretném kiemelni, hogy a sztori nem az enyém. Ez egy angol online author ( szerző) munkája, aki Moonlight Muse néven a GoodNovel alkalmazásban megtalálható. Az eredet...