SEBASTIAN.- Értem - mondom halkan.
Nem akarom, de tisztelnem kell, hogy ő ezt akarja.
- Biztos vagy benne? - bűntudat van a szemében, ahogy velem szemben áll.
A falkaház hátsó teraszán vagyunk.
Az idő meleg, de megnyugtató szellő susogja a füvet, mégsem csillapítja a vihart az elmémben.
„Biztos vagyok. Szükségem van valakire, aki biztonságban tartja őt, James és ki lenne jobb erre, mint te? Valami azt súgja, hogy van néhány válasza, amik segíthetnek nekünk. Fel kell ébrednie." - mondom halkan.
Nagy veszteség lesz, hogy elmegy, de... ez a helyes.
„Köszönöm, Seb... Ígérem, mindent megteszek onnan. Én is összeszedem, amit tudok..."
Bólintok. Három nap telt el a baleset óta és bár visszaértem, mielőtt eszméletlenné válok, jól gyógyulok.
Azt is megtudtam, hogy Zara az apja falkájába költözött. Az egyik emberem ásta ki ezt az információt és ez csak megerősíti a véleményemet, hogy lehet, nem Zara volt aznap a hívás másik oldalán.
Bár távol kell tartanom magam, ez egy kis reményt ad. Ez azt jelenti, hogy nincs vele.
- Seb?
- Elnézést, elgondolkodtam... menj, James. Neki nagyobb szüksége van rád, mint nekem.
- És kit fogsz kijelölni a Bétának? - kérdezi.
Zsebembe toltam Hanusomat, miközben az égre pillantok.
„Van néhány lehetőségem, de azt hiszem, Justin Seagrave lesz az."
James megdönti a fejét és elgondolkodva bólint.
- A Seagrave család kezdetben nem a Crystal Shadow falkához tartozott?
Bólintok: - Tulajdonképpen igen. Több mint húsz éve költöztek ide, de még mindig kapcsolatban állnak velük.
- És ő ott van... - mormolja.
Nem válaszolok, ő pedig elvigyorodik.
- Nos, örülök, hogy elintézted a dolgaidat. Szerintem jól leszel, Seb.. és ha Val felébred, visszajövünk, mert tudom, hogy haza akar majd jönni.
Bólintok, ahogy a tekintetünk találkozik és bár legbelül egy részem azon tűnődik, hogy felébred-e valaha, nem töröm össze a reményeit.. ő és Zara érdekében szeretném, ha felébredne.
- Akkor várom a napot - válaszolom halkan. Bólint, mielőtt megölel és megcsapja a hátam, amitől fájdalom hasít át a vállamon.
- Hiányozni fog az arrogáns, hülye segged - mondja, mire felröhögök.
- Szintúgy - morgom a vállamat masszírozva.
- Elnézést, elfelejtettem - vigyorog, én pedig nem tehetek róla, de visszavigyorgok.
Egy kis idő múlva kopogtatnak az iroda ajtaján és felnézek.
- Lépj be - hívom.
Nyílik az ajtó és Justin lép be.
- Alfa Sebastian, engem hívtál?
- Igen, igen, Justin, ülj le.
Justin néhány évvel fiatalabb nálam. Középosztálybeli családból származik, harcos rangú. Mindazonáltal rendkívül intelligens, stratégikus és jó erővel bír.
BẠN ĐANG ĐỌC
I Am The Luna
Người sói2024.11.04. #1 mate #1 werewolf #2 Sebastian #2 Luna ❗ FORDÍTÁS ❗ Elsősorban szeretném kiemelni, hogy a sztori nem az enyém. Ez egy angol online author ( szerző) munkája, aki Moonlight Muse néven a GoodNovel alkalmazásban megtalálható. Az eredet...