SEBASTIAN.Szomorúság és sajnálkozás van a szemében, mielőtt lenéz és elveszi a telefonját. Nem lehet megmagyarázni a fájdalmat amit akkor éreztem.
Ashbane vagy sem, elbasztam az egészet. Ott kellett volna lennem, amikor terhes volt, amikor megmérgezték, amikor vajúdott a kölykeimért, de nem voltam.
Annyi év telt el, de annak ellenére, hogy minden lehetőségem meg volt , hogy megtaláljam a mögötte állót, kicsúszott a kezemből azon a ponton, amikor rájött, hogy kezdek rájönni a kilétére, így elkezdett Zarával fenyegetni. Óvatosan kellett lépkednem, de a lopakodó megközelítés lelassította a folyamatot. Azonban találtam nyomokat. Akárhányszor próbálja elkerülni, hogy a kezem közé kerüljön, nem fogja tudni örökké ezt cainálni.
Visszaadja nekem a telefont.
- Görgesd végig. - mondja halkan.
A szívem hevesen dobog, ahogy bámulom Zara képét a kórházi ágyon, fáradtan, de lélegzetelállítóan néz ki, ahogy a két babát a melléhez tartja, nyilvánvalóan éppen akkor szült.
Van még... ők az első ruhájukban...
Őket a mózeskosarukban..., a névtáblájukkal... Rengeteg van és minden egyes képpel látom, hogyan nőnek. Zion egy mini-én és ennek láttán még jobban elérzékenyülök.
Seah pedig egy mini-Zara, még akkor is, ha a haja és a szeme nem ugyanolyan színű.
A gyerekeim gyönyörűek.
A gyerekeink.
Van köztük néhány véletlenszerű kép egy forró italról meg valami tájról, de a galéria nagy része a gyerekeké.
Időnként egy-egy selfie is felbukkan Zaráról, én pedig minden alkalommal csodálom lélegzetelállító szépségét. Mivel nem akartam, hogy visszavegye a telefont, tovább böngésztem a gyerekeinkről készült fotókat.
Mintha lassított felvételben nézném őket. Olyan, mint egy filmtekercs, amely az éveken áthalad. Rákattintok a videóra, ahol a gyerekek Slime - al játszanak és nevetnek.
- Adj nekem is, anya! - kiáltja Zion.
„Sia! Nézd az enyémet."
Az érzelmeim hirtelen túlcsordulnak, leteszem a telefont és felállok. Kiszáradt a torkom és bár nagyon szeretnék mondani valamit, nem tudok.
Kimegyek a fürdőszobába és becsukom magam mögött az ajtót. Neki dőlve lehunyom a szemem.
Nincs semmim. Ő volt a mindenem és elvesztettem.. és a két kincsünket is...
Nem tudok vele szembenézni, nem így. Lehunyom a szemem, veszek egy mély levegőt. Próbálom megnyugtatni a száguldó szívemet. Néhány perc múlva kopogtat az ajtón.
- Sebastian?
- Hamarosan kijövök - mondom, és a hangom durvábbnak hangzik, mint gondoltam.
"Rendben." - hallom, ahogy eltávolodik az ajtótól, miközben megmasszírozom a halántékomat.
Hogyan bizonyítsam magamnak, hogy megérdemlek még egy esélyt?
Miután elutasítottam, és úgy tettem, mintha valaki mást kedvelnék, hogy megvédjem, készen álltam elengedni. Megtettem, majd ő felépítette magát.
Akkor miért gondolom, hogy meg kell próbálnom visszahódítani?
Miért vagyok most gyenge?
Az apró, mattüveges ablakra nézek, bámulom a virágokat az üvegben. Az eső hevesen csapdos rá; a hang megnyugtatja a gondolataim heves viharát.
STAI LEGGENDO
I Am The Luna
Lupi mannari2024.11.04. #1 mate #1 werewolf #2 Sebastian #2 Luna ❗ FORDÍTÁS ❗ Elsősorban szeretném kiemelni, hogy a sztori nem az enyém. Ez egy angol online author ( szerző) munkája, aki Moonlight Muse néven a GoodNovel alkalmazásban megtalálható. Az eredet...