החלטתי להעלות את שתי הפרקים הראשונים לראות קצת את התגובות שלכם, זה סגנון מאוד שונה מהספר הראשון שהתחלתי לפרסם מחכה כבר לראות את התגובות שלכם.
קמתי כרגיל בשעה 8 בבוקר, יחסית מוקדם כן אבל אני אוהבת את זה, זה עדיין חופשת הקיץ לפני השנה האחרונה שלי בלימודים.
אכלתי ארוחת בוקר אבל אז אלנה, מנהלת משק הבית שהיא כמו אמא שנייה בשבילי אמרה לי שאבא שלי קורא לי למשרד שלו.
זה בטח ממש דחוף אם זה על הבוקר.
אמרתי לה תודה וכמובן שפיניתי את הצלחת, הסכו"ם והכוס שלי לפני שהלכתי.
ירדתי לקומה 1- שזו קומת המשרדים של אבי, דפקתי על הדלת מספר פעמים "קים בואי" שמעתי את קולו של אבי רציני מאוד וקשוח מאוד.
נכנסתי למשרד ראיתי את אבי, כמו תמיד חליפה שחורה חולצה לבנה מכופתרת ועניבה שחורה, יושב ליד שולחנו וכמה כסאות לידו יושב גבר בעל שיער שחור ועיניים בהירות, כתפיים רחבות, פנים משורטטות לכדי שלמות, לובש חליפה שחורה ללא עניבה וחולצה מכופתרת לבנה שנצמדה לגופו בצורה שהבליטה את שריריו .
"אבא הכל בסדר?" שאלתי כשראיתי את פרצופו המודאג שלא לומר חרד והתיישבתי בכיסא לידו כבר לא מביטה בגבר שיושב גם הוא במשרדו למרות שלא הבנתי מי הוא ואת רוב העובדים של אבי כבר ראיתי או הכרתי או לפחות זיהיתי את פניהם.
"קים" הוא התחיל לומר רציני "את הדבר הכי חשוב לי ואת יודעת את זה נכון?" הוא אמר מחכה לתגובתי "כן, ברור שכן אבא מה קרה?" שאלתי מודאגת מניחה את ידי הקטנה על ידו הגדולה שמונחת על השולחן. פרצופו של אבי הסגיר חרדה ופחד רב אבל לא הבנתי למה.
העברתי את מבטי לגבר שיושב בצד השני של שולחן הישיבות הארוך, מבטו לא הסגיר דבר, שום רגש, מבט אטום ועיניים אפלות.
"קיבלנו החלטה אני ואימך" הוא אמר ברצינות וידעתי על מה הוא מדבר "מהיום תהייה לך שמירה צמודה לכל מקום אליו תלכי" הוא אמר לי וידעתי שמעכשיו החיים שלי הולכים להשתנות.
"אבא אני ממש לא צריכה שמירה צמודה מה שקרה היה באשמתי" אמרתי מנסה לשכנע אותו לבטל את ההחלטה הזאת "ממש לא קים!" הוא אמר צועק עליי מבטל את דבריי "שום דבר ממה שקרה לך לא היה באשמתך ואל תעזי לחשוב כך לעולם" הוא אמר מחזיק את ידי בחוזקה ששידרה לי דאגה "בכל זאת, מה שקרה קרה אין שום סיבה שתהייה לי שמירה צמודה" אמרתי בקול רגוע ורך בתקווה שזה יעזור לי "קים זה לא דיון זו הצבת עובדה" אבי אמר עצבני ועזב את ידי "זה לא יקרה" הצבתי לו עובדה בחזרה ויצאתי ממשרדו לא נותנת לו להגיב, חוזרת חזרה לחדרי.
אין מצב שאני אתן לזה לקרות אני ממש לא צריכה זנב או צל שילך אחרי לכל מקום ישמע את כל השיחות שלי ויידחף לחיים שלי.
YOU ARE READING
חיים חדשים-חוקים חדשים
Romansaמהרגע שהוא הגיע הכל השתנה, אפילו לא רציתי שהוא יהיה חלק מהחיים שלי אבל אבא שלי הנחית עליי את ההחלטה שלו ושל אמא שלי ואני לא יכולה לסרב להם, לא בנושא הזה. מהשניה שהוא נכנס לחיים שלי זה היה רק עניין של זמן עד שכל השקרים והסודות ייחשפו, החיים החדשים ש...