פרק 15

5 0 0
                                    


שעת ערב הגיעה אני וג'ייסון מכורבלים ביחד על המיטה בחדר שלי, כמובן הדלת סגורה כדי שלא יפתיעו אותנו ויתפסו אותנו ככה אני לא רוצה לחשוב מה רפאלו יעשה לג'ייסון אם הוא יגלה אותנו ככה. רפאלו. בשניה שהשם שלו חזר למחשבות שלי נזכרתי גם בארוחה שצפויה לנו היום, זה לא הגיוני שאחרי הנשיקה הראשונה שלי עם ג'ייסון ויום שלם שאנחנו לא זזים מהחדר למעט אוכל ושתיה רק כדי להיות ביחד אני אצא לדייט עם מישהו אחר ועוד עם הארוס שלי. 

"קים" קולו של ג'ייסון העיר אותי הרמתי את מבטי אליו "אני שואל אותך אותה שאלה כבר שלוש פעמים ואת לא עונה לי" הוא אומר עם גיחוך קטן "סליחה סליחה מה שאלת?" אמרתי והתיישבתי על המיטה וגם הוא "על מה את חושבת?" הוא אמר והזיז חלק מהשיער שלי למאחורי האוזן, זה העביר לי צמרמורת בכל הגוף "אני צריכה לקום להתארגן לארוחה הזאת עם רפאלו" אמרתי והשפלתי את מבטי הרגשתי כל כך רע עם זה שאני מנשקת את ג'ייסון ומחבקת אותו ואחרי כמה דקות אני הולכת לארוחת ערב עם גבר אחר ועוד הוא צריך להיות שם לראות את הכל.

"קים תסתכלי עליי" ג'ייסון דרש עם קולו העבה והחזק שלא נותן לי מקום לסרב, הבטתי בו בכל היופי שלו "לא הבנת שאת רק שלי?" הוא אמר והרכושניות נטפה ממנו כך גם הסקס אפיל "אבל רפאלו הוא יכו.." "הוא לא יכול כלום" ג'ייסון קטע אותי "הוא לא יפגע בך או במשפחה שלך לא כל עוד אני חלק מהחיים שלך" הוא קבע בשיא הרצינות "אלא אם זה מה שאת רוצה ואז אזוז מהדרך שלך אבל אני צריך לשמוע את זה ממך"

"אני לא רוצה אותו אבל לא נוכל להיות ביחד כמו שאנחנו רוצים כל עוד הוא בתמונה" אמרתי ודאגתי ממש דאגתי והפעם לא לעצמי או למשפחה שלי אלא לג'ייסון אני יודעת שאם רפאלו יגלה אותנו מה שלא נהייה הוא יהרוג את ג'ייסון בלי לחשוב פעמיים.
"הוא לא יהיה בתמונה לעוד הרבה זמן קים אני מבטיח לך" הוא ניסה להרגיע אותי אבל אז עלה בראשי רעיון שאני יודעת בוודאות שג'ייסון לא יאהב בכלל.

"קים אני מכיר את המבט הזה, לא אתן לך להתערב תשכחי מזה" הוא קם מהמיטה ואני אחריו "אתה אפילו לא מוכן לשמוע על מה חשבתי?" שאלתי אותו קצת בהלם "אני לא מוכן לשמוע על כלום, לא בעניין הזה קים זאת משימה שלי ושל דן לא שלך" הוא מבהיר לי את זה טוב מאוד הוא רציני מאוד ולא צוחק או משחק משחקים אבל כרגיל אני עקשנית לא קטנה בכלל.

"אולי פשוט תקרא לדן תשמעו שניכם מה הרעיון שלי ואז תחליטו, כל החלטה שלכם אני אקבל" הבטחתי אבל ידעתי שאני אעשה הכל כדי שלפחות דן יסכים לזה. "לא משנה על מה חשבת כל עוד זה אומר שאת תהיי בסכנה או תחת איום הכי קטן אני נגד ואת יודעת את זה" הוא ממשיך להתעקש, או, דווקא בזה אנחנו דומים?

"אני יודעת בבקשה תקרא לדן ורק תקשיב לי" ביקשתי ממנו וליטפתי את ידו הגדולה והחמה, הוא נאנח הבין שאין לו ממש ברירה. בסיבוב הראשון ניצחתי, הצלחתי לגרום לג'ייסון ולדן להקשיב עכשיו אני צריכה לנצח בסיבוב השני, לגרום להם להסכים שאשתף איתם פעולה.

חיים חדשים-חוקים חדשיםWhere stories live. Discover now