שמעתי את רפאלו יוצא מהחדר שלי וסוגר את הדלת אחריו וכמה שניות לאחר מכן את המיטה שלי שוקעת ואני מבינה שג'ייסון התיישב עליה עם כל הכובד שלו.
הוא שוב ליטף את הקרסול הכואב שלי וכל הכאב נעלם בבת אחת, עצמתי את עיניי ראשי עדיין מופנה מטה לא מעזה להרים אותו. אבל אני מרגישה את ג'ייסון מתקרב אליי מתחיל ללטף את שיערי ומצמיד את ראשי לראשו כאילו הוא מסניף את השיער שלי מגעו השכיח ממני את הפחד כאילו הוא מעולם לא היה בי, הרגיע אותי וגרם לי לשלווה. נשמתי עמוק והריח המשכר שלו נכנס לאפי וצמרמורת נעימה עברה בכל גופי, מהגב ועד הרגליים, לאורך כל ידי.
"פחדת ממנו" הוא קבע בקול עמוק וחד משמעי כאילו זה הפריע לו שרפאלו מפחיד אותי עד עמקי נשמתי אבל ידעתי שזה לא ככה והתעשתי על עצמי וחזרתי למציאות, מציאות בה לג'ייסון כלל לא אכפת ממני ואני יודעת את זה אז אני חייבת לשמור על עצמי ועל הלב שלי ולהפסיק לתת לו להתקרב אליי ככה.
התרחקתי ממנו והבטתי בו במבט קר "כאילו שאכפת לך ג'ייסון, תתרחק ממני" דרשתי ממנו הוא הסתכל עליי במבט מלא ברגש אבל שוב אני יודעת שכל זה זאת הצגה אחת גדולה רק כדי להתקרב להורים שלי, להשתמש בי בפיון במשחק שהוא משחק. הוא קם מהמיטה ונעמד בפינת החדר המקום הקבוע שלו והפעם הפנים שלו היו בלי שום רגש, קרות. התעטפתי בשמיכה ונשכבתי עם גבי לג'ייסון והדמעות החלו לרדת שוב על פניי ללא שליטה וככה נרדמתי.
קרני שמש צהובות חדרו לעיניי והעירו אותי התיישבתי במיטה וחיפשתי את ג'ייסון בעיניי ולא מצאתי אותו, הוא השאיר אותי כאן לבד למרות כל המצב מתוח? באותה שניה שחשבתי שג'ייסון השאיר אותי כאן לבדי דלת חדרי נפתחה ולמרות שממש קיוויתי ורציתי שזה יהיה ג'ייסון זה לא היה הוא, זה היה רפאלו. "אפילו כשאת רק קמה את יפיפייה אמיתית" הוא החמיא לי אבל ידעתי שלמחמאה הזאת אין שום ערך הוא רק מנסה לקנות אותי, "את כאן לבד? איפה השומר שלך?" הוא שאל אותי בטון חשדן ואפילו קצת כועס על כך שאני ללא שמירה "אממ.." לא ידעתי מה להגיד לו ואז פתאום ג'ייסון מופיע בפתח הדלת ומגש מלא בכל האוכל שאני הכי אוהבת עם כוס ענקית שיוצאים ממנה אדים ואני מוכנה להתערב שזה שוקו חם, כנראה שהוא כן מכיר אותי טוב.
"אז עכשיו אתה מלצר?" רפאלו צחק על ג'ייסון וראיתי איך ג'ייסון מתאפק לא לענות לו שלא לדבר על זה שהוא כנראה מת להרוג אותו כאן ועכשיו. ג'ייסון לא ענה לו התקדם לעברי והניח את המגש על השידה שליד המיטה שלי, הבטתי בג'ייסון כל הזמן הזה קצת בהלם אחרי אתמול לא ציפיתי אבל הוא תמיד מצליח להפתיע אותי. לחשתי לו תודה אבל הוא לא הביט בי רציתי לחשוב שזה בגלל שרפאלו עדיין נוכח "קימברלי, ניפגש לארוחת ערב בשעה 20:00 בדיוק בלי איחורים" רפאלו קבע, אני שונאת שקובעים לי מה לעשות ואיפה ומתי להיות אבל לא אמרתי כלום זכרתי כל מה שג'ייסון ודן סיפרו לי עליו לכן חייכתי בצייתנות למרות שכל מה שעבר לי בראש זה "לך להזדיין"
YOU ARE READING
חיים חדשים-חוקים חדשים
Romanceמהרגע שהוא הגיע הכל השתנה, אפילו לא רציתי שהוא יהיה חלק מהחיים שלי אבל אבא שלי הנחית עליי את ההחלטה שלו ושל אמא שלי ואני לא יכולה לסרב להם, לא בנושא הזה. מהשניה שהוא נכנס לחיים שלי זה היה רק עניין של זמן עד שכל השקרים והסודות ייחשפו, החיים החדשים ש...