פרק 6

6 1 0
                                    



עבר שבוע, ג'ייסון עדיין לא מסביר את עצמו, לא משנה כמה פעמים שאלתי או דרשתי שיסביר למה הוא אמר את זה הוא סירב או אמר שזה לא משנה או פשוט התעלם ממני, אבל לפחות דיבר איתי על דברים אחרים, אבל עכשיו? כבר יומיים שהוא לא מדבר איתי בכלל אפילו לא מילה אחת, שוב פעם התקרב ואז התרחק בבת אחת.

כבר לגמרי נמאס לי ממנו!

"קים את מקשיבה לי?" אמילי אמרה וקטעה את המחשבות במוחי

"סליחה חלמתי לרגע מה אמרת?" אמרתי מתנצלת, כרגיל ג'ייסון בפינת החדר מביט בי כל הזמן לא מזיז את מבטו ממני ואני מתעלמת או מנסה להתעלם בזמן האחרון זה לא כל כך עובד לי להתעלם ממנו..

"יש מסיבה היום אצל שון, ההורים שלו בחו"ל את באה" היא אמרה "את קובעת או שואלת?" אמרתי עם חיוך קטן וחושש "קובעת, את באה! הרבה זמן לא היינו אני את שון ולוק יחד" היא אמרה מתחננת "אני לא רוצה לצאת למסיבה תלכי את ותבואו אליי מחר" אמרתי נשכבת על המיטה, אמילי קמה "נו קים בואי יהיה כיף מבטיחה!" היא אמרה מתחננת שוב ושוב "אני לא אוהבת מסיבות כאלה את יודעת את זה מתאים לי להישאר בבית" אמרתי מסתכלת עליה בעודי שוכבת על המיטה "קים אוף נו בואי רק לשעה" היא ממשיכה במסע השכנועים שלה שלא עובדים בכלל "די אמילי לכי את תהני עם החבר שלך ניפגש כולנו מחר אצלי לשחייה לילית בסדר?" אמרתי את הנשק הסודי שלי, אמילי אף פעם לא מסרבת לשחייה לילית אצלי בבית "בסדר בסדר אבל חסר לך שאת מבטלת מחר!" היא אמרה מצביעה עליי עם אצבע מזהירה "קיבלת" אמרתי עם חיוך מרוצה שהצלחתי להתחמק מהמסיבה הזו, אני לא טיפוס של מסיבות, אני אף פעם לא מרגישה נוח בהן.

"אז נדבר מחר ביי יפה" היא אמרה נשקה ללחי שלי והלכה.

"למה את לא הולכת?" קולו של ג'ייסון נשמע בפעם הראשונה מאז יומיים בהם לא אמר לי מילה "אה אנחנו מדברים?" שאלתי עם טון ציני "אל תהיי ילדה קטנה למה את לא הולכת?" הוא שאל מתעקש לדעת מתקרב אליי לאט לאט "אין לי חשק" אמרתי לא מפרטת, גם אין מה לפרט אני באמת לא אוהבת מסיבות אני מעדיפה סרט טוב וגלידת שוקולד.

"טריק יפה היה ההצעה של השחייה הלילית" הוא אמר וגלגלתי את עיניי בכעס התיישבתי על המיטה והוא עמד מולי הבטתי בו בכעס "תקשיב ג'ייסון, אתה לא דיברת איתי יומיים כל פעם ששאלתי אותך על מה שאמרת ואתה התעלמת ממני כאילו אני אוויר"

"קים כבר אמרתי לך אני לא התכוונתי למה שאמרתי" הוא אמר בקול חלש "בולשיט" אמרתי עצבנית אפילו יותר "אתה מסתיר ממני משהו וזה לא משהו טוב תגיד לי" אמרתי קמה ממקומי עומדת מולי, לבשתי פיג'מה קצרה, גופייה ושורט למזלי לבשתי חזייה כי הוא בחן את כל גופי כשקמתי.

"אני לא מסתיר כלום" הוא סינן מבין שיניו "תן לי סיבה אחת להאמין לך" אמרתי מביטה בעיניו "את תצטרכי לסמוך עליי" הוא אמר מביט בי ואני בו, לא מזיזה את העיניים שלי משלו אפילו לא לשנייה.

"קים אני נשבע לך אני לא מסתיר כלום ממך" הוא אמר רציני כמו תמיד "מבטיח?" הבטתי בו בציפייה "תבטיח לי ואני אאמין לך" אמרתי בקול חלש ויותר רגוע "אני מבטיח" הוא אמר מביט בעיניי ומשום מה סמכתי עליו ידעתי שג'ייסון לעולם לא ייתן לי להיפגע.

עמדנו קרובים מביטים אחד בשנייה למשך זמן מה, איבדתי תחושת זמן כשהבטתי בעיניים היפות שלו, עיניים כחולות יפות מאין כמוהן.

בבת אחת הוא התרחק ממני "שוב פעם אתה עושה את זה" אמרתי עצבנית נעמדתי מולו "עושה מה?" הוא שאל מעמיד פני תמים "אתה מתקרב אליי ואז מתרחק מה נסגר איתך?" שאלתי עצבנית הוא הביט על כל דבר חוץ מעליי "הבנתי פשוט תעשה לי טובה אל תתקרב אליי ואל תדאג לי" אמרתי עצבנית אפילו יותר מכך שהוא שתק ולא ענה "זה בלתי אפשרי" הוא אמר בקול שקט והביט בי במבט חודר שאם לא הייתי כל כך עצבנית הייתי נמסה ממנו, מתעלפת מהמבט הזה כאן על הרצפה עכשיו. אבל לא נתתי לעצמי.

"מה בלתי אפשרי?" שאלתי אותו מחכה שיסביר את המילים שלו "מה שביקשת זה הדבר היחיד בעולם שהוא בלתי אפשרי עבורי" הוא אמר והמילים שלו גרמו ללב שלי לקפוץ " תבקשי כל דבר, לא את זה" הוא אמר בקול שקט ועמוק ובעיקר רציני, הוא רציני כמו המוות, לא צוחק או ציני אפילו לא מעט, השפלתי את מבטי לרצפה.

"תפסיק עם המשחק הזה" אמרתי בקול חלש "זה משחק עבורך, אני משחק עבורך" אמרתי מרימה את מבטי אליו, אל העיניים שלו "את ממש לא משחק עבורי" הוא קבע מעביר את ידו החזקה בשערי החלק "אז למה אתה עושה את זה?" שאלתי בקול שבור, אני חייבת לדעת מה עובר עליו.

"אני לא יכול להתקרב אלייך, אני רוצה, אני רוצה להיות קרוב אלייך ולהקשיב לך לראות אותך הולכת לישון כפי שקרה כבר, ולדאוג לך אבל אני לא יכול, אסור לי" הוא אמר ולפתע הוא שוב התקשח "למה? כי אתה השומר שלי? זה כן אפשרי דן הוא שומר של אבי ואנחנו קרובים" אמרתי מנסה לשכנע אותו שזה כן אפשרי "פשוט אסור לי, אז ברגעים שאת צריכה אותי אני אהיה שם חוץ מזה אנחנו נהייה רחוקים, כמו אש ומים" הוא אמר ומשום מה זה פגע בי "הבנתי" אמרתי מעיפה את ידו ממני "קים בבקש.."

"הסברת את עצמך הכל בסדר עכשיו בבקשה תצא אני רוצה ללכת לישון" אמרתי לו קרירות "אל תהיי כזאת" הוא אמר קשוח אבל גם כואב, על מה בדיוק?

"אתה הרגע ביקשת ממני שנהיה רחוקים אז קיבלת מה שרצית, אל תדאג גם לא יהיו רגעים שאצטרך אותך" אמרתי עוקפת אותו וחוזרת למיטתי "עכשיו לך" אמרתי לו בקרירות מוחלטת וכך הוא עשה.

מה עובר על הבן אדם הזה???

יותר חשוב, מה פאקינג עובר עליי? למה כל המילים שלו נכנסו לי ישר ללב?? ממתי מישהו מצליח לפגוע בי כך עם מילים???

חיים חדשים-חוקים חדשיםWhere stories live. Discover now