פרק 2

7 1 0
                                    

אז הינה הפרק השני אני ממש מתרגשת!!! מקווה שתאהבו מחכה לראות את התגובות שלכם 3> 



לא התייחסתי אליו, סיימתי עם ההליכון ניגבתי במגבת קטנה טיפות זיעה שהיו על מצחי, אספתי את שיערי שהיה פזור לקוקו גבוה מרושל מעט אך זה לא הפריע לי, לקחתי את כפפות האגרוף והתחלתי להכות את השק בחוזקה.

אני מתאמנת באגרוף כבר חודשיים מאז מה שקרה לי אני רוצה לדעת להגן על עצמי ואיך להרביץ במקרה הצורך. לאחר חצי שעה שבה אני מכה את השק במלוא הכוח, די פורקת את התסכול שהיה לי מהבוקר בגלל השינוי הדי משמעותי הזה בחיי.

דלת החדר כושר נפתחה ודרכה דן נכנס לחדר הכושר, גם מבטי וגם מבטו של ג'ייסון שכל הזמן הזה עמד בשקט מופתי עברו אליו, תוך שניה זרקתי את הכפפות והלכתי אליו "קימוש איך את?" הוא אמר מחויך כמו תמיד "הכל טוב" אמרתי עם חיוך הוא התקדם לחבק אותי אבל עצרתי בעדו "אוי אני מצטער לא התכוונתי" הוא מיהר להגיד חשב שעשה משהו לא בסדר "לא לא אני פשוט מזיעה אז לא כדאי לך" אמרתי מרגיעה אותו "נראה לך שזה מזיז לי?" הוא אמר ותוך שניה קפצתי עליו בחיבוק.

דן הוא אחד השומרים של אבי, בגלל שאבא שלי הוא איש עסקים מאוד מצליח, יש לו כמה בתי מלון, כמה חברות נדל"ן ועוד כמה ברים ומועדונים עדיף שתהייה עליו שמירה. הוא ממש כמו אבא שני בשבילי "ומי זה?" הוא שאל לא מבין מעביר מבט קשוח לג'ייסון "אבא לא אמר לך?" שאלתי "לא אמר לי מה?" דן שאל מביט בי בחוסר הבנה "זה ג'ייסון הוא השומר החדש שלי" אמרתי בחוסר חשק ואדישות "הוא כן אמר על זה משהו אבל זה מתחיל היום?"

"כן מסתבר" אמרתי מסתובבת חזרה לשק "טוב מה את הולכת לשק בואי נתאמן" דן אמר וישר חייכתי "באמת? אתה לא עייף? זה נראה שחזרת ממש עכשיו" שאלתי דואגת לו, דן ואני תמיד הסתדרנו הוא בן 35 יש לו ילדה קטנה וחמודה לגמרי אשתו גם מדהימה "תמיד יש לי כוח לילדה שלי" הוא אמר עם חיוך ענק התקדמנו למרכז החדר כושר והתחלנו להילחם, דן הוא זה שאימן אותי במשך חודשיים, הוא לימד אותי איך להגן על עצמי ובכלל ספורט עושה לי טוב.

אחרי שסיימנו כמה סבבים אני ודן התיישבנו על הרצפה שתינו מים וניסינו להסדיר נשימה.

"אז ילדה מה איתך? יש משהו חדש?" דן שאל אותי בהתעניינות כמו תמיד

"אין כלום חוץ מהזנב החדש שלי" אמרתי מביטה בג'ייסון שעומד כמה מטרים מאיתנו "הזנב הזה מגן עלייך" דן אמר עם חיוך על הפנים "כן אני יודעת סתם אני צריכה להתרגל" אמרתי קמה ממקומי אני מתה להתקלח "תנסי להסתדר איתו" דן אמר קם אחרי מבקש ממני "לא מבטיחה כלום" אמרתי עם חיוך "תהיי רצינית קימוש" הוא אמר "זה יהיה לך יותר נוח אם תסתדרו" הוא אמר בדיוק כפי אבא שלי "אני יודעת ותאמין לי שאני אנסה" אמרתי.

חיים חדשים-חוקים חדשיםWhere stories live. Discover now