הוא מחבק אותי, מחבק אותי חזק, מצמיד את כל גופי אליו מלטף את שיערי הארוך והחלק ידו האחרת מצמידה אותי אליו מגבי התחתון בחוזקה ביחד עם עדינות, השילוב היה מפחיד, מרגיע ונעים.
לקח לי שנייה להבין ואז הנחתי את שתי ידי על החזה שלו נותנת לעצמי ולו להתענג מהחיבוק הזה.
הייתי צריכה את זה לגמרי!
גם לא ידעתי שהייתי צריכה את זה. אבל מאיזושהי סיבה אני צריכה את מגעו של ג'ייסון עכשיו.
פחדתי כמו שלא פחדתי בחיים, משהו בגבר ההוא הפחיד אותי עד עמקי נשמתי
כמה דמעות בוגדניות ירדו בשקט מעיניי אבל כנראה שג'ייסון שם לב לכך ניתק את החיבוק אבל נשאר קרוב מוחה את הדמעות שיורדות מעיניי "אני לא אתן לאף אחד לפגוע בך" הוא אמר אבל המילים האלו לא נגעו בליבי מהסיבה הפשוטה שאני יודעת שזו העבודה שלו, להגן עליי הוא לא באמת רוצה בזה.
"ולא בגלל העבודה שלי" הוא אמר כאילו קורא את מחשבותיי והפעם המילים שלו כן נגעו בליבי גרמו לו להחסיר פעימה "אני רוצה להיות כאן ולהגן עליך לא בגלל שזה התפקיד שלי קים" הוא אמר לא מזיז את ידו החמה והחזקה מפני מלטף אותי בעדינות ומרגיע אותי "את לא צריכה לפחד כשאני כאן" הוא המשיך מבהיר לי שהוא כאן, וזה לא חלום, הוא באמת כאן, מגן עליי.
הרגשתי בטוחה בין זרועותיו "בבקשה אל תלך" אמרתי מתחננת עם קול שבור, משהו בו גורם לי להגיד את כל אשר על ליבי בלי לחשוב בכלל "אני לא הולך" הוא אמר מביט בעיניי הדאגה בעיניים שלו התחלפה למשהו אחר רגש שלא הצלחתי להבין.
אבל הכעס והעצבים לא חלפו מעיניו "למה אתה עדיין עצבני?" שאלתי בקול חלש ממשיכה להביט בו "לא עלייך" הוא אמר מלטף את שיערי ובוחן אותו "אז על מה?" המשכתי לשאול והלב שלי לא חדל מלדפוק בחוזקה בחזה שלי "שהוא גרם לך להיות ככה" הוא אמר "שהוא הפחיד אותך ונגע בך" הוא הוסיף ומבטו התקשח ברגע שנזכר במה שקרה "אף אחד לא יגע בך" הוא קבע והביט בי "תודה ג'ייסון" אמרתי לו בלי אוויר.
משהו במילים שלו גורם לי לאבד שליטה, הלב שלי דופק האוויר שלי מזמן נעלם מהריאות שלי והמילים יוצאות מפי בלי כל חשיבה מוקדמת, דבר שמעולם לא קרה לי.
"אמרתי לך לא להודות לי בגלל שאני דואג לך" הוא אמר וחיוך קטן עלה על שפתיי הוא מביט על שפתיי בוחן אותן ומחייך חיוך קטן וצדדי כמעט בלתי להבחנה, אבל הבחנתי בו "תחייך יותר" אמרתי לו וידו השנייה שהייתה בגבי עולה לפניי ביחד עם ידו השניה מחזיק את פניי מכריח אותי להביט ביופי הבלתי מציאותי שלו.
"רק כשאני איתך" הוא לחש לי.
פרק קצר אני יודעת, בגלל זה אני מעלה היום עוד אחד בתור פיצוי תהנו מזה אוהבת 3>
YOU ARE READING
חיים חדשים-חוקים חדשים
Romanceמהרגע שהוא הגיע הכל השתנה, אפילו לא רציתי שהוא יהיה חלק מהחיים שלי אבל אבא שלי הנחית עליי את ההחלטה שלו ושל אמא שלי ואני לא יכולה לסרב להם, לא בנושא הזה. מהשניה שהוא נכנס לחיים שלי זה היה רק עניין של זמן עד שכל השקרים והסודות ייחשפו, החיים החדשים ש...