ZARA.Négy hónap telt el azóta. Bárcsak azt mondanám, hogy az élet tökéletes, de ez messze van attól. Még mindig gyenge vagyok, annak ellenére, hogy mindent megteszek, hogy egészséges maradjak a babáim számára.
Anya ismert valakit, aki segített nekünk hamis személyi igazolványokat készíteni és így sikerült egy új falkába költöznünk. Elmagyarázta az Alfának, hogy a párom elutasított és féltem a gyerekeim életét. Természetesen azt a tényt kihagyta, hogy egy ellenséges Alfa Lunája voltam.
Kevés választási lehetőségünk volt, ezért hálás voltam, amikor befogadtak minket ide. A Whispering Mountain falka Sebastian riválisa.
Elszigetelt helyen található, csak ritkán merészkedik erre más falka. De mivel nem kötődik egyetlen nagyvárosi területhez sem, nem is igazán szükséges hogy bárki idejöjjön.
Anya ezért választotta ezt. Ráadásul ez egy olyan falka, ahol Sebastiannak eszébe sem jutna keresni, ha próbálkozna is.
Az itteni Alfa arról is híres, hogy befogadja a falkájába azokat, akiknek biztonságra, védelemre van szükségük.
Ezzel a tettével pedig sokak hűségét elnyerte.
Tudom, hogy kockázatos és néha azon tűnődöm, mit tenne, ha megtudná az igazat, de nem volt más választásunk.
Főleg miután megtudtuk, hogy Sebastian figyelteti az útlevelem, ha el akarnám hagyni az országot.
Most Zara Walton -ként élek, felvettem anya leánykori nevét. Végül is, az emberek nem is tudták Sebastian feleségének a nevét, bár Julian Toussaint-t, az apámat mindenki ismeri.
Jelenleg dolgozom, munkát vállaltam a helyi virágüzletnél. Nem nagy durranás, de elég, hogy elvonja a figyelmemet a szomorúságomról. Ugyan sok olyan pozíció volt, ami nekem tökéletesen bevált volna, de nem akartam felhívni magamra a figyelmet azzal, hogy kiemelt állást választok.
Anya is talált munkát egy kis menyasszonyi butikban. Így eleget keresünk ahhoz, hogy kényelmesen éljünk és spóroljunk is a babák érkezésére.
Mindketten izgatottak vagyunk és már elkezdtük a szuperédes kisrucik vásárlását itt-ott. Persze odafigyelve, mivel útközben úgy döntöttem, a szülésig nem szeretném tudni a nemüket.
Könnyű volt beolvadnunk annak ellenére , hogy mindenki óvakodott tőlünk amikor először idejöttünk, ; de most már a falka részei vagyunk, és a többiek is úgy viselkednek velünk, mintha sok éve itt lennénk.
Az ottaniaknál tudom, hogy Sebastian boldogan él Alice-szel. Valószínűleg már megfeledkezett rólam és eltávolított minden emlékemet abból a házból. Sajnos vele ellentétben nekem ez nem ilyen egyszerű. Részemről valóban mélyen szerettem őt és nem olyan könnyű továbblépnem.
Nagyot sóhajtok, nézem a kezemben lévő krizanténokat, miközben elkezdem rendezni őket a vödörben, amit már megtöltöttem vízzel.
- Óvatosan, kedvesem!
Megfordulok, amikor az üzlet tulajdonosa, Mrs. Watson belép hátulról a frissen vágott rózsákkal.
Ő egy hetvenes éveiben járó idős nő.
- Ó, jól vagyok, hadd segítsek. - mondom, és odamegyek hozzá.
„Ezeket én intézem. Menj és hozd ki hátulról a nárciszokat. Tudja, az elmúlt öt évtizedben minden évben az én boltom kapja meg a megrendelést az Alfa családtól, hogy díszítsem fel a Falkaházat a Szilveszteri bálra." - mondja büszkén.
YOU ARE READING
I Am The Luna
Werewolf2024.11.04. #1 mate #1 werewolf #2 Sebastian #2 Luna ❗ FORDÍTÁS ❗ Elsősorban szeretném kiemelni, hogy a sztori nem az enyém. Ez egy angol online author ( szerző) munkája, aki Moonlight Muse néven a GoodNovel alkalmazásban megtalálható. Az eredet...