Denge

19 4 0
                                    

Komutan Naruto Uzumaki, masasında birikmiş belgelerin üzerinde çalışırken odanın sessizliği yalnızca kağıtların hışırtısı ve kaleminin ara sıra çıkan tıkırtıları ile bölünüyordu. Gözleri, önündeki raporların satırları arasında hızla geziniyor, zihni her bir bilgiyi analiz ediyordu. Her şeyin kontrol altında olduğundan emin olmayı görev edinmiş bir adamın ciddiyeti, yüz hatlarına yansımıştı.

Tam o sırada, ofisin ağır meşe kapısı üç kısa ve belirgin vuruşla çalındı. Naruto, kafasını belgelerden kaldırmadan, derin ve otoriter sesiyle "Gir!" dedi. Kapı yavaşça açıldı ve içeriye Neji Hyuga adım attı. Neji, her zamanki disiplinli duruşuyla odanın ortasında durmuştu. Duruşundaki zarafet ve soğukkanlılık, askeri disiplinin yıllar içinde işlediği bir elmas gibiydi.

Naruto, belgeye odaklanmış dikkatini Neji'ye çevirdi. Okyanus mavisi gözleri, Neji'nin yüzüne kilitlenirken ciddi bir hava hâkimdi. Ancak bu, güven dolu bir ciddiyetti. Neji'nin duruşu, Komutanına saygı dolu bir tavırla yaklaşan bir askerin duruşuydu. "Sorun nedir Neji?" diye sordu Naruto, sesindeki otorite hiçbir zaman kaybolmayan o tanıdık tınıyla.

Neji, derin bir nefes aldı ve başını hafifçe eğip rapor vermeye hazırlandı. "Birkaç gündür istediğiniz gibi Uchiha ile antrenmanlarımız devam ediyor. Kendisini oldukça geliştirmekle kalmadı, ayrıca ciddi bir direnç kazandı." Sözleri net ve açıktı. Gözleri bir anlık tereddütle duraksasa da sesinde hiçbir titreme yoktu. Bir askerin raporu ne kadar mükemmel sunabileceğini gösteren bir örnekti.

Naruto, Neji'yi dikkatle dinlerken yüzüne memnuniyet dolu, hafif bir gülümseme yayıldı. Bu, her gün gözle görülmeyen ama sonuçları hissedilen bir gelişimin takdiriydi. "Bugün onunla tekrar bire bir dövüşeceğim," dedi Neji, gözlerini kararlılıkla Naruto'ya dikerek. "İşte o zaman ne kadar ilerlediğini daha iyi anlamış olacağız, Komutanım."

Neji'nin bu cümlesi, Naruto'nun zihninde kısa bir yankı yaptı. Uchiha'nın ilerleyişi, Naruto'nun beklediği gibi mi oluyordu? Bu sorunun cevabını almak için acele etmiyordu. "İyi iş çıkardınız, teşekkürler." Naruto'nun sesi yumuşak ama takdir doluydu. Komutanının onayı, Neji'ye bir ödül gibiydi. Neji, saygıyla eğildi ve Komutanı'ndan odadan ayrılmak için izin istedi.

Naruto'nun izin vermesiyle Neji, hafif ama kararlı adımlarla odadan çıkarken, üzerine düşen görevi yerine getirme arzusu gözlerinde parlıyordu. Kapı yavaşça kapanırken, Neji derin bir nefes alıp Sasuke ile olan bire bir dövüş için kendini hazırlamaya başladı. Doğu sahasına doğru yol alırken, zihninde Uchiha'nın gelişimini ve bu gelişimi nasıl test edeceğini planlıyordu.

***

Sasuke, doğu sahasının ortasında antrenman yaparken, ter damlaları yanaklarından süzülüyordu. Hızla hareket ediyor, her yumrukta ve tekmede yeteneğini daha da pekiştiriyordu. Bir süredir bir çift gözü üzerinde hissediyordu, ama bu dikkat dağıtıcı hissi görmezden gelmeye çalıştı. Fakat sonunda dayanamayıp baktığında, Neji Hyuga'nın soğuk ama dikkatli bakışlarını fark etti. Neji, antrenman alanının kenarında sessizce onu izliyordu. Yavaşça bir elini kaldırıp, Sasuke'yi yanına çağırdı.

Sasuke, bir an için duraksadı. Neji Hyuga gibi biri neden ona özel ilgi gösteriyordu? Kafasında bu sorular dönse de sorgulamadan, kararlı adımlarla Neji'nin yanına gitti. Dik bir duruşla, "Buyrun Komutanım!?" diye sordu. Neji'nin gözlerinde belirgin bir kararlılık vardı, sesi ise her zamanki soğukluğunu koruyordu. "Tekrar benimle karşı karşıya gelmeye hazır mısın, Uchiha!?"

Bu ani meydan okuma karşısında Sasuke, şaşkınlığını gizleyemedi. Kalbi hızla çarpmaya başladı; ilk başta biraz tereddüt etti, ama çabucak kendini toparlayıp başını olumlu bir şekilde salladı. Neji, bu onay karşısında kılı kırk yaran bir dikkatle savunma pozisyonunu aldı. Sasuke ise nefesini derinleştirerek saldırı pozisyonuna geçti. İkisi de hazırdı.

• Savaş ve Aşk • NaruSasuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin