Oy ve yorum atmayı unutmuyoruz🤲🏿😜
"Amına koyucam şimdi ya"
Junkyu ayağına terliklerini geçirirken önündeki arkadaşına eliyle sus işareti yaptı.
"Sende benim gibi çekici olsaydın senin de sevgilin olurdu ve bu gecede evde yalnız kalmak zorunda kalmazdın"
Mashiho alaycı gülüşünü junkyu ya sunar iken cevap verdi ona.
"Elimi sallasam ellisi bir kere.He birde hiç giremem o işlere, ben yaz dizilerim ile mutlu ve mesudum kardeşim"
Junkyu kafasını 'senle napıcam ben' edasıyla sallayıp arkasına dönüp karşıdaki eve adımladı.
Mashiho göz devirip kapıyı kapattı.
Odasına adımlar iken aklına Yoon Jae Hyuk geldi.
Yine sua ile mi beraberdi yoksa başka mi işi vardı??
O kızdan hiç haz etmiyordu kısa oğlan.
Oldu olası jaehyuku kimseyle paylaşamazdı zaten.
Odasına vardığında masasının üzerinden kulaklığını aldı ve kafasına geçirdi.
Sesi en yüksek açıp amerikan dizisine kaldığı yerden devam ediyordu.
Mashiho sesin yüksekliğinden Jae nin eve geldiğini anlayamamıştı.
Jaehyuk yine yapmış yapacağını ve alkolü kaçırmıştı.
Zaten kafasında bin türlü düşünce vardı sua ile görüşüyor olsa o düşünceler hafifliyordu ama suanın yokluğunda kendisini tamamen alkole vermişti.
Sua ona geri adım atmamıştı.
Jaehyuk artık ona yaklaşmıyordu.
Suayı aldatıyor gibi değilde daha çok mashihoyu aldatıyor gibi hissediyordu.
Oysaki mashiho ya olan hislerinden daha çok suayı aldatıyor sayılıyordu.
Sua nın da her şeyden haberdar olup asla ondan uzaklaşmaması onu şaşırtıyordu.
Jaehyuk mashiho nun uyuduğunu düşünüp odasına pat diye daldı sarhoş kafasıyla.
Kısa oğlan odasına bir anda dalan arkadaşını fark ettiğinde bir çığlık yankılandı evde.
"AMINA KOYUCAM ,ÖYLE Mİ GİRİLİR ODAYA"
mashiho sinirle karşısındaki çocuğa bağırdı.
Jaehyuk hafif sırıtıp kendini yatağa attı.
Boş boş tavana bakar iken mashiho kulaklığını çıkardı kafasından.
Dönen sandalyesini arkadaşına doğru yöneltti.
"Of leş gibi alkol kokuyo çık git odamdan"
Jae sus anlamında baş parmağını dudağına götürdü tavanı izlemeye devam eder iken.