1.8

458 49 6
                                    

İyi okumalar aşklarım





Alfanın feramonları bir anda kesilirken olduğum yerde sendeledim. Kurdum aceleyle burnunu alfanın sıcak tenine bastırarak derin derin soluklar aldı. "Alfa'm biraz daha... lütfen..."

Boynunda bir süre kıpırtısız durmama rağmen feramonlarını yaymadığında yavaşça alfanın boynundan uzaklaştım. Yüzüne baktığımda karşılaştığım kahve gözlerle benim içim rahatlarken kurdumun kırgınlıkla dolduğunu hissettim.

Kurdum sessizce kabuğuna çekilirken ona dair hissettiğim son şey içimin burkulduğu oldu. Amacım hiçbir zaman kurdumu kırmak olmasa da içten içe belki böyle olması daha iyidir diye düşünmeden edemedim.

Bedenimi tamamen ele geçirmek için beni baskılamıştı. Karşımdaki alfa bozuntusu için benimle karşı karşıya gelmeye razı olmuştu. Bunca yıldır iyi olan dengemizi onun için bozmuştu. Bir alfa için...

Kurdum bedenimin kontrolünü bıraksa da bedenime yansıyan alfanın feramonlarının etkisi henüz geçmemişti. Yer yer titriyordum.

Koltukta kendimi geriye doğru bırakırken alfa hiç hareket etmedi. Sırtımı koltuğa yaslayıp usulca nefesimi düzenlemeye çalıştım.

Altımda hafiften hissetmeye başladığım ıslaklık beni şaşırttı, tam o sırada. Alfanın feramonları beni tahrik etmişti. Kurdumun cinsel birliktelik için kendini hazırlamaya başladığını gösteriyordu bu! Dehşete düşmüş bir şekilde dümdüz karşıya bakarken alfanın cılız sesini duydum.

"Alaz Bey..." Bakışlarım yavaşça alfanın üstüne düştüğünde kafamı 'ne var?' der gibi iki yana salladım.

Kafasını kaldırıp yüzüme baktı, alfa. Gözlerinde parıldayan yaşları hiç beklemiyordum.

Yüzüme de şaşkınlığım yansımış olacak ki kafasını eğip yüzünü tekrardan gizledi. "Sen,.. ne oldu?"

Dudaklarımdan fısıldar gibi sessizce çıkan meraklı sorum, ağzımdan çıkana kadar ben bile bunu diyeceğimi bilmiyordum. Aklımdan geçen düşünce filtresizce dışarı yansımıştı, sadece.

Bakışları kısa bir süre bana döndüğünde onun da bu tepkime şaşırdığını fark ettim.

Gözlerimiz kesiştiğinde göz bebeklerimin titrediğini fark ederek kafamı çevirdim. "Uzaklaş, alfa..."

Sesim istediğim kadar keskin ve yüksek çıkmamıştı. Belki de bundandır, alfanın cesaretlenmesi ve yüzüme uzanması.

Eli çeneme değdiğinde vücudum kitlenmişti. Geriye kaçabileceğim bir yer olmadığını bilsem de geriye doğru kaykılmayı denedim.

Alfa bu hareketime aldırmadan çenemdeki eliyle çenemi kavradı. Bir yandan baş parmağıyla usul usul çenemi okşarken aynı anda kafamı çevirerek ona bakmamı sağladı.

"Neden gitmiyorsun, evimden?" Alfanın bakışları gözlerimden hiç ayrılmadan cevapladı.

"Gitmemi istemiyorsunuz, çünkü..." Hipnoz olmuş gibi sakince cevap vermeye devam ettim, alfaya. Ruh eşi bağının böyle etkileri var mıydı?

"Neden istemeyecekmişim, istiyorum." Çenemdeki elinin bileğini bir elimle sardım, çekebilmek için. Elektrik çarpmış gibi bir his yayıldı, elime. Elimi bileğinde sabit tutabilmeyi sürdürebilmek için diğer elimle kendi elimi tuttum.

Hilaf&Berceste(Gay)+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin