İyi okumalar dilerim✨
Dönüp durduğum için ısınan yastığımın öteki yüzünü çevirdim. Soğuk yastığa yüzümün sol tarafını bastırırken dışarıdan yatağıma vuran belli belirsiz ışık yansımalarına baktım.
Bir türlü uyuyamıyordum. Midemdeki sancılar daha da kötüleşmeye başladığında yarın çok işim olduğu bahanesini öne sürerek abilerim ve babamla kısaca vedalaşmıştım. Kendimi arabaya attığım gibi bir ağrı kesici daha içmiştim. Bugün içtiğim altıncı ağrı kesici olması lazımdı sanırsam. Hızlıca arabayı eve sürmüştüm.
Kendimi çabucak yatağa atmıştım. Ve saatlerdir dönüp duruyordum. Ellerim sürekli karnımdaydı. Masaj yapıyordum.
Sancılar geçmiyordu. Git gide daha da artıyordu. Birkaç saat sonra işe gideceğim halde daha birkaç dakika bile olsa uyuyamamıştım.
Yüzüm yanıyordu. Elimi hafifçe alnıma götürdüğümde yüzümün terden ıslandığını fark ettim. Yatakta dönüp durmaktan vazgeçerek yavaşça doğruldum.
Ayaklarımı yataktan sarkıttım. Elimle baş ucumda duran komidinden destek alarak ayağa kalktım. Ayakta durup duramayacağımı gözüm kestiremediği için elimi hemen çekemedim, komidinden.
Bacaklarım usul usul titriyor olsa da destek almadan ayakta durabileceğimi fark edince elimi çektim.
Kendimi salona attığımda sehpada duran çantamı açarak içinden ağrı kesicilerimi buldum. Mutfağa gidebilecek gibi hissedemedim kendimi. Doğrudan ilacı ağzıma atıp su olmadan yuttum.
Ellerimle duvarlardan destek alarak banyoya vardım. Küveti sıcak suyla doldurmaya başladım. Sıcak su biraz olsun kaslarıma iyi gelebilirdi.
Suyun dolmasını beklemeyi düşünüyordum aslında ama bacaklarım beni ayakta tutamayacak kıvama gelmeye başlamıştı ve su dolmuyormuş gibi hissediyordum.
Oturmak zorunda hissederek kendimi yere bıraktım. Sırt üstü betona yattığımda soğuk zemini hissederek titredim, hafifçe.
Ellerim artık otomatik olarak karnımı buluyordu. Parmaklarımı karnıma sertçe bastırarak ovmaya başladım. Geçmeyen ağrılarla derin derin nefes almaya çalıştım. Dolan gözlerimle etraf bulanıklaşmıştı.
Kendimi yana doğru çevirirken bacaklarımı da karnıma doğru çektim.
Bedenimde bir anda hissettiğim ıslaklıkla küvetin taşmaya başladığını anlayarak kalkmayı denedim. İlk deneyişimde kalkamayınca iki elimle küveti tutarak bir kez daha denedim. Dizlerimin üstüne zorlukla kalkmayı başardığımda musluğa doğru uzandım.
Karnıma saplanan acıyla kendimi kaybederek küvete doğru eğildim. Elimle musluğun başını sıkı sıkıya tuttum. Diğer elimle karnımı sıkıyordum. Başım hafifçe öne düştüğünde gözlerimden yaşlar boşalıyordu, istemsiz.
Acıyı başka bir yere dağıtabilme isteğime karşı koyamayarak birkaç defa kafamı küvetin kenarına vurdum. Kafam her küvete vurduğunda biraz daha iyi oluyor gibi hissediyor, kafamdaki sızı her geçtiğinde karnım kötüleşiyor gibi hissediyordum.
Düğüm düğüm olan boğazımla olduğum yerde kalakalırken hafif hıçkırıklar ağzımdan kaçıyordu. Ağrı kesiciler neden hiçbir bokuma yaramıyordu?!
Hıçkırıklarım şiddetlenirken kendi kendimi bile duymama engel olacak kadar yüksek bir sesle kapı vurmaya başlandı. Deli gibi yumruklanan dış kapımla tekrar doğrulmayı denedim.
Ağzımdan kısık bir çığlık çıktığında tekrar öne doğru eğildim. Çığlığımın hemen ardından kapıya vurma sesi kesilirken kapının açılma sesi geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hilaf&Berceste(Gay)+18
General FictionAlfaların baskısının halen sürdüğü dünyaya bir omega doğdu. Ne kadar hilaf olduğunu bakan hiç bir göz göremez, ne kadar berceste olduğunu ise bakan her göz görürdü. Eşcinsellik ve aşırı cinsellik içerir! Omegaverse bir kurgudur!