#HİKAYEDE GEÇEN KURUM KURULUŞLAR TAMAMEN HAYAL ÜRÜNÜDÜR KİŞİLERDE BU HAYAL ÜRÜNÜNE DAHİLDİR#
iyi okumalar değerli okurlar...
_________________<3
Babamlar bahçeye çıkmıştı. Eda bana mutluluklar dileyip vizelerine çalışması gerektiğini söyleyerek odasına çıkmıştı. Leyla hanımsa, annesinin kötüleştiği haberini alıp apae topar Mehmet ile çıkmışlaedı. Sıla bana Leyla hanımın annesine düşkün olduğunu en ufak bir şeyde yanına gittiğini söylemişti. Herkeste bu duruma alışmıştı.Melike uyumuş, şaziye ise dinlenmek için oda izin isteyip odasına geçmişti.
Saat gece yarısına yaklaşıyordu. Ben ise Ferhat'ın odasında gelinliğimi çıkarmak için uğraşıyordum. Ayağımın pansuman saatide gelmişti. Eşyaları nikâhtan 1 saat önce Zeliş getirmişti zaten. Önemli eşyalarımı diyeyim en azından. Deniz ise lavobaya girmişti. Elimi sırtıma atıp gelinliğin fermuarını bulmaya çalıştım. Küçücüktü. Parmaklarım enseme ulaştı, fermurın ucunu bulmuştum şimdi aşağıya çekmekteydi. Sırtında deseni olduğu için ten,delikli bir kumaş vardı. Benim tenime göre bir tık koyu kalıyordu ama fark edilmiyordu.Bir türlü çekemiyordum ama.
"Deniz! Hadisene!" Sifon sesini duymuştum.
Tam o sırada odanın kapısı açıldı. Önümdeki aynadan kapıya baktığımda gözlerim Ferhat ile kesişti. Bana idare et demesinden bu yana onu hiç görmemiştim. Şuana kadar.
"Nerdeydin?" Diye sordum parmak uçlarım ile fermuarı asılırken.
"Hesap mı soruyorsun?"
"Merakımdan soruyorum, ne bilim belki Atlasın peşine düşmüssündür. Malûm ailem tehlikede." Diyerek laf çarpıtmayı asla ihmal etmiyordum. Bu sefer yüzünde mimik oynamadı.
Gözleri yorgun bakıyordu. Bir şeylerle uğraştığı belliydi.
"Bizden olana zarar vermeyiz. Malûm evlendik, kardeşin kardeşim falan işleri." Dedi oda adımlarını bana doğru atarken. Ellerim hâlâ fermuar ile uğraşırken,
"Sende az değilsin ha benim lafımı bana satıyorsun." Dedim.
Başım hafifçe yere eğilmişti.
"Laf cambazlığı senin işin, ben icraat kısmındayım."
"Belli, gözlerin yorgun bakıyor. Kesin yine ben tehlikekiyim, delikanlıyım havalarına girip can yakmışsındır."
"Kafanda çok kuruyorsun doktor." Diyerek tam arkamda durdu. Kafamı kaldırdığımda parmak ucuma değen başka parmak uçları ile hemen ona döndüm.
"Ben hallederim. Gerek yok." Gözleri, gözlerimin içine bakarken. İki elini belime attı.
Ve beni aynaya geri çevirdi.
"Düzgün dur."
"Ferhat ben hallederim."
"Aynen." Bu gıcık cevaplarına ayar oluyordum.
"Gıcık cevaplarına ayar oluyorum."
Tamda aklımdakini söyledim.
"Bende sana" dedi aynı benim gibi.
"Ayar olduğun birine yardım mı ediyorsun?" Dedim tek kaşımı kaldırarak. Güzel soru Maral.
"Hayır, karıma yardım ediyorum.
Güzel cevap Ferhat. Ferhat 1 Maral 0
Bu cevap beni duraklatmaya yetmemişti.
"Gerçekten evli değiliz." Dedim bu sefer.
"Hayır, gerçekten karı koca değiliz." Diyerek beni düzeltti. Ferhat 2 Maral 0
Sonra fermuarı açmaya başladı."Sen kibar bir insan değilsin ve bana kibarlık yapmak zorundada değilsin" dedim bende.
"Ben kaba bir insanda değilim."
Ferhat 3 Maral 0
"Öylesin!"
"Biraz"
"Ferhat"
"Kişiye göre."
Maral 739782. Ferhat 0
Banane kardeşim benim içimdeki savaşatan haberi olamayacağına göre istedim kadar kendimi haklı görebilirdim.Fermuar sırtıma kadar inmişken göğüslerimi tuttum. Gelinliğin düşmemesi için.
"Temas yoktu?"
"Sana değil gelinliğe temas ediyorum."
Dedi.
Maral -99999 Ferhat 987644
Gözlerimi devirmeden edememiştim.
"Dilde pabuç gibi." Diyerek bir adım aramızdaki mesafeyi açtım. Ellerini sırtımdan çekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARACI
General Fictionfail ve mağdur aynı kişi olamaz... Pis işlerine alet edilen kimsesiz bir doktor kaçırılırsa, fakat adamlar yanlış doktoru kaçırıp bunu sonra fark ederse ne olur? İş yaptığı adamın, en büyük müsterisinin kızını kaçırırsa?