Merhaba fesat kaplanlarım :)
Çok uzatmadan upuzun ve leziz bir bölüme geçelim :) ve bunun da part 2 var daha. Kraliçeniz size güzel sçut yazıyor ha. 🍑🍒
Oy vermeyenin götüne direk girsin. Amin.
Yorum yapmayanın serçe parmağı masanın kenarına çarpsın. Amin.
Keyifli okumalar dileği ile ~~~
.
.
.(Jungkook'tan)
Artık evdeydik. Taehyung'un hastaneden çıkmasının üzerinden neredeyse 1 hafta geçmişti. Kışın soğuk havasını içime çekerken, odamın penceresinden dışarı bakıyordum.
Bu 1 hafta bizim için zorlu geçse de, Delta kurduna sahip olan Taehyung, çok hızlı toparlamıştı. Hatta sanki hiç yaralanmamış gibi. Tabi hep benim azarlarımı da çekmek mecburiyyetindeydi.
Jimin'den öğrendiğim kadarı ile 30 Aralık Taehyung'un doğum günüydü. Biz de tam yılbaşı için tatil planlamış, buralardan kaçacaktık.
Gerçi ben çok heyecanlıydım.
Delta'mın kızgınlığı..
Bu düşünce kalbimi deli gibi heyecanlandırırken kendim için alışveriş yapacaktım. Bu gibi durumlarda ne yapacağımı ise annemden öğrenmiştim.
Aslında mühürlenmek fikrine sıcak bakıyordum. Ama bizim ilişkimizde herşey daha yeniydi. Bu yüzden hızlı olamazdık.
Belki de deltam bana dokunmazdı...bu düşünce içten içe kurdumu ve beni üzüyordu..ama sorun değildi. Alışabilirdik.
Sabahtan beri soğuk havayı solumamdan sonra pencereyi kapattım. İçeri geçerken dolabıma ilerledim. Günlük kiyafetlerden seçmiş, giyinirken, kapşonlu sweatlerimden giydim. Sonrası zaten kolaydı. Evdekilerle vedalaşmış, AVM'e gidecektim.
Babamın takıntısı yüzünden koruma ve özel şoför altında haraket ediyordum. Son olanlardan sonra bir ses çıkmamıştı ve bu durum biraz tuhaftı. Polisler bile o kadını bulamıyordu. Bu yüzden bu karara Taehyung da onay vermişti.
Şoför kapıyı açtığı gibi binmiş, koruma ile beraber AVM'e yollandık. Yolda sabah sabah yüzümü güldürecek mesajları okuyordum.
Delta'm💜
Günaydın sevgilim.
Nasılsın?
Yemeğini ye.
Sen sormadan, ben de iyiyim.
Şirkete geçtim. Toplantılarım var.Jungkook, işkolik değilim. Sadece
evde boğuluyorum. O yüzden.Dışarı çıkacaksan, korumalarla git.
Üstünü kalın giyin.
Tüm gün şirkette olacağım.
Arayamazsam endişelenme.Dışarda kimseye gülümseme.
Onlar bana ait çünkü.Seni seviyorum tavşancık.
(görüldü 09.08)Hiçbir şey yazmadan tatlı davranışlarını okumuştum. Telefonu kapatmış, sonunda geldiğimiz AVM ile derin bir nefes aldım.
Korumalar ile birlikte içeri girerken kurdumun rahatsız olduğunu hissettim. Çok aldırış etmeden ilk önce hediyye mağazalarına baktım.
İçeri girdiğimde önce gezdirdim. Burda Taehyung için bir şey yoktu.
Daha sonra uğrarım diye düşünerek birkaç parça kışlık kiyafetler olan mağazalara girdim. Kendim ve Taehyung için güzel şeyler seçerken, pijamalar da aldım. Aklıma o gün geliyordu. Herşey güzel ilerlerken, birden mahvolması. O kadar çok korkmuştum ki..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Power Of Love [TK]
FanfictionYüzyılın deltası olan Kim Taehyung kendi eşini bulmak ve yuva kurmak amacıyla Kore'ye geri döner. Dönüş yolunda ise uçağın sallanması ile yolculardan biri yanlışlıkla kucağına düşer. Güzeller güzeli, gelecekteki ruheşi olan Omega Jeon Jungkook. "Kuc...