Merhaba Kaplanlarım!
Valla bu fic'in böyle çok sevileceğini bilseydim, 1 yıl önce devam ederdim dksmdmsksm
Ee kısa bir geçiş bölümü ile geldim. Ben çok kaos yazamıyorum. Diğer ficlerle benzer şeyler de yazamam. Çünkü bu bana özel bir kalemden geçmeli. Çünkü ben bir kraliçeyim👸🏻
E bu arada sizlere bir tavsiyede bulunacağım. Çoğumuz kız olduğumuz için, kadınsal bir tavsiye. SİNOZ firmasının yüz yıkama jelleri çok güzel. Benim yüzüm yağlı ve akneli bir ciltti. Çok güzelleştirdi. Bir de eğer bulabilirseniz, İtalyan olan ANYONG firmasının 30 days-AntiAcne kullanabilirsiniz. Kaplanlarım da güzel yüzlü olsun isterim. Bu yüzden sizlerle bölüştüm🤍🤍
Neyse çok uzatmayacağım. Kısa bir bölüm oluyor GEÇİŞ BÖLÜMÜ TAMAM MI?
Oy verip yorum yapmayı unutmayın. Yapmayanların 200 tl'leri bitsin. Dmdmmdksnsns
Keyifli okumalar dileği ile~~~
UYARI!! Ficte hiçbir idol'e kötü bir yanaşma bulunmamaktadır. Ben hepsini birer insan gibi seviyor ve saygı duyuyorum. Yine de bunu unutmadan yorum yaparsanız çok severim. Amaç zaten hayal ürünü ile konu yazmak. Ben de tanıdık simaları kafamdan kurgulayıp yazıyorum.⚠️‼️
.
.
.(Taehyung'tan)
"Tamamdır Seong..."
Derin bir nefes almış, polis merkezinden çıkıyordum. Dış kapıların önünde durmuş, kararan gökyüzüne baktım. Gözlerimi daha sonra kapatıp, göğüsümdeki kurdumun çırpınışları ile sakinleşmeye çalıştım.
Telefonuma gelen bildirim sesi ile bakışlarım telefonumu buldu. Gizli numaradan gelen bir mesaj..
Kaşlarımı çatmış, gelen mesaja baktığım gibi, kan beynime sıçramıştı.
"Mesaj:
Ben Jennie Taehyung. Nasılsın kocacım? Şimdi biricik omeganın evinin önündeyim. Az sonra onu tamamen hayatımızdan çıkaracağım. Sonra tekrar birlikte olabiliriz. Ama onun ölmesi sana acı çektirecek. Ve bana muhtaç olucaksın Kim Taehyung."
Koşarak tekrar polis merkezine girmiş, sinirli bir şekilde feromon salgılamaya başlamıştım.
"Sehun! Seong! Çabuk bir ekip gönderin Jungkook'un evine!"
Telefonumu onların önüne atmış, kızaran gözlerimle hırlamış, kimseyi dinlemeden ve beklemeden merkezden çıktım. Bir delta olduğum için, herkes önümde başını eğerken ve öksürürken, kurduma izin verdim.
"Kurtaralım omegamızı Delta."
Kurduma dönüşmüş, çok hızlı bir şekilde koşmaya başladım. Kestirme yoldan ormanın içinden geçerken göğüsümdeki sancı daha da artıyordu. Tek duam Jungkook'a bir şey olmamasıydı...
.
.(Jungkook'tan)
Ölümle burun burunaydım. Tek istediğim şuan Taehyung'un beni hissetmesiydi.
"Sen öldükten sonra Taehyung acı çekecek..ve bana muhtaç olacak. Yanıma gelecek..onu teselli edeceğim..ve sonsuzadek tekrar kavuşacağız."
Adını yeni öğrendiğim Jennie, Taehyung'a takıntılıydı. Korkunç derecede psikopattı. Bunu bizi öldürmeye çalışmasıyla anlamıştım. Ve şuan da silahın ucunu kafama nişan almıştı.
"Ben öldükten sonra Taehyung da yaşamayacak ki."
O psikopattıysa, ben de gerçekci ve daha deli biriydim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Power Of Love [TK]
FanfictionYüzyılın deltası olan Kim Taehyung kendi eşini bulmak ve yuva kurmak amacıyla Kore'ye geri döner. Dönüş yolunda ise uçağın sallanması ile yolculardan biri yanlışlıkla kucağına düşer. Güzeller güzeli, gelecekteki ruheşi olan Omega Jeon Jungkook. "Kuc...