~4~

719 69 1
                                    

Merhabalar. Yeni bölümle karşınızdayım. Uzun zaman sonra artık bol vaktim olduğu için bölümleri paylaşacağım.

Tiktok hesabımda da editler ve gelecek olan bölümler/Kitaplar için videolar da paylaşıyorum. Lütfen destek olun🥺💖✨️

Ciciş anneniz güzel bölümler yazıcak merak etmeyin. Ama oylarınızı ve yorumlarınızı çok görmek istiyorum. Üzülüyorum yoksa.

Hepinize iyi okumalar hadi bakalım✌🏻
.
.
.
.

Jungkook'tan

Taehyung beni sahilden sonra evime bırakmış, kendisi ile iletişimde kalabilelim diye telefon numarasını da vermişti. Kapıyı açıp içeri girdiğimde birkaç çalışanın beni selamladığını, eşyalarımın da odama çıkarıldığını söylemişti. Hava limanından geldikten sonra eşyalarım hepsi şirkette kalmıştı. Sinirle çıktıysam..

Salona doğru ilerlediğimde yemek masası hazırlanıyordu. O sırada koşturarak ve bağırarak minik kurabiyem bana sarılmıştı.

"ABİ!"

Küçük kollarını bana sarınca gülüp onu kucağıma aldım. Ben de sarılmıştım.

"Abisinin gülü, nasılsın Soobin?"

"İyiyim abi. Çok özledim seni!"

"Ben de seni tatlım!"

Yanaklarını öpüp, düz saçlarını kokladım. Tarçın kokulu alfa'm..

"Minik kurabiyem benim."

"Abi ben artık 10 yaşındayım, ne miniği ya?!"

"Sus. Ben bilirim."

Diyerek tekrar gülüşmüştük.

"Jungkook?"

Annemin sesini duymamla kucağımdaki miniği indirmiş, arkama baktım. Yabancı üıkede olmak ve anne kokusunu özlemek. Annem kollarını boynuma sararken gözlerim dolmuştu. O ise çoktan ağlamaya başlamıştı.

"Annecim..ağlama, geldim artık."

"Oğlum, canım benim!" yanaklarımı öpüp, kokluyor, saçımı okşayarak sımsıkı sarılıyordu.

"Tamam tamam, geldim artık burdayım, ağlama."

Biraz duygusal buluşmadan sonra babam da eve gelmişti. Ama sanırım bu günkü davranışım yüzünden biraz sinirliydi. Salonda, yemek sofrasında otururken benim yanımda Hobi hyung, karşımda annem ve kardeşim, masanın başında da babam oturuyordu. Bir kişi eksikti...Abim..

.........

Yazardan

"Hey Yoongi, bu bad boy havaların ne zaman son bulucak?"

İki parmağı arasında sigarasını tutan, yağmurlu bir havada bar çıkışında derin nefesler alan, siyah mullet saçları ve boynunda "Never" yazılı dövmesi olan, kedi suratlı, beyaz tenli adam..

Ailesinden farklı olarak gençliğinin tadını çıkartan, haftada en az 5 kere barlarda olan, çevresi fazlasıyla geniş olan, ama herkesin bildiği o zengin züppeler gibi olmayan, delikanlı ve yeraltı dünyası ile gizli bağı olan, iyilik için kötüleri öldüren Alfa Min Yoongi..

Yoongi, çocukken ailesini kaybetmişti. Gözleri önünde yakılarak. Bu yüzden çocukları bir türlü olmayan Jeon ailesi onu 7 yaşındayken evlat edindi. Kendi çocukları gibi büyütüp, şirkette bile ona pay ayırdılar. Aileden sayılır ve asla geri çevrilmezdi. Kardeşleri doğunca bile onlardan ayrı tutulmaz, gerçek anlamda kardeşlerinin abisi olmuştu. İyi bir insandı. 30 yaşına basacaktı. Kutlamaları sevmezdi. Ama her yıl onun için mutlaka küçük bir aile sofrası da açılırdı.

Power Of Love [TK]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin