~11~

295 44 5
                                    


Merhaba güzellerim. Nasılsınız?

Biliyorum. Bölümler geç geliyor. Çalışıyorum diye zamanım çok olmuyor.

Ama ben kimseyi TaeKook'suz bırakmam! Ben Kraliçe Kate'im!!🦸🏻‍♀️

Tamam o zaman. Art arda 2 bölüm atıcam. Bu bölüm çerezlik. Sonraki bölüm de smut :)

Oy verip, yorum yapmayı unutmayın!

Keyifli okumalar dileği ile~~~

.
.
.

O gece Yoongi hyung'un kollarında bayıldıktan sonra, uyandığımda normal bur odadaydım.

Fakat uyandığımda yanımda başka birisi olduğunu odadaki feromonlardan anlamıştım.

Taehyung..ölmemişti. Beni bırakmamıştı..yanımdaydı. Yatıyordu. Bu sefer sanki normal uykudaymış gibi.

Ayağa kalkıp onun yanına ilerledim. Saçlarını okşadıktan sonra yanaklarını öptüm. Kurdum onu hissediyordu. İyi görünüyordu. Yanındaki boşluğa yatmış, başımı omuzuna yaslamıştım. Kokusunu özlemiştim. Sakince atan kalbini duymayı özlemiştim. Sıcaklığını özlemiştim.

O gün, tüm gün boyunca uyanmadı. Ben de arada sırada uyanmış, kontrol etmiştim onu.

Bu gün ise uyanması gerekiyordu. Güzelce dinlenmişti. Hissediyordum. Heyecanla yanında oturmuş, elini tutmuştum. Çok özlemiştim gözlerini. Sesini duymayı.

"Jungkook, yemek yemen lazım."

Omuzumda annemin sesini duymamla başımı sallamıştım.

"Hayır. Taehyung uyansın sonra yerim."

"İtiraz etmesen kardeşim. Taehyung uyandığında seni böyle görse üzülür."

Abimin dedikleri ile derin bir nefes aldım. Doğru diyordu. Günlerdir zarzor uyumuş, aç bir şekilde oturuyordum. Bedenim çökmüş, gözaltlarım mosmor olmuştu.

''Tamam..ama bana haber edin.."

Herkes kafasını sallarken ayağa kalktım. Taehyung'un saçlarını okşayıp, tekrar dudaklarına öpücük bıraktığımda burukça gülümsedim.

O an elini bırakacağım sırada elimi sımsıkı kavradı..

Şok bir şekilde dönüp ona baktığımda, elimi tutmuştu. Yorgun bakışları gözülerimdeyken o an herkes sevinçle birbirine sarılmıştı. Bense gözlerim dolarken dudaklarım titremişti.

"J-jungkook.."

"Sevgilim. Uyandın.."

Ağlamaya başlarken, dikkat ederek ona sarıldım. Kolunu bana sararken derin bur nefes aldım.

"Çok korktum..yemin ederim çok korktum sana bir şey olacak diye.."

Ağlarken konuşmuş, boynunu öpmüştüm.

"Korkma..geçti bebeğim..bak bana.."

Yorgun bir şekilde fısıldarken boştaki eli yanağıma çıktı. Yüzyüze gelmemizi sağlarken yanağımdaki yaşları sildi ve gülümsedi.

"Gözlerinin altı morarmış..yemek yemedin mi güzelim hm?"

Sesi o kadar güzeldi ki..o kadar çok özlemiştim ki beni sevmesini, ilgisini..

"Seni bekledim TaeTae.."

Dediğim şeyle gülmüştü. Dudaklarını alnıma bastırmış, kokumu solurken saçlarımı okşadı.

Power Of Love [TK]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin