Bilgilendirme

1.7K 100 18
                                    

Öncelikle herkese merhabalar. Yeni kitabıma hoşgeldiniz. Ben Yazar hanımınız Kate. Uzun bir aradan sonra geri döndüm. Minnoş ve bol ekşınlı hikaye ile geldim. Öncelikle şunu belirteyim, Azerbaycanlı biriyim, Türkçe yazım hatalarım olabilir, fakat dikkat etmeye çalışacağım. Şimdiden anlayışınız için teşekürler.💞🤍💝😘

OMEGAVERSE EVRENİ

DELTA
Yüzyılda bir kez doğarlar. Bu yüzden varlıklı aile soyundan gelirler. Eşleri ya Vita ya da Omega olur. Çok güçlüdürler, ağır feromon ve kokuları vardır. Kızgınlık dönemleri 4 gün.

~~~~

ALFA
Delta'ların bir altıdır. Kadınları sadece hamile kalabilir. Güçlüdürler, kişiliklerine göre değişebiliyorlar. Kızgınlık dönemleri 3 gün.

~~~~

OMEGA
Alfa'ların bir altıdır. Hem kadınları, hem de erkekleri hamile kalabilir. Naif, zarif ve çok güzel olurlar. Eş seçimleri genellikle Alfa'lardır. Çalışkan ve zekilerdir. Kızgınlık döneminde hamile kalabilirler sadece. Kızgınlık dönemleri 1 hafta.

BETA
Feromonları olsa da, sadece eşleri tarafından hissedilen feromonlardır. Güçlü sayılmazlar. Çok çalışgsn, daha çok insancıl davranışlar sergilemektedir. Sadece kadınları hamile kalabilir. Kızgınlık dönemleri 2 gün erkeklerde, kadınlarda 1 hafta, adet dönemi gibi olmaktadır.

~~~~~
Hikayede sadece 4 tür yazacağım için kısa bilgi verdim. Başka türleri yazmak istemedim. Yoksa Vita, Thita, Zeta ve b. türler de bu evrende bulunmaktadır.
~~~~

Omegaverse evreni KurtAdam'lar evreni gibi de anlaşılıyordur. Ruhların ve bedenlerin, yüzyıllar önceki yaşamış kurtların ruhları ile bütünleşmesidir. Hikayemiz modern dünyamızda gerçekleşmektedir.

Kızgınlık dönemi---türlerin her ay düzenli olarak çiftleşme içgüdüsü ile ortaya çıkan azgınlık süresidir. Genellikle bir hafta ya da birkaç gün çekmektedir. Eşleşme, Mühürlenme olmazsa biraz daha ağır geçirebilirler.

Mühürlenmek---kurtların hem bedenen, hem de ruhen birbiri ile eşleşmesidir. Cinsel birliktelik sırasında yapılır. İki tarafın da mühürü yapılabilir, eğer razılık varsa.

Ruheşi---Aynı yıl ya da birkaç yıl sonra eş olarak dünyaya gelirler. Doğuştan birbirilerine bağlıdırlar. Ya birliktelik, ya mühür ya da çok az zamanlarda tensel temas sayesinde ortaya çıkan ÇİÇEK izleri ile belli olur.

~~~~~
Böylelikle kısaca anlattım. Fic Angst olmayacak şimdiden bilin. Ben Angst yazmam. Güzelce okumanız ve desteklemeniz dileği ile, saygılar ve sevgilerle Kraliçe Kate💕💓👈🏻💖💜💙❤️‍🩹

Power Of Love [TK]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin