dört| maç, güzel bir gece

233 24 41
                                    






Apartmanın önünde abartısız yarım saattir  Ali'leri bekliyordum ama gelecekleri yok gibiydi. Aradığımda evin arka sokağında olduklarını söylemişti Melek. Karı koca ne iş çeviriyorlardı kim bilir.

Saate baktım, takım şu an ısınıyor olmalıydı. Keşke üstümü değiştirmeye gelmeseydim, Gio'nun maç öncesi konuşmasını kaçırmak istemiyordum.

Ciro'ya şans dilemek de istiyor gibiyim.

Çalan telefonumu açtım, Melek'ti. " Canım cidden çok üzgünüm acil bir iş çıktı." Arkadan Ali'nin sinirli çıkan sesini duydum.  Çok tanıdık gelen bir ses de karşılık verdi.

Mert Hakan mıydı o?

"Taksi gönderdim şimdi oraya,yetişirsin merak etme." Bir şey söylememe kalmadan telefonu  kapattı.

Yol boyu aramalarımı ne o ne de Ali açtı. Ne oluyor ya, diye geçirdim içimden. Umarım düşündüğüm kişi değildi oradaki adam.


🩶



Koşar adım soyunma odasına girdim. Gio'yu çeviren Yusuf'un  "neredeydin sen?diyen yan bakışına gülümsedim.

"Bu maçı rahat rahat alacağız. Size güveniyorum, siz de kendinize ve birbirinize güvenin." Sözünü bitirince coşkuyla alkışladık, Muçi ve Semih'in ıslıklarıyla odadan çıktı.

"Unutmayın gençler asıl kutlama Selen'in kekiyle olacak."  Odadan çıkarken konuşan Necip'e göz devirdim. "Nasıl kaptan bu, nerede bunun gaza getirici konuşması?" Mustafa gülerek yanağımı öptü.

"Çoktan kaçırdın oraları ablam"

Hepsiyle teker teker sarıldık, Ciro kendini sona bırakmıştı. Erdem abi ile tokalaşmasını bekledim, çıktığında sadece ikimiz kalmıştık.

"Sana bir gol yazdım, bekliyorum" Yanıma yaklaştığında heyecanlanan sesimin titrememesine özen gösterdim. "Maçın adamı ol Immobile"

"Şans yıldızım benimle olduğu sürece sıkıntı yok." Göz kırpıp alnıma düşen saç tutamını ittirdi.

Geri çekildim. "İyi şanslar"

Ayrılacakken seslendi. "Sarılmadan şans mı dilenir?" Omzumun arkasından ona baktım. "Önce maçı kazanın da bakarız" dedim gülümseyerek.

O da gülümsedi. "Unutturmam sana bunu."


🩶

"Nur, kocana bir şey söyle nolursun!" Silva'nın çocuğunu seven Nur'un tek bakışı kocasının aptal sevinicini durdurmaya yetti. Canım arkadaşım be, ona doğru elimle öpücük attım.

" Ulan Selen , şansın bi yaver gitmedi" Kolunu omzuma atan Necip'e bakmadım. Ne var yine kaybetmişsem, önünde sonunda  kazanacaktım elbet. Bunu dışımdan dile getirince güldü.

"Fenerin şampiyonluğu gibi bir zafer yolun var gibi görünüyor"  Sinirle kolunu ittirdim, nasıl otuz üç yaşındasın aklım almıyor Necip'cim.  "Sen kaptan değil misin, git kupaya falan dokun"  Dediklerime kahkaha ata ata diğerlerinin yanına gitti.

Çok güzel bir geceydi, takım madalyalarını alıp kupa kaldırmıştı. Saatime
baktım,röportajlar başlardı şimdi. Biraz dinlenmek için sahanın yumuşak çimlerine bıraktım kendimi.

"Maçı kazanınca söz vermiştin ama unutmuşsun galiba" Önümde dikilen Ciro'nun uzattığı eli tutarak ayağa kalktım. "Unutmak ne mümkün Ciro Bey"

Maçın ilk golünü attıktan sonra eliyle oturduğum tarafı gösterdiği an geldi aklıma, sırıtır gibi oldum. Beklentiyle bakan gözlerine dayanamadım daha fazla, iyice yaklaştım ona.

Ellerimi ensesinde birleştirdim, başım göğsüne dayanmıştı. Kokusunu iyice içime çektim, hemen mayışmıştım.

Teşekkür ederim, diye mırıldandı belimi okşarken. Burnunun saçlarıma sürtündüğünü hissettim, içim gıdıklandı. Gerçekten güzel bir geceydi. Bedenindeki kollarımı daha sıkılaştırdım, şimdi tamamen birbirimize dayalıydık. " Kalp atışlarını hissediyorum" dedi boğuk çıkan sesiyle.

"Ben seninkileri her zaman hissediyorum Ciro."























çerezlik olsun bu bölüm de

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


çerezlik olsun bu bölüm de.pek keyfim yok hikaye konusunda şu aralar, aslında sık atsam güzel bi okuyucu kitlesi kazanırım ama işte...

ULAN SIVASSPOR MACI OLDU DUN BEN HÂLA GS MACINI YAZIYORUM AGJXAGICAYICCAGJAC

bi de dorukhan tokoz kurgum var taslaklarda ondan dolayı geç geldi

o kurguyu yayinlayacagimi pek sanmıyorum, niye o kadar ugrasiyorsam://

eğer böyle bi kurgum olduğunu hatırlayıp da uğrayanlar varsa diğer bölüm okul açılmadan gelir abxajgagjaxagj

Sağlıcakla kalin🫶🏻🫶🏻

fresh out the slammer|immobileHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin