"Ah! Ah! Ah!" Tubuh Marina disentuh Nathalie. Nathalie sampai tidak tahu mahu beri signal bagaimana lagi kepada Marina. "Marina...Marina perlahan sikit- um!"
Marina tersengih. Pipi Nathalie ditampar dan bibirnya dicium rakus. Punggungnya menghayun tiada henti untuk kepuasan diri. Makin lama, Marina semakin laju dan semakin kuat hentakannya. Kaki Nathalie yang terangkat keatas kini memeluk pinggang Marina namun Marina buka kakinya dan tolak kaki Nathalie ke bahu Nathalie sendiri.
"Fuck, fuck! Um! Yeah! Yes!" Marina menghentak sekuat hatinya sehingga Nathalie tertolak keatas. Tangan Nathalie menahan diri pada dinding supaya kepalanya tidak terhantuk. Marina kalau sudah masuk waktu dia teransang, cakaplah apa pun memang tiada guna!
"Sedapnya...umm..." Nathalie mendesah. Digentel kelentitnya sendiri namun dia hisap dulu jarinya baru sambung gentel. "Besarnya konek you sayang..."
"Ouh fuck, I'm cumming..." Marina menghentak lagi dan lagi sampailah akhirnya dia pancut dalam pantat si Nathalie. Nathalie gulingkan kedua-dua biji matanya keatas sambil gigit bibir bawah.
"Fuck, sedap..."
Marina keluarkan batangnya perlahan-lahan dan diketuk batangnya ke pantat Nathalie. Dalam beberapa saat, batangnya mula mengecut dan masuk semula kedalam pantatnya. Kini, Marina hanya ada pantat seperti perempuan biasa. Dia hanya keluar batang bila dia rasa teransang sangat-sangat.
Erika masih terbaring. Penat tapi dia puas!
Marina duduk diatas katil. Rokok digital miliknya, Tape disedut lalu dihembus asap ke udara. Marina memang ada ketagihan merokok. Sejujurnya, semua rokok dia boleh sedut tapi dia suka hisap Tape sebab ada flavour. Ada rasa. Baru-baru ni dia sendiri cadangkan perisa 'pantat' yang akan diberi nama 'pussy'. Marina juga ketagih akan seks. Macam-macam perempuan dia sudah rasa.
Erika bangun dan merangkak kearah Marina dari belakang. Pipi Marina dicium namun Marina pusing kepalanya menghadap Erika lalu dicium mulutnya. "You okay?"
"I'm okay. Thank you anyway. Konek you sumpah besar. I lucky sebab jadi salah seorang perempuan simpanan you. Boleh tak kalau I nak minta duit sikit?"
"Of course." Marina keluarkan dompetnya dan hulurkan bebedapa keping duit berjumlah besar. NV100.
100 Nova. Semuanya ada lebih daripada 10 keping bermakna hampir 1000 Nova.
"Thank you so much~ hehe. Nanti kalau you nak fuck lagi panggil je I kalau perempuan lain tak available." Ujar Erika. Dia biarkan saja Marina yang sedang gentel puting dia.
"Okey sayang. I ada kerja harini. Tournament dah nak dekat."
"Okay. Boleh you jilat pepek I sebelum pergi? Please. Bagi I cum dulu 2-3 kali."
"Okay." Marina bangun lalu merangkak kearah Erika yang sudah baring semula. Kakinya dikangkang. Sebelum jilat, Marina akan dera dulu pantat perempuan tu dengan sangat kasar sampai bengkak baru dia benamkan mukanya diantara dua peha gebu.
Sekali lagi, jeritan Erika memang lantang dan kuat sehingga kedengaran luar istana.
"Sedapnya! Ah, panjang lagi! Dalam lagi lidah you! Ah! Yes! Yes!"
***********
Marina keluar dari kereta mewah miliknya. Terus dia disapa kontraktor disitu yang menerangkan blueprint mereka. Setelah diberi briefing, Marina buat keputusan untuk berjalan-jalan di sekitar kawasan tersebut.Biasanya tournament dibuat di Dataran Perdana namun disebabkan air dari negara Tasek mengalir ke negara Buluhan, ia membanjiri Dataran Perdana. Qed negara Tasek iaitu Qed Embun, Yulia sudah minta maaf dan mereka sudah pun membayar pampasan. Mereka cuma perlu ambil masa untuk selesaikan masalah tanah mendap yang menyebabkan sinkhole di negara mereka.
Biarlah. Bukan masalah dia lagi. Jadi, sekarang sebelum pertandingan berlangsung, negara Buluhan telah pun menggunakan pampasan yang Yulia beri untuk bina dataran baru jauh sedikit dari sempadan negara Tasek.
Mereka buat berdekatan dengan Hutan Simpan Wira. Disini, ia berdekatan pula dengan negara Duyan, negara yang bersumberkan kehijauan dan alam semula jadi.
Marina berjalan sendirian melawat kawasan sekitar. Manalah tahu ada yang menyorokkan berita buruk. Ada yang menyorokkan dadah dan sebagainya. Baik dia jalan sendiri daripada dia percayakan sesiapa.
Dalam dia berjalan di hutan simpan, dia terdengar satu pergaduhan. Marina jalan perlahan dan sembunyi belakanv pokok. Terdapat seorang wanita yang sedang berlawan dengan 16 orang lelaki hanya dengan menggunakan Gulungan Taufan. Habis patah-riuk lelaki-lelaki tu semua.
Marina tersengih. Setelah tumbangkan kesemua 16 lelaki, wanita itu terus berjalan dengan beg kertas berisi buah-buahan. Dia berjalan terus ke 'rumah' dia. Ianya adalah sebuah khemah besar yang diperbuat daripada satu material kain yang lebih tebal dan lebih berkualiti dari sekeping kanvas. Ianya sangat-sangat tegang dan kuat. Bagus untuk melindunginya dari segala ancaman bahaya.
Marina senyum. Langkahnya diatur ke khemah tersebut dan dia berdiri di pintu khemah. Terus 7 buah pisau dilempar kepadanya namun Marina menepisnya dengan mudah hanya dengan tangan kosong tanpa sedikit calar pun.
Gadis itu mengerling kearah Marina. "Ouh, Tokoh Julap."
"Hai." Marina senyum lebar. Tanpa dipelawa, dia berjalan masuk kedalam khemah tersebut. "I'm here because I saw you did. That was impressive."
"Thank you."
"...would you like to join the tournament?"
YOU ARE READING
Malayanian: Buluhan
RomanceBuluhan, salah satu dari 8 negara dalam Pulau Malayanian yang terdiri dari sumber api. Buluhan yang juga majoriti penduduknya adalah pemegang Gulungan Julap serta mempunyai Qed Julap yang seperti sultan di Buluhan rata-ratanya adalah bersifat berani...