Bab 8

82 3 0
                                    

"Yeah, that's me." Setelah diasak berkali-kali akhirnya Erika mengaku. Marina senyum lebar. Rasa macam mahu buat parti bila Erika mengaku akhirnya. Degil! "Puas?"

"Puas, puas. So, anak you Yelani. Mak you Kylie. Wow. Your connection is really great. You lari dari jabatan sebab mak you ke?"

"More than that actually. You have no right to know." Erika pandang ke wajah Marina. Dekat betul jarak mereka sampai Erika kena dongak. Marina menghulurkan fail itu kepada Erika.

"I knew you. You're a very talented army. Kalau I bagi peluang kerja lagi sekali, nak?"

"Taknak."

"Why?"

"I'm not interested."

"Why? Your skill never faded, Erika. Maybe with this opportunity you can be a cheerful girl again! I knew you, Erika! You were a cheerful girl!"

"I was not a cheerful girl. I was just someone who can tolerate."

"Yeah, yeah. Even you dulu nonchalant at least you reti senyum. Come on babe."

Erika bersandar di muka pintunya. Senyumannya halus saja namun cukup untuk buat hati Marina bergetar. Dia tak senyum sebab dia tahu dia cantik gila ke? Erika...

"I can't be an army or officer anymore. The death of my mother is too tragic for me to continue. Tapi I boleh bagitahu satu benda yang menyebabkan I lari dari jabatan you."

"What is it?"

"I bagitahu lepasni. Nak masuk makan dulu? I just cooked some ketam masak lemak."

"Ouh, wow. Sedapnya. Nak!" Marina terus melangkah masuk kedalam rumah Erika. Ketika Erika hidangkan nasi, Marina cium leher Erika dari belakang. Marina memang takkan pernah berhenti nak goda Erika. Bila Erika dan sengetkan kepala bagi Marina lebih ruang untuk ciumnya, mungkin inikah petanda?

"Makan dulu." Tegas Erika. Marina angguk lalu duduk. Mereka berdua makan dulu dan borak fasal benda lain dulu. Bila sudah selesai makan, Erika kemas meja dan basuh dulu segala periuk belanga dia guna.

Habis je buat semua tu, dia lap tangannya sampai kering dan jalan kearah Marina yang sedang termenung. Lengannya dibalut di leher Marina lalu dicium bibirnya lembut. Marina berkerut dahi.

"You okey? It feels like not you to kiss me first. That's our first kiss together."

"And what about it? You taknak I cium you ke?"

"Eh, of course nak! Lama dah I cuba nak goda you!" Marina senyum lebar lalu didukung Erika ke biliknya sambil berlaga lidah. Erika pun senyap-senyap dah lama tunggu saat ni. Mujurlah Erika berani sikit harini.

Marina letak Erika perlahan-lahan atas katil dan sambung cium mulut. Kaki Erika sudah siap-siap terangkat sehingga ke kepala menunjukkan alur pantatnya yang terbentuk di sebalik seluar pendek yanh dipakai.

"You ni nakal juga..."

Erika cium betisnya sendiri dan gigir bibir bawah. Yes, ini yang Erika tunggu selama ni! Sampai dia terpaksa puaskan diri-sendiri sebab tergoda dengan Marina. Hanya dengan renungan Marina, Erika sudah squirt dalam seluar pendeknya. Marina ketawa kecil dan tampar pantat Erika dengan kuat.

"Umm! Janganlah~" Erika bercakap dalam suara yang sangat seksi dan lembut. Marina tidak pernah blushing bila main selama ni. Kenapa suara Erika bila horny sangat...

Sangat...

Sangat...

Attractive?

Marina tampar lagi sekali untuk dengar suara Erika. Erika gigit bibir bawah dia tanda dia teransang. "Sedap~"

Malayanian: BuluhanWhere stories live. Discover now