Bab 3: Hutan Simpan

100 6 0
                                    

Marina masuk kedalam bilik. Ramai perempuan tak available untuk hari biasa disebabkan kerja dan sebagainya jadi Marina dah contact Nathalie awal-awal. Nathalie sudah siap pakai lingerie dan dia sedang melutut atas lantai.

Nathalie merangkak kearah Marina. "Welcome home, sayang."

Marina genggam rambut Nathalie dan tarik ke belakang dengan kasar. Nathalie mengaduh namun hanya sekejap. Mulutnya dijolok empat jari Marina perlahan-lahan. "What a good girl you are."

Marina keluarkan semula jarinya dan dia pula hisap jari sendiri yang sedia basah. Nathalie senyum lebar dan tarik seluar Marina, bawa Marina ke katil. "Sayang. Nak batang besar sayang..."

"Show me your tongue first."

Nathalie jelir lidahnya keluar. Pipinya terus ditampar Marina membuatkan Nathalie ketawa kecil. "Umm thank you for teaching me a life lesson, sayang."

"You're welcome..." Dengan itu, bibir Nathalie dicium rakus sehingga Nathalie sukar untuk bernafas. Dah kalau yang diatas adalah Marina, jangan harap Marina mahu tunjukkan belas kasihan dia.

Itu sifat semula jadi Marina diatas ranjang.

***************
Marina memakai kaca mata hitamnya. Hari-hari dia datang melihat perkembangan dataran perlawanan ini. 2 minggu saja lagi. Sudah tentu dia tidak sabar! Perlawanan ini juga akan ditayangkan di seluar Malayanian!

"Tuanku, ada orang mahu berjumpa dengan Tuanku." Seorang lelaki menegur. Apabila Marina pusing ke belakang, kehadiran Erika yang jelas kelihatan marah membuat Marina kaku.

"...kenapa ni?"

"Kenapa nak hancurkan sebahagian hutan simpan?"

"Untuk letak kenderaan. Kalau biarkan mereka letak kenderaan diluar sana, jem nanti."

"Jadi perbaikilah jalan diluar sana. Bukannya menghancurkan hutan simpan dan mengurangkan lagi habitat haiwan-haiwan di Buluhan!"

Marina diam seketika. "Haiwan je pun. Biarlah."

"Haiwan je? Do you know how much lifes you can save if you just listen to people? Listen to your people! Just because you're the Qed doesn't mean you can just trespassing like that!" Satu tumbukan kuat dilepaskan di dinding dataran menyebabkan ianya bergegar dan juga menimbulkan rekahan.

Marina berkerut dahi. "Stop that now! Jangan disebabkan nyawa haiwan, nyawa manusia kamu gadaikan!"

"Nyawa manusia telahpun Tuanku ambil sekian lama dahulu!"

"Jangan nak merapu! Sekalipun saya tak pernah membunuh sesiapa!"

"And that's fucking worse! You don't even know what happened!" Erika terbang ke udara. Aduh, Gulungan Taufan dia benar-benar kuat! Sebelum dia hilang kawalan, Marina juga terbang ke udara dengan bantuan Gulungan miliknya dan terus melepaskan sepakan kuat kepada Erika sehingga Erika tercampak ke dinding yang sama. Hampir-hampir saja runtuh dindingnya!

Namun Erika terbang semula dengan laju. Pinggang Marina dikunci lalu ditolak Marina sekuat hati sehingga berkecai bahagian penonton. Gila!

Serangan demi serangan dan ianya sangat pantas. Erika merampas sebilag pedang milik pengawal dan gunakan sebagai pelindung manakala Marina hanya menggunakan tangannya yang biasa.

"...wow. You're really strong just like what I expected."

"Please. Just listen to me for once. Jangan bunuh haiwan-haiwan dalam hutan simpan. Please." Rayu Erika. Marina terdiam. Perlahan-lahan api yang marak di seluruh tubuhnya mula menghilang. Dia terbang turun ke lantai semula.

Erika lap air matanya dan terbang turun juga. Pedang itu diserahkan semula. "Kesimpulannya, kedua-dua nyawa itu penting. Manusia dan haiwan kedua-duanya adalah kehidupan penting di Malayanian. If we kill one of 'em, where's the fun in that? Lagipun bisinglah. I live just not far away from your construction. Diamlah sikit."

"Fine. You have a point. Panggil balik semua team dalam hutan tu." Arah Marina kepada pekerja-pekerjanya namun Erika menghalang. Sudahlah mukanya selamba badak je.

Nonchalant.

"No need. Diorang dah tarik diri. Some of them are in the hospital."

"Wh- Erika!"

"Salah mereka. Cuba membunuh seekor haiwan...Duguya dan buat-buat tak dengar serta buat-buat tak nampak saya."

"Tuanku! Ada serangan- GAHHH!" Beberapa orang lelaki yang memakai topi keselamatan terkejut melihat kelibat Erika. Mereka sudah tentu yang bekerja di bahagian hutan simpan. Erika senyum nipis, mengunjing.

"...come on. Tell her."

Mereka terus tunduk kepala dan lari keluar. Menakutkan! Malah sinaran mata Erika jauh lebih menakutkan dari Qed sendiri!

Seram!

*************
Salah Erika juga pukul mereka hingga masuk hospital jadi petang itu Erika keluar beli 16 buah bunga untuk kesemua pesakit yang dia dah knocked down. Walaupun dia nampak dingin, sebenarnya dia ada hati dan perasaan juga. 10 minit dia tunduk dan minta maaf kepada mangsa-mangsa. Ada yang sampai bengkok kaki.

Selepas selesai minta maaf dan hadiahkan bunga, Erika keluar dari hospital.

"Kalau you ni Gulungan Julap, sudah lama I minta battle dengan you dan kalau I kalah, I rela hati bagi takhta. Tapi malang, you Taufan."

"You again?"

"Salah ke ratu negara nak melawat penduduk dia?"

Erika mengeluh. Dia berpaling kearah Marina. "Tak. In fact, I ada benda nak tanya you."

"What is it?" Marina bersandar di motor besarnya.

"Pernah jumpa Yelani tak?"

"Pernah. Banyak kali. Baru jumpa dia minggu lepas terserempak dekat kafe."

"Ah. So, how is she?"

"She's great. Cheerful as alway. You really like her, huh? I think she's younger than you."

"She's 28-" Erika tutup mulutnya. Alamak, terlepas cakap pula. Marina angkat kepalanya.

"Yelani sangat menjaga privasi dia. No one knows her real age or even her family. How do you know her age?"

"...just a guess."

"A guess? Really? You expect me to believe that?"

"I don't know. Tak payah percaya pun takpe. I nak balik. Penat. Tak tidur lagi."

"Tak tidur? What were you doing last night?"

"Guarding."

"Ouh."

"Then, I'm gonna go home. Bye, Tuanku." Erika melambai sebelum berlalu. Marina mengeluh berat. Berdenyut-denyut dalam seluar dia ni ha. Sudahlah virgin, cantik pula tu. Malangnya, dia sangat menjaga kehormatan dia. Dah 34 tahun pun masih dara.

Dara tua.

Tapi cantik. Muka pun masih muda menawan. Sumpah, Marina nak sangat-sangat.

Ah, baik dia balik ke istana dan cari perempuan saja.

Malayanian: BuluhanWhere stories live. Discover now