Erika terjaga dari lena. Dia terkejut beruk nampak Marina tidur disebelahnya. Terus dia duduk dan mengeluh lega. Mereka tak buat. Erika cuma pelawa Marina makan je lepas bergaduh dalam bilik air.
Malas mahu kejut si Marina. Erika bangun, mandi dan terus buat kerja rumah. Rumah ni dalam hutan. Setia0 hari ada je habuk dan bendasing. Hari-hari kena bersihkan. Inilah rutin dia. Dalam dia sibuk, loceng rumahnya berbunyi. Erika berjalan ke pintu dan pintu dibuka.
"Ya? Kena-"
Erika terdiam apabila melihat Yelani dihadapan rumahnya. "Yelani?"
"... you're disappointed, aren't you?"
"Kenapa fikir macamtu?"
"Because...I lose to a small kid."
"You're a kid too."
"Yes but I-"
"You break your promise. Aku dah cakap kan jangan datang sini lagi? Degil sangat kenapa? This is what I disappointed in you. Arahan mudah langsung tak boleh ikut!"
"Mama, dengarlah dulu-"
"Balik!" Suara Erika lantang sehingga membingitkan telinga. Yelani tutup telinga. Bila Erika jerit pakai Gulungan Taufan dia memang bingit!
"Mama, kenapa mama macamni? Apa salah saya? Why? Why you leave me? I'm alone, mama! I'm alone! I'm fucking lonely! Why? Why do you put me away? Why do you shut me out? What are you so afraid?!"
Erika berkerut dahi. Apabila dia hulurkan tangan, Gulungan Taufan ditembak kuat kearah Yelani sehingga Yelani tercampak kearah sebuah pokok. Pokok itu tumbang, membuat bunyi yang sangat kuat bila ia jatuh menyembah bumi!
"Ya, memang aku kecewa! You're weak! Dengan budak kecil pun tak boleh lawan! Are you crazy? You even lose to me for a second only! Lemah! Sangat lemah! Sebelum aku bunuh kau, pergi balik!" Erika gunakan Gulungan Taufan dia untuk apungkan pokok yang tumbang itu dan dia terbang ke udara. Benar-benar menakutkan bila dia marah.
Yelani terbeliak mata apabila melihat Marina yang memerhati dari pintu rumah Erika. Wajah Marina bengis seperti biasa. "...mama kejam. Mak orang lain boleh je sayang anak dia tapi mama? Kejam! I hate you!"
Yelani melempar satu gumpalan air kearah Erika. Erika langsung tidak mengelak dan dia biarkan Yelani lari dalam ketakutan dan kekecewaan. Sudah pastinya, kesedihan yang melampau apabila ibunya sendiri tidak mahu menganggap anaknya sebagai anak kandung.
Erika jatuhkan pokok itu ke tanah dan mendarat diatas tanah. Keluhan berat dilepaskan.
"Kenapa buat anak macamtu?"
"This is not your business. You pun pergilah balik."
"You literally just traumatized your own daughter and give her nightmares. Whatever kesalahan dia pun, patut ke buat dia macamtu Erika?"
"You know nothing, okay? You know nothing about me! You know nothing about my daughter so get the fuck outta here!" Erika melepaskan kemarahannya. Habis berterbangan dedaun didalam hutan simpan itu. Ini kalau Marina keluarkan Gulungan dia memang boleh mati si Erika ni!
"Erika. Relaks, okay? I know you're angry. Erika, calm down." Marina memujuk lembut. Erika berkerut dahi. Dia lupa Marina ni Qed. Marina mana ada perasaan takut. Akhirnya semua daun jatuh ke tanah. "You wanna talk about it?"
"No. Go home."
"Okay, I'll go. I pun ada kerja ni. Heula baru call I tadi cakap fasal kes songlap."
"Kes songlap?"
"Dadah. Tokan dadah yang susah sangat nak jumpa. Kitaorang tangkap anak-anak buah dia tapi diorang pun tak tahu siapa tokan dadah sebab diorang tak pernah bersemuka so it's hard lah." Ujar Marina dengan keluhan berat.
"Berapa tahun dah benda ni?"
"Bertahun-tahun. Sejak pembunuhan besar-besaran 10 tahun lalu yang mengejutkan dunia. Lepas tukar semua chief, benda ni berleluasa tanpa henti. Me as a Qed if course kena masuk campur. Huh."
"Then go. Don't bother me anymore."
"Ya, ya. Sedap juga tetek semalam."
"Nak lagi?"
"Nak!"
"Next time. Goodbye." Pintu rumah ditutup. Marina tarik nafas dalam-dalam dan hembus. Ish, jual mahal!
****************
Erika baring merenung siling. Kepalanya sangat serabut. Dia rasa bersalah takutkan Yelani sebegitu. Rasa macam dia pula yang bersalag untuk segala-galanya.Ke dia memang salah?
Lepastu Marina pula...
Sedapnya dia hisap tetek macam bayi malam semalam. Rasa macam hidup balik rumah ni dengan kehadiran Marina. Bila dia hisap tetek Marina semalam dan acah-acah mahu finger Erika...
Erika mahu tapi dia sebenarnya malu.
Erika sentuh alat sulitnya. Bibir bawahnya digigit. Dia rindu nak seks lagi. Dah 15 tahun dia asingkan diri dan selalu craving. Ini sudah ada depan mata kenapa kau tak jujur, Erika?
Kenapa?
Ish.
Erika horny.
Basah.
Erika masukkan dua jarinya kedalam lalu dijolok keluar masuk. Lamanya dia tak buat macamni. Rasa macam dia hidup semula. Dadanya turun naik. Nafas mula jadi tak sekata apabila Erika semakin lajukan hayunan tangannya.
Erika mencium bantal disebelahnya, basah dan rakus. Dia bayangkan itu Marina. Mesti Marina fuck sedap gila sampai ramai yang simpan impian nak main dengan Marina sekurang-kurangnya sekali seumur hidup.
"Marina..." Erika lajukan lagi sehinggalah akhirnya dia pancut didalam seluarnya sendiri. Erika keluarkan tangannya dan hisap jari sendiri. "Fuck...sedap..."
Erika mengeluh berat. Dia masih tak puas. She needs someone right here, right now.
YOU ARE READING
Malayanian: Buluhan
RomanceBuluhan, salah satu dari 8 negara dalam Pulau Malayanian yang terdiri dari sumber api. Buluhan yang juga majoriti penduduknya adalah pemegang Gulungan Julap serta mempunyai Qed Julap yang seperti sultan di Buluhan rata-ratanya adalah bersifat berani...