Bab 4: Training

89 4 0
                                    

"Ouh fuck! Ouh yes! Yes! Laju lagi! Lagi!" Perempuan simpanan Marina, Janelle mendesah sekuat hati apabila Marina menjoloknua dari belakang sambil baring mengiring. Satu kakinya diangkat bagi melancarkan pergerakan. "Sedapnya sayang! Sedap! Ah! Besar!"

"Besar, hm? Fuck you pun ketat...tapu you cakap you selalu main kan?"

"Ya. I selalu main dengan budak office I. Ouh, fuck!" Janelle menggulingkan biji matanya keatas apabila Marina pancut tanpa amaran. "Sedap!" Janelle menolak punggungnya ke belakang, mengambil semua titisan berlemak dari Marina.

"...fuck."

"Jangan stop lagi. Nak lagi~" Bila Janelle pandang belakang, batang Marina dah tiada. Selalu macamni. Memang sekali je Marina pancut, terus kecut. Namun Marina bangun dan pakai strap. Dia duduk menonggeng diatas tubuh Janelle.

"...spread. I'll fuck you hard this time."

"Ummm fuck you look so hot." Janelle menurut lalu mengangkang kaki seluasnya. "Kuat- kuat tau? Kasi I mengerang macam anjing. Um...like a puppy. Okay...? Ummm biji I keras cakap dengan you ni."

"Nak I jilat?"

"Nak."

Marina buka kaki Janelle besar-besar. Belum santap pun lagi namun pintu bilik sudah diketuk oleh Heula. "Maaf mengganggu tapi Tuanku benar-benar dah lambat. Kereta sudah tunggu."

"10 minit je lagi, Heula!"

"Tapi-"

"Sekejap je!"

Janelle ketawa kecil. Jarinya digigit seksi. "...buat kuat-kuat tau?"

"Of course."

***************
Marina buka kaca mata hitamnya. Matanya mengecil, melihat kearah Erika yang sedang duduk di kerusi penonton mengawasi renovasi yang sedang dijalankan. Pekerja lain tak berani nak halau Erika jadi mereka mengadu dekat Marina. Comel je.

"Hey!" Marina memanggil. Erika merenung kearah Marina. "You come just at the right time. Player lain semua akan ada disini untuk personal coach. Nak tengok ke?"

"I nak tengok."

"How do you know there's a training here?" Marina bercekak pinggang. "Waktu training dirahsiakan kerana risau akan penonton yang menyebarkan rakaman-rakaman peribadi."

"Well, I ada orang dalam."

Marina mengeluh. "You're working as a guardian only. Orang dalam mana yang sanggup bekerjasama dengan you? Unless you gave them your pussy."

Erika senyum sinis. Melihatkan senyuman sinis Erika, Marina tersentak.

"Wait, you really give your virginity to them?!"

"Don't be silly. I'm not that cheap. I have my way."

"Yelah. Anything for Yelani, isn't it?"

"Betul."

Marina mengeluh dan dia berjalan ke tingkat atas untuk duduk di takhta miliknuya. Setelah beberapa minit, masuknya kesemua 180 pemain tahun ini. 180 pemain bermakna perlawanan akan berlangsung dalam 3 jam lebih. Mata Erika fokus pada Yelani, pemain wanita selaku juara berturut-turut selama 6 tahun lamanya.

She's cute.

Senyumannya lebar. Pakaiannya agak terdedah. Well, maybe sebab cuaca panas di Buluhan. Mata Yelani terpandang akan Erika. Buat seketika, mereka berdua saling berpandangan sebelum masing-masing pandang kearah lain.

Sudah tentu Marina melihat interaksi kekok mereka berdua. Tidak ubah seperti orang asing. Memang orang asing pun. Erika kata dia mahu sokong Yelani namun bila Yelani masuk, dia diam saja.

Kenapa?

"Yelani! Erika! I want you guys to fight each other!" Jerit Marina dari takhta. Wajahnya nampak bengis sekarang bermakna dia serius. Yelani dan Erika saling berpandangan. Sah! Mereka berdua memang kenal sesama sendiri!

"With pleasure." Erika berdiri. Satu persatu demi langkah dia memang benar-benar mempunyai aura yang berbeza sampai seluruh dewan terdiam. Nasib baik dia tidak masuk tournament!

"Well... bring it on." Yelani masuk ke posisi dan mula masuk ke gelanggang latihan. Erika buka cardigan mewah yang dipakainya. Kini, dia hanya memakai t-shirt hitam dengan cargo pants.

Cool!

Sebaik loceng dibunyikan, Yelani tidak sempat kelip mata pun Erika sudah berada ditepinya dan melutut pipi Yelani sehingga Yelani tercampak 100meter jauh.

"Erika, slow down." Pesan Marina. Erika tidak membalas. Sebaliknya, dia gunakan Gulungan Taufan dia untuk apungkan Yelani, membuatkan Yelani gelabah. Perlahan-lahan, Erika letak Yelani atas lantai.

"...maaf. Terkuat pula."

Saat itu, semua peserta berdiri di satu tempat sahaja. Takut! Kaki mereka langsung tidak boleh bergerak. Erika dan Marina masing-masing ada aura tersendiri! Mereka berdua sangat-sangat kuat!

"You guys are lucky it's not me who's fighting." Ujar Marina.

"How can you be sure I'm weaker than you? We've never win a battle to each other." Erika buka ikatan rambutnya dan ikat kembali lebih longgar. Dia mengeluh. Yelani berkerut dahi.

"...sorry."

"Why?" Erika membalas. Dia tahu kenapa Yelani minta maaf dan kalau boleh, dia tidak mahu Yelani menyebut perkataan seterusnya.

"For being weak."

Masing-masing diam, melihat drama yang sedang berlangsung. Malah Marina juga bangun dan berdiri disebalik tembok rendah itu, melihat kearah mereka berdua. Memang tidak syak lagi. Mereka berdua ada urusan yang belum selesai.

Erika diam. Dia ambil cardigan miliknya dan jalan ke pintu keluar. "... you're not weak. You're just you."

Yelani terdiam. Air matanya dikesat. Yelani, juara berturut-turut dalam gelanggang arena kalah dalam masa satu saat saja dari Erika. Yelani tidak sempat beraksi pun.

Pantas.

Malayanian: BuluhanWhere stories live. Discover now