~ SPIS KLANÓW I PODZIĘKOWANIA ~

65 11 16
                                    

                                          Specjalne podziękowania, dla Chrumchacz2000 za wykonanie okładki!.. <3

KLAN MGŁY
'~ PRZYWÓDCA ~ Lodowa Gwiazda - Biała kotka o szarych pręgach i klatce piersiowej.
'~ ZASTĘPCZYNI ~ Poranny Blask - Złota kotka o gęstym futrze i jaśniejszych pręgach.
'~ MEDYK ~ Klonowy Liść - Stary, szylkretowy kocur o bursztynowych oczach; uczeń: Pajęcza Łapa.
'~ WOJOWNICY ~
Świerkowy Nos - Brązowy kocur o jaśniejszych pręgach, i ciemniejszym brzuchu oraz klatce piersiowej.
Ciemny Wibrys - Ciemno szary kocur o zielonych oczach.
Żabi Skrzek - Czarny kocur o zielonych oczach.
Sowie Oko - Brązowy kocur o ciemniejszych brązowych pręgach, i bursztynowych oczach.
Błękitny Połysk - Błękitna kotka o krótkim, lśniącym futrze; uczennica: Lawendowa Łapa.
Lisia Pręga - Ruda kotka o białej klatce piersiowej i ciemniejszych pręgach; uczeń: Orzechowa Łapa.
Wilczy Krok - Duży, Jasno szary kocur o jaśniejszych a nawet białych pręgach.
Brzoskwiniowy Nos - Rudy kocur o czarno białych plamach, i bursztynowych oczach; uczennica: Cienista Łapa.
Szyszkowy Ogon - Brązowy, puszysty kocur o zielonych oczach.
Makowa Stopa - Jasny kocur o brązowej klatce piersiowej.
'~ UCZNIOWIE ~
Orzechowa Łapa - Jasno brązowy kocur o białej klatce piersiowej, brzuchu, łapie i koniuszku ogona.
Lawendowa Łapa - Mała, jasno kremowa koteczka o lawendowych oczach.
Cienista Łapa - Ciemna kotka o białym koniuszku ogona i zielonych oczach.
Pajęcza Łapa - Czarny kocurek o szarych pręgach. 
~ STARSZYZNA ~
Wolny Sus - Biały kocur o brązowych pręgach klatce piersiowej oraz szyi.

KLAN CHMURY
'~ PRZYWÓDCA ~ Nocna Gwiazda - Czarny kocur o białym pysku.
'~ ZASTĘPCA ~ Jagodowy Zachód - Kremowy Kocur o zielonych oczach.
'~ MEDYCZKA ~ Różane Ucho - Brązowa kotka o jaśniejszym uchu, i pięknych różanych oczach.
'~ WOJOWNICY ~
Paprociowe Serce - Brązowo, szaro biały kocur o ciepłych, bursztynowych oczach.
Burzowa Chmura - Czarna, puszysta kotka o jaśniejszych pręgach i zielonych oczach.
Deszczowy Liść - Biała kotka o szarych pręgach i plamie na brzuchu ciągnącej się do początku klatki piersiowej.
Liliowe Serce - Duża, kremowa puszysta kotka o ciemniejszych cętkach, i brązowych pręgach.
Iskrzące Futro - Szary kocur, o gładkim lśniącym futrze i ciemniejszych pręgach.
Błyskający Mróz - Biały, puszysty kocur o ciemniejszych pręgach na pysku i i szyji.
Akacjowe Pióro - Brązowy kocur o jaśniejszych pręgach i białym brzuchu.
Bagienny Kieł - Ciemno brązowy kocur, o bursztynowych oczach.
'~ UCZNIOWIE ~
Trzmiela Łapa - Brązowy o jaśniejszych pręgach.
Lśniąca Łapa - Biały kocurek o pięknych niebieskich oczach.
Czysta Łapa - Czarny kocurek, o gładkiej sierści i szarej łapie.
'~ STARSZYZNA ~
Złamana Stopa - Ciemno brązowy kocur o czarnych pręgach, i złamanej łapie.
Koniczynowe Futro - Kremowy kocur o zielonych oczach.

KLAN DĘBU
'~ PRZYWÓDCA ~ Łaciata Gwiazda - Stara, biało czarna kotka o zielonych oczach.
'~ ZASTĘPCA ~ Jasny Kwiat - Jasna, kremowa kotka o złocistych pręgach i bursztynowych oczach.
'~ MEDYK ~ Ostrokrzewiaste Oko - Ślepa, czarna kotka, o białym koniuszku ogona.
'~ WOJOWNICY ~
Zacieniona Pręga - Brązowa kotka o szaro - beżowych pręgach.
Sosnowy Ogon - Kremowy kocur o ciemniejszych pręgach i bursztynowych oczach; uczennica: Piaskowa Łapa.
Wilczy Szczyt - Szary kocur o jasnych pręgach i ciemniejszych plamkach.
Liściaste Serce - Jasno brązowy kocur o ciemniejszych pręgach i jaśniejszej klatce piersiowej; Uczeń: Tygrysia Łapa.
Borówkowy Nos - Czarny kocur o jaśniejszej plamce w okół nosa i błękitnych, zimnych oczach.
Trzcinowy Ogon - Brązowo - kremowy kocur w pręgi, i kilku jaśniejszych plamach.
Azaliowy Szept - Biała kotka o szarych plamach a na nich, ciemniejsze pręgi.
Jesionowy Zew - Szary kocur o ciemniejszych cętkach i jaśniejszej klatce piersiowej oraz ciemniejszym pysku; Uczennica: Gepardzia Łapa.
Truskawkowe Skrzydło - Brązowa kotka o bursztynowych oczach.
'~ UCZNIOWIE ~
Gepardzia Łapa - Złocista kotka w czarno brązowe cętki i bursztynowych oczy.
Tygrysia Łapa - Ogromny, rudy kocur o czarnych pręgach i klatce piersiowej.
Piaskowa Łapa - Kremowa kotka o zielonych oczach.
'~ STARSZYZNA ~
Liściasty Potok - Brązowa kotka o jaśniejszych cętkach o niesamowicie czystych oczach w kolorze zielonym.
Jaszczurzy Ząb - Brązowy kocur o jaśniejszych pręgach oraz białych plamach.

KLAN WIERZBY
'~ PRZYWÓDCA ~ Lwia Gwiazda  - Ogromny złocisty kocur, o bursztynowych oczach.
'~ ZASTĘPCA ~ Wrzosowy Ogon - Jasno brązowy kocur o ciemniejszych pręgach oraz bursztynowych oczach.
'~ MEDYCZKA ~ Śnieżny Kwiat - Biała kotka o czarnych łatkach przy nosie, i zielonych oczach.
'~ WOJOWNICY ~
Malwowy Nos - Kremowy kocur o ciemniejszych cętkach, oraz wirach.
Trzcinowy Wąs - Kremowy kocur o czarno rudych, wirach i cętkach oraz brązowych pręgach.
Klonowe Ucho - Ruda kotka o jaśniejszych pręgach, oraz pysku; Dawna samotniczka.
Agrestowy Szept - Brązowy kocur o kremowych pręgach, oraz ciemniejszych cętkach, o zielonych oczach; uczennica: Oszroniona Łapa.
Ziemia, na której leżą liście - Brązowa kotka o jaśniejszych łapach, oraz bursztynowych oczach. Dawna członkini Plemienia Spadającej Szyszki.
Mała Chmura - Biały puszysty kocur o zielonych oczach; uczeń: Krucza Łapa.
Błotnisty Pazur - Ciemno brązowy kocur o jaśniejszych pręgach oraz cętkach.
Rdzawe Futro - Rudy kocur o ciemniejszych pręgach oraz zielonych oczach.
Żurawinowe Ucho - Biała kotka o rudym uchu i bursztynowych oczach; uczennica: Jabłkowa Łapa.
~' UCZNIOWIE ~'
Oszroniona Łapa - Biała kotka o błękitnych oczach.
Jabłkowa Łapa - Kremowy Kocur o kręconym, długim futrze w okół szyi i zielonych oczach.
Krucza Łapa - Czarny kocurek o białej klatce piersiowej.
...

WOJOWNICY NOWE POKOLENIE TOM 1 // UCIECZKA SAMOTNIKAOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz