M-am trezit din cauza ca mi-era frig. Matt trase toata patura, lasandu-ma dezvelita. I-am spus ca trebuia sa cerem paturi separate, dar el nu si nu!!
Dupa ce imi tinu morala ca, cica, din cauza mea ne-am pierdut de ceilalti, doi soti batrani au avut bunavointa de a ne caza pe mine si pe Matt pentru o noapte, iar a doua zi sa ne conduca la pensiune. Am ridicat telefonul lui Matt de pe noptiera, iar cand am vazut cat e ceasul...M-am dat jos din pat, ocolindu-l, pana pe partea unde era Matt. Dormea ca un bebelus...
I-am inlaturat cateva fire rebele, apoi am iesit. Nu ma asteptam sa fie cineva treaz la cinci dimineata, dar batranica care ne-a cazat era treza, gatind. Am salutat-o si m-am asezat pe unul dinte scaunele de pe terasa. Nu dupa mult timp, mi se alatura si batranica, cu doua cani de lapte fierbinte. Mi-a intins una, asezandu-se pe scaunul de langa mine.
- E foarte frumos aici!
- Da, dar dupa un timp te plictisesti....Vrei sa-ti spun o poveste? m,a intreba, asezandu-se confortabil pe scaun.
Am dat afirmativ din cap. Batranica isi drese glasul si incepu sa-mi povesteasca despre o veche intamplare, care nu se stie daca e adevarata sau nu, din aceste locuri. O ascultam fascinata, in timp ce soarele se ivea dincolo de linia separatorie dintre cer si pamant. Batranul se alatura, asezandu-se langa sotia lui si, din cand in cand, mai completa cu unele detalii. Povestea era despre un baiat de vreo optsprezece ani care a luptat
pentru a-si apara tara, dar s-a lasat omorat de fata pe care o iubea si care apartinea regatului dusman. In cinstea lui s-a construit un castel, iar in zilele astea fiecare turist are sansa de a-si dovedi dragostea urcand zidul pana la iubitele lor.
- Kyra!
Vocea lui Matt ne atrase atentia. Acesta isi facu aparitia si se aseza langa mine. Am mai stat de vorba cu batranii, dupa care batranul ne-a condus la pensine. Imediat ce am intrat inauntru, Livius a sarit pe noi. Tot spunea ceva despre faptul ca n-a dormit toata noaptea de ingrijorat ce a fost, dar mie mi se parea ca pare odihnit. M-am scuzat si m-am dus in camera. Odata ce am facut contact cu patul, am adormit.
- Matt, ce cauti acolo?
Acesta zambi si inchise dulapul si veni in pat langa mine. Ma saruta pe frunte, apoi se apleca si isi lipi buzele de burta mea.
- Unde vrei sa mergem astazi? ma intreba, lipindu-si fruntea de a mea.
- La castelul despre care ne-a vorbit batrana! am spus, dupa ce m-am gandit putin.
Matt aproba si dadu sa ma sarute, dar l-am oprit. Am iesit din camera, lasandu-l pe Matt sa zambeasca in dormitor. Baietii se jucau carti in sufragerie, iar fetele erau afara discutand cel mai probabil despre moda. Am ales sa stau cu baietii. Cand n-au fost atenti, le-am furat telecomanda.
- Kyra, da telecomanda! imi porunci frati-mui.
- Nu!
- Da-o! porunci, uitandu-se la mine fix.
Daca nu aparea Matt ca sa intrebe ce se intampla, eu si Livius ne priveam asa....Dupa ce baietii s-au plans lui ca eu le-am furat telecomanda si am dat la desene animate, apoi eu m-am aparat, Matt imi lua mie apararea.
- Chiar te-a pus sub papuc! a inceput Ren sa rada.
- Eu cel putin am pe cineva care sa ma puna sub papuc! ii scoase limba Matt.
Cat timp baietii au inceput sa se certe, eu m-am uitat la Tim si Jerry.
- E superb aici! topai Caila, minunandu-se de frumusetea castelului.
Era superb!! Asezat pe stanca, castelul pazea satul asezat la o inaltime cosiderabila sub el. Arhitectura bizantina se imbina perfect cu stilul romantic pe care timpul l-a oferit castelului. Ghidul a inceput sa ne spuna aceeasi poveste pe care si batranii ne-au spus-o. Am ascultat-o cu mare placere. Dupa ce am luat pranzul in sala de mese a castelului, turistul ne-a condus in turnul castelului, apoi pleca cu barbatii. Zidul despre care se spune ca ar fi pusi baietii sa urce pentru a-si dovedi dragostea era inalt.
- Oare ce-au de gand sa faca? intreba Roxanne, asezandu-se pe o banca din piatra.
M-sm asezat si eu si am inceput sa vorbim despre castel. Am simtit cum ceva ma prinde si am tipat. Cand m-am intors, Pete si Eduard radeau. Geo si Caila au inceput sa-i interogheze, sperand ca,pentru a-si demonstra dragostea pe care o poarta, au urcat zidul acela. Acestia au spus ca n.au urcat, asa ca Caila si Geo le intoarse spatele ignorandu-i.
- Livius unde e?
Cand a spus ca s-a hotarat sa urce zidul cu Matt, mi-a stat inima in loc. Am incepit sa-i iau la rost si sa ii intreb unde le-a stat capul de nu i-a oprit. Roxanne a tasnit langa pervaz. Am urmat-o si eu, iar cand i-am vazut sprijiniti de pervaz, mi s-a luat o piatra de pe inima, dar nu de tot. Eduard si Pere i-au ajutat sa urce, apoi i-au pus pe banca.
- Unde v-a fost capul? A-ti gandit cand v-ati apucat sa faceti asta? urla Roxanne, in timp ce baietii incercau sa-si traga respiratia.
- Aaa...incerca sa vorbeasca Livius, dar l-am intrerupt eu.
- Daca cadeati? Tu, am spus uitandu-ma la Matt, esti intreg la minte? Ai uitat ca ai o sotie si doi copii, dintre care unul este pe drum? Chiar atat de dobitoc poti fi?
Roxanne a continuat sa ii certe, dar cand au inceput da rada, atat eu, cat si Roxanne ne-am uitat ca la nebuni. I-sm sugerat sa plecam. Ne indreptam catre scari, cand am simtit cum sunt cuprinsa de mijloc.
- Asta e unul dintre motivele pentru care e bine sa fi insurat! mi-a soptit Matt.
- Motiv? am intrebat, intorcandu-ma catre el.
- Imi place cand sotia mea ma cearta! Arata cat de mult tine la mine!
- Iti place? l-am intrebat iritata. Iti place? am repetat intrebarea, iar dupa fata lui, si-a dat seama ca m-a ingrijorat. Esti cel mai mare bou pe care il cunosc si nu cred ca va mai fi unul care sa te intreaca.
M-am desprins din bratele lui si am pornit spre scari. Pe la jumatatea lor, i-am intalnit pe restul si i-am cam speriat cu mutra mea.
- Scuze! spuse Matt.
- Esti bou! am repetat pentu a nu stiu cata oara pe ziua de azi si qm trecut pe langa el si am intrat in bucatarie.
L-am iertat, dat vroiam sa-l tin sub "tensiune". M.am intors in camera si m-am asezat in pat. Matt veni si se aseza in genunghi langa mine.
- Imi pare rau! Promit ca...
- Te iert!
- ....nu o sa mai fac....Ce? Ma ierti?
- Te iert, dar tot cel mai tampit bou ramai...dar esti al meu!
Ma stranse in brate, apoi ma saruta pe frunte. L-am sarutat pe buze, zambind totodata.