(Kelime sayısı;6984)
Susuyordum.
Susmak bazen can yakıcı oluyordu. Sessizlik boğazına dolanıp boğuyordu insanı. Bir yerden sonra alışıyordun alışmak daha çok can yakıyordu.
Kelimeler ağzıma doluyordu, acıtıyordu. Konuşmak istiyordum, kanatıyordu. Susuyordum, ve sustukca her gün daha fazla dibe vuruyordum.
Hayatımın şeytanları vardı, o şeytanlar yıllardır benimle uğraşıp duruyordu. Sadece benimle değil, o şeytanlar ne ailemin nede benim peşimi bırakıyordu.
O şeytanlardan biri karşımdaydı. Genziler hayatımı mahvediyordu. Kunt ailemi almıştı, Sinyor belki de nerdeyse abimi alacaktı.
O muydu, değil miydi, emin bile değildim. Ama eğer oysa bile, neden bizimle uğraşıyordu ki?
Alaycı gözleri üstümde geziniyordu, bu da benim bir adım geri atmama neden oluyordu. Birşey belli olmadan öfkemi kusmak istemiyordum, ama eğer abimin ölümden dönme sebebi bu adamsa onu kendi ellerimle öldürürdüm.
"Niye bu kadar ürküyorsun?" Maske'yi aşağı indirip birkaç adımla aramızdaki mesafeyi kapattı, benim gözlerim şüphe ve biraz da korkuyla onu izlerken ellerini önünde birleştirdi.
"Korkma." Sırıttı. "Sana zarar vermem. "Benim yerime elindeki maskeyi incelerken omuz silkti.
"Şimdilik."Sözleri altında ki tehtidi duymak, kaşlarımın hafifçe çatılmasına neden oldu.
"Ne istiyorsun benden?" Diye sordum Keskin bir ses tonuyla.
Bakışları tehlikeli bir hâl alırken rahat bir tavırla gözleri tepeden tırnağa benim üstümde gezindi.
"Gözlerinde öfke var." Kısık gözleriyle gözlerime baktı. "Ama korkuda var."
Benimle resmen alay ediyordu. Sorduğum soruları es geçiyor, sanki tamamen kendi kendine konuşuyormuş gibi davranıyordu.
"Sana bir soru sordum." Sert çıkan sesimle sırıttı.
Zayıf biri değildim, asla olmamıştım. Korkumu bastırmayı çok iyi bilirdim, o korkuların arkasına saklanmayı küçük yaştan öğrenmiştim. İçimde korkan o kız çocuğuydu biliyordum. Ama korkusu bir canavardan değildi, sevdiklerini kaybetmektendi.
"Boyun kaç senin?" Alaycı bir tınıyla beni bir kez daha baştan aşağı süzdü, giderek rahatsız edici olmaya başlamıştı.
Ben onu tiksinti ve öfkeyle izlerken, gözlerini devirip ofladı. Yerinde hafifçe kıpırdandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Suç ve Aşk;Maskenin Arkası
Ficção AdolescenteYaşıyordum. Yaşadığımı zannediyordum. Ama hayat her gün birilerini benden almaya devam ediyordu. Gözlerim yaşlarla dolarken tüm kelimelerin boğazımda düğümlendiğini hissettim. Gözlerim abimin kelepçeli ellerinde kalmıştı. Gömleğindeki kanlarla yana...