9. Výslech prodavačky v obchodě

1 0 0
                                    

,, Takže průkazy?"


,, Máme."


,, Peníze?",, Máme. Počkat, na co?"


,, Vedle je bar. Nezajdeme potom tam?" Navrhl Hiromitsu.


,, Já v barech nepiju."


,, A víš, že pití výhradně o samotě je známkou alkoholismu?" Rýpl si do mě.


,, Tak jsem hrdý alkoholik."


,, Ale alkoholik neodmítne pozvání do baru!"


,, Takže mě zveš?"


,, Když tě tam dostanu." Pokrčil rameny, a stihl se přiblble usmát dřív, než zahlédl mé zdvižené obočí. Byl tohle vůbec dobrý nápad? Zásadně jsem nepila s kolegy, protože pak hrozilo, že překročím určitou mez, tím spíš, když šlo o něj...


,, Tak to se asi neodmítá, ale práce první. Takže, vypátrala jsem, že dnes má službu v obchůdku ta prodavačka, která ten den prodala čaj dvojčatům."


,, Ale nevíme jistě, jestli byl ten jed v tom sypaném čaji. Byl v tom, co vypili. Ale pili mix toho čaje s tatranským čajem."


,, Ale ten jed, který vypili, by se nedal schovat do tatranského čaje. Jediné řešení bylo, že byl v tom sypaném čaji, a je tady spojitost s Mei, protože to byla prodejna v její restauraci."


,, No, asi jdeme za tou prodavačkou." Souhlasil Hiromitsu.


Důležití jak půlnoc jsme přišli i s našimi odznaky do restaurace do části, kde byl čajový a kávový obchůdek. Prý ho zařídila sama Mei, protože chtěla rozšířit podnikání, a tak zřídila malou prodejnu sypaných čajů a luxusních káv.


Za pultíkem tam seděla žena středního věku, která nevypadala moc vesele.


,, Dobrý den. Paní Tsuki Yukinomori?"


,, Ano? Co si přejete?" Ukázali jsme odznaky.


,, Jsme vyšetřovatelé zabývající se případem Mei Koujichi a Rany a Jona Kiiro. Můžeme vám položit pár otázek?"


,, Už mě vyslíchali."


,, My víme, ale myslíme si, že byste nám mohla pomoct víc. Přece jen, jste to byla údajně vy, kdo dvojčatům těm dvěma prodal onen čaj, který stál za jejich smrtí." Paní Yukinomori se očividně lekla.


,, Já jsem nikoho neotrávila, sakra!"


,, To vůbec nikdo netvrdí. Jen potřebujeme pár doplňujících informací, snažíme se zjistit o případu všechno. Protože všechno souvisí se vším. Odpovíte nám na pár otázek?"

Říše divů čeká na tebe, pátá AlenkoKde žijí příběhy. Začni objevovat