11. Výslech Niny a Rokkua.

1 0 0
                                    

Po tom víkendu jako by bylo všechno špatně. Protože nalhávat si, že pro mě naše muchlování nic neznamenalo, by byla lež. Hiromitsu mi pletl hlavu, a to jsem nechtěla dopustit.


Moje vztahy zatím vždycky dopadly hrozně. Můj první vztah skončil tím, že mě bývalej málem zabil kvůli zbytečné žárlivosti, kdy mi zmáčkl krk tak moc, že jsem omdlela. A pak se se mnou stejně rozešel on, a já ještě navíc zjistila, kde všude mě podváděl.


Ten druhý byl přistěhovalec z Norska, který mě ,,tragicky" nechal po půl roce, kdy jsem se v jednu chvíli kvůli škole trošku sesypala, a skončila na krizáku. Nakonec mi oba dva po pár měsících vypisovali, jak toho litují, a že jsem byla dobrá holka. V té době jsem si už ale udělala svoje životní plány zahrnující úspěšnou kariéru detektiva a alkoholika v utajení, a přibližně dvanáct koček.

 Teď mi ale moje geniální plány se samotou a kočkami narušoval Hiromitsu, jeho sladké oči, jeho něžné doteky, jeho zájem o mně a respekt, který mi jinak nikdy žádný muž neprojevoval...Vlastně jsem s tím souhlasila i zastřízliva, dát se dohromady, až vyřešíme případ. Byla jsem si jsitá, že by ho měl můj táta rád...

Kvůli tomu jsem tu ale teď nebyla, ne na cestě za Rokkuem Taberu a Ninou Yumi. Přátelé Ibu Nakawany, se kterými ten den byla.


,, No, takže, já bych vyslechla tu ženu, a ty toho muže. Uvidíme, jestli budou vypovídat shodně." Rozhodla jsem.


,, Jsme dobrej tým, že?" Naklonil se ke mě Hiromitsu. Nechala jsem se rychle obejmout a odolala nutkání ho znovu dravě a hltavě políbit jako včera. Měli jsme tu práci...


,, Jestli na tohle přijdeme, budeme ten nejlepší." Usmála jsem se. ,, Všechno si to nahraj, a sejdeme se tady v autě za tři hodiny. Co o nich zatím víme?"


,, Třiatřicetiletý muž žijící sám pracující v malé firmě na docela vysoké pozici, rád fotografuje přírodu a vyrábí cosplaye. Šil právě pro Ninu. Co se Niny týče, žena, dvacet šest let, prodavačka v samoobsluze, ve volném čase zpěv, tanec a sledování fantasy filmů."


,, Tak já jdu na Ninu a ty na Rokkua."


,, Uvidíme se pak. Dneska se ukáže, zda za tím vším přece jen nemohla stát na nesnesitelná čarodějnice." Vyprskla jsem smíchy. Čarodějnice! Tak to na Ibu sedělo. To jsem ale ještě nevěděla, že má i svůj vlastní coven...


Nina přišla do parku, kam jsem se s ní na výslech domluvila. Preferovala jsem neformálnější výslechy, člověk se pak lépe uvolní a víc mi řekne. Vždycky jsem byla spíš hodnej polda, než zlej, teda dokud jsem před sebou neměla reálného podezřelého. Cesta k reálnému podezřelému ale vedla přes ty, na které bylo potřeba nezačínat zhurta a vzbudit v nich důvěru, a ne strach.


Nina byla mladá žena, lehce při těle s hnědými vlasy zapletenými do copu, který měla omotaný kolem hlavy. Tenhle účes moc nešel k jejímu kulatému obličeji. Měla chladné modré oči a na sobě obleček, který jen zbytečně poukazoval na její nedostatky, než přednosti. No...jestli si tady někdo schválně hledal ošklivější kamarádku, nebyla to Rana, ale Ibu. Ta byla rozhodně hezčí, než Nina, a něco mi říkalo, že ta věta KDO TO ŘÍKÁ, TOHO SE TO TÝKÁ, kterou jsem úplně čekala, že Ibu nakonec vypustí z pusy, seděla na ní.

Říše divů čeká na tebe, pátá AlenkoKde žijí příběhy. Začni objevovat