10. V baru

1 0 0
                                    

,, No, tak teď se ale fakt potřebuju ožrat." Prohlásil Hiromitsu.


,, Co to má jako sakra znamenat?" Zírala jsem na konec záznamu. ,, To si...to si z nás někdo dělá srandu? Záhadná postava objevící se za pultem, když se někdo nedívá, a stejně záhadně pak zase zmizí? Jako...jako nějaký fantom? Tak dělá si z nás už někdo srandu??"


,, Inu, musím říct, že je to opravdu...pozoruhodný scénář téhle malé detektivky. Ale tohle jsem nečekal."


,, Tak co teď, jdeme zpátky?"


,, A s čím jako? Ukázat ten záznam té paní?" Ona to nebyla, a rozhodně vy se nestihla převlíct a schovat."


,, Ale možná tu osobu na záznamu pozná!"


,, Dyť je zakuklená jak člen ku klux klanu. Nejde ani poznat, jestli je to žena nebo muž."


,, No, vidíme, že je to někdo né moc vysoký, něco přes metr šedesát, takže spíše žena. A má na rudo obarvené nebo zrzavé vlasy." Hiromistu na mě pohlédl.


,, No, jediný, koho známe, a má zrzavé vlasy, je Ibu Nakawana."


,, Ta je vyšší." Zavrtěla jsem hlavou."


,, Jo, ale ten den byla ve městě. Musíme vyprátrat ty lidi, se kterými byla, a vyslechnout je, protože tohle už začíná smrdět."


,, No to teda! Dneska si ten drink opravdu zasloužíme." Než jsme se vydali na zasloužený odpočinek, ještě jsme, volky nevolky, jednou rychle vyslechli paní prodavačku, přestože už měla, chudák, končit. Osobu na záznamu nepoznala, a málem z toho měla smrt. Buď byla vynikající herečka, nebo z toho byla stejně v šoku, jako my.


Vešli jsme s Hiromitsuem do baru naproti, ale já se pořád nedokázala nechat uvolnit a nechat práci být. Porovnávala jsem fotku, konkrétně vlasy Ibu s pramenem vlasů koukajícím té postavě na záznamu.


,, Co to děláš?"


,, Přemýšlím." Řekla jsem.


,, Co si dáš k pití?"


,, Saké na rozjezd, pak ten vysokej modrej drink, a k tomu pivo."


,, Začínáš zhurta."


,, Jo, moment!"


,, Tak co tam máš?" Naklonil se nad můj mobil.


,, Snažím se nějak vyštudovat, jestli ta osoba na záznamu vůbec mohla být Ibu."


,, No, podle mě mohla."


,, Ibu je ale vyšší."


,, To se taky těžko odhaduje. Ten vlas by ale odpovídal."

Říše divů čeká na tebe, pátá AlenkoKde žijí příběhy. Začni objevovat