1K.MEGLEPETÉS

119 18 24
                                    

Sziasztok Drágáim. Úgy döntöttem végül, mégis írok egy szösszenetet.
Ezt a történetet a borítónk ihlette, és első alkalom, ( meg lehet az utolsó Is), hogy ilyet olvastok tőlem.
Nem dumálok! olvasást, és köszönjük, velünk tartasz.

Egy varázslatos erdő közepén húzódott a híd, amely két különböző világot kötött össze

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.



Egy varázslatos erdő közepén húzódott a híd, amely két különböző világot kötött össze. Két világot, amely egymástól szinte teljesen idegen, mégis egy ilyen világban is születhet furcsa barátság, vagy talán szerelem.
A híd déli oldalán élt  Elemér, az elefánt, az északi oldalán pedig Zénó, a zebra. Alig pár hetes korukban látták meg először egymást, ugyanis mind a ketten a híd környékén, a parton játszottak, csak épp más-más oldalon. Eleinte mindig versenyt futottak, amit Zénó nyert meg hosszú lábaival, majd amikor a súlyemelés volt a kihívás, abban már Elemér jeleskedett. Naponta játszottak, megbeszélték aznap mi történt velük, így fel sem tűnt nekik, hogy az idő szalad, ők pedig egy nagyobbak. Egy nap már nem volt elég a túlpartra kiabálás, a külön játszadozás, azonban a hídon nem tudtak átkelni. Elemér súlya miatt félő volt, hogy leszakad a híd, míg Zénó a hosszú lábai miatt attól félt, hogy a vízbe esik. A napok teltek, úgy elsuhant az idő mellettük, mint a szél, de ők egy napot sem hagytak ki, hogy ha csak a parton is, de találkozzanak, és lássák a másikat ismét. Egyik éjjel ki-ki a családjával aludt épp, persze Zénó és Elemér egymásról álmodott. Álmukban egymás mellett futkároztak, átgázoltak tavon, pocsolyán... Az álom pedig olyannyira szép volt, hogy észre sem vették, mikor a hídba belecsapott a villám. Másnap sírtak a barátok, hiszen a katasztrófával minden álmuk, reményük szertefoszlott. Nem beszélgettek, játszottak, csak magukba roskadva bánkódtak a dolgon. Egy heti kesergésüket Bertha, a bagoly is látta, ezért is repült le a két barát mellé a saját partjára.
– Miért búslakodsz? Hiszen, ha a barátságotok erős, nincs ami megállítson!
– Igen, erős! – kiabált át a túlpartról Elemér.
– Igaza van, Bertha, a mi barátságunk mindent kibír! – kontrázott rá Zénó is.
– Akkor miért nem találkoztok félúton?
Zénó és Elemér megkukult, kisebb sokkot kapott arra gondolva, hogy ez nekik miért nem jutott eszükbe.
– Gyertek, mutatom az utat, ott van a mező, ahol a hegy és a tó találkozik!
A barátok a követték saját partjukon Berthát, ez alkalommal nem is voltak fáradtak, gyengék, hiszen a barátságuk mindent kibír! Fél napot futott Zénó és Elemér, vagy talán többet is, amikor kiértek a mezőre, és találkoztak végre! Elemér azonnal az ormányával becézgette Zénót, míg a zebra az elefánt fülét harapdálta. Mindezt épp úgy, mint álmukban.
– Tudtam, hogy sikerülni fog! – mondta boldogan Zénó, mire Elemér csak bólintott.
– A barátság ereje mindent legyőz...
Vége

Ezt a történetet BerthaTheBrightOne ajánlom, ezzel is meg köszönve a borítót.

Furcsa Pár. BL. 🔞 Befejezett.Where stories live. Discover now