Igazgató úr...
Omegaverse-Ahh, gyorsabban... Igazgató Úr, kérem igh...ighen pont... ott gyorsabban.
-Igeenh... Ez kellh.. Nekedh ah..ümh.. Jim..minshi.-és ebben a pillanatban éreztem, hogy elsül a farkam pontosan rá az asztalra.
Mert éppen most ahogy ide hozott csillapítani a fájdalmat a heatem miatt az Igazgató Úr irodájában asztalon hasalva élveztem el.
Mikor ide hozott nem volt idő gondolkodni nagyon sietve kezdtünk egymás vetköztetésében, hogy minél hamarabb csillapítani tudja a testem hőjét ezért pont az asztalra hasalva dugja szűk popsimat és persze én élvezem hatalmas falloszát ahogy mozog bennem.
-Jimin... mindjh... árth... ahh igenhh-érzem ahogy közel van ő is és igen hangosan nyögve érzem ahogy tövig belém nyomja magát, de ebben a pillanatban kezével fogja be a szám mivel túl hangosan nyögtem fel.
Így felállitva engem mégjobban tövig nyomja falloszát belém és én mellkasának dőlve hátrabicsaklot fejjel így mozog tovább bennem mély lökéseket csinálva.
Már nagyon közel van és akkor megérzem az utolsó lökésnél amit jó mélyen belém mozdul a forró spermáját és görnyedünk mindketten meg.
Hirtelen elveszti egyensúlyát és magával ránt a mögötte lévő székre így ölébe ülve érzem popsimba fél kemény falloszát. Mindketten ettől az érzéstől egyszerre nyögünk fel és halkan suttogva szól hozzám SooBin.
-Jiminshi.. kicsim. -ettől a hangtól rendesen újra bizseregni kezdtem.
-Ahh... kérem.. -alig bírók újra nyögni pár értelmes szót.
-Olyan forró vagy még mindhig.-alig hallhatóan suttog a fülembe. Közben kezével kavicssimat kezdi izgatni.
-Hmh.. ahh.. Ig.. azgató... . -hirtelen fordítja oldalra fejem és számra tapadva érzem újra lök egyet rajtam.
-Jim... ahhs.. igen forró vagy. - elszakadva számtól nyögve suttog.
-Ighen.. ott.. hm.. még. -hátra bicsaklik fejem a vállára és belecsókol nyakamba közben megszívja a vékony bőrt rajta.
Tudom később ennek nyoma marad de ez most nem érdekel. Főleg mikor újra közel járok a csúcshoz.
Kezemet ráteszem már újból bekeményedet farkamra, de megérzem az ő kezét is.
-Engedh ... hm Jimin.. csinálom... . Ahhh. -alig bír beszélni. Erősen lökve alfelét bele mélyen a popsimba.
Elveszem kezemet átadva neki a terepet és megérzem ahogy elkezdi verni gyors tempóban a farkam.
Mámorító érzés pedig ez ma nem az első menetünk már, de ilyenkor amikor előjön a lázam szinte folyamatosan csak a farkán lennénk,hogy csillapítani tudja a vágyamat. Amit persze ő kétségen kívül rohadtul élvezi.
Nem bírunk elszakadni egymástól nagyon szeretem őt mióta megláttam egy éve a suliban ahol gyakornokként kezdtem dolgozni mint tánctanár.Igen, pont a suliban talált rám a nagy, szerelem ahol most ő az Igazgató úr.
Már lassan a második meneten is túl leszünk és nekem hamarosan órám lesz szóval.
-Ahh... Soo.. bin mindjhárt kezdh.. dödik az óh..rám.
-Nyughi Jiminh...ahh..
Nem bírom nagyon érzem a következő orgazmust és ezzel egyidőben csitulni kezd bennem a heatem is ami miatt muszáj volt SooBint felkeresnem.Igen omega létemre ha rám talál a lázam nincs mit tenni muszáj az alfámat megkeresnem mert ha nem csomóz meg így pár napig tanítani sem tudnánk.
Még otthon semmi probléma nem volt, de ahogy beértünk a tanáriban erősen érezni kezdtem magamon a forróságot és persze az Alfa tanár társaim is mindenki rám figyelt vörös szemekkel.
Annyi energiám maradt, hogy szóljak legjobb barátomnak Félixnek hogy helyettesítse az első két órát mert muszáj megkeresnem SooBint.
-Félix ugye mhm...az istenit miért pont most -kapaszkodtam meg Félix karjában mert a fájdalom elviselhetetlen volt.
-Jimin nyugi minden rendben lesz.
-Kicsim... -hirtelen éreztem egy kart a derekam körül és azonnal csapódtam egy kemény mellkasnak. Tudtam ez csakis az alfám lehet Soo Bin. Olyan mennyei illata van amit azonnal be szívtam orrlyukamon.Mhhhm az a citrom illat ahh már ettől kész vagyok ahogy ontja magából az illatát.
-Félix innentől átveszem. Menny órát tartani.
-Ok. Jimin... . -nézett rám Félix de csak egy fejbólintással tudtam neki jelezni hogy minden ok lesz.
Igen most már minden rendben lesz.
-Kicsim... -térdem alá nyúlt SooBin és bevitt az irodájába és azonnal rá zárt az ajtóra.
-Mi történt kicsim. -kezd faggatni.
-Se.. gits kérhlek.-Könyörögve kértem mert rohadtul égtem és fájt minden porcikám.
-Ohh. Jiminshi.Otthon semmi baj nem volt. De ahogy beértem az iskolába azonnal megéreztem erős narancs illatodat.
-Soo...kérh...ahhs se..se..gits.-nagyon rossz volt.Már alig vártam,hogy hozzám érjen.
-Ahh ...dugj....mheg mosth.
-Kérésed parancs, de tud ezt a pillanatot sosem felejted el. -simított végig arcélemen és tarkómra csúsztatva tenyerét rántott magához egy, szenvedélyes csókba.Most pedig már a második meneten is túl kezdték érezni, hogy a lázam csillapodik de még mindig megmaradt a fájdalom.
SooBin farkamon rántott egyet és újra kiszakadt belőlem egy hangos sikoly és ezáltal egy hatalmas orgazmus tört ki belőlem.
-A kur... va életbe. Ahhs Jim... hm-és megéreztem alfám utolsó löketét is amit jó mélyen nyomult belém de mivel másképp a lázam és a fájdalmamon nem tud csillapítani így muszáj hogy megcsomozon ami most még is történt.
Csípőmet két oldalról fogva erősen falloszára húzva csomózott meg.
Ettől az érzéstől vállára hanyatlottan és fejemet pihentetve próbáltam a légzésemet helyre állatai.
Ő sem volt tétlen újra nyakamba csókolva kezdet fülembe suttogni. Amit nem mellesleg imádok és legtöbbször ez a tevékenysége beindít.
-Kicsimh annyira.. forró voltál.
-Hm.. Köszönöm hogy segítettél.
-Kicsim az alfád vagyok. Ha fáj valamid az nekem is fáj, és ezt másképp csillapítani nem lehetett volna csakis sex-szel.
Oldalra döntve fejem mélyen szemembe nézve tapadt ajkamra és én engedtem be nyelvét egy szenvedélyes csókra.Mikor már végre újra felöltözve indultam volna ki az irodából megragadta kezemet és magához húzva csókolt meg szenvedélyesen.
Egymásnak döntve homlokunkat szinte egyszerre mondtuk ki azt a szót.-Szeretlek...
KAMU SEDANG MEMBACA
Furcsa Pár. BL. 🔞 Befejezett.
RomansaSziasztok, amint a cím is mondja furcsa, nem megszokott párosokról, és shipekről írunk nektek. A téma a megszokott BL. Olykor 🔞 részekkel. Ha kíváncsi vagy, a shipekre,tarts velünk.