10.Şaka

244 19 20
                                    

Selamın helloooooooo

Nasılsınız Sakura çiçeklerimmmm?

Sekiz bin olmuşuz bu aradaa🥳

Bölüme geçmeden önce oy verip yorum yapmayı unutmayınn çünki beni motivasyon eden etkenlerden biri buuu

Hepinizi öpüyorummm

İyi okumalarr!

Salonda kahvelerimizi yudumlarken herkes bir-birini boğazlayacakmış gibi bakıyordu.

İblis hanım yengemizin olduğunu öğrendikten sonra hepimiz sessizce kabullenip içeri geçmişdik lâkin olaylar çabuk gelişmişdi.

Annem gelinini ilk gördüğü andan daha doğrusu İblisin gelini olduğunu öğrendiği anda bayılmışdı.Çünki kendi gözleriyle pencereden korumalardan birini öldürdüğüne şahit olmuşdu.

Tam yanımda oturan Atlas kahvesini şapırdatarak içdiği için kafasına bir tane geçirdim."Düzgün iç şunu" Atlas sırıtarak kolumu mıncıkladı.

"Abiye emir verilmez"

"Salak ikizimsin sen benim"

"Şurada ağız tadıyla kahve içiyorum sus"

Herkes bizim didişmemize alıştıkları için sorun etmiyordular.Şuan ben ve Atlas hariç herkesin gözü iblis hanım yengemizin üzerindeydi.Ama o bunu takmadan bir ayağını diğerinin üzerine atıp kahvesini yudumluyordu.

Atakan ve Demir abim o korumanın cesedini temizlettikden sonra salona giriş yaptılar.Doğu abim sağolsunlar kendileri Atlas ve beni alarak eve sokmuştukar kusmamamız için.

Ama biz kusmuşduk.

Atakan abim boş koltuklardan birine oturdu ama Demir abim oturmadı.Yavaşca karısının yanına adımladı ve sol tarafına oturdu.Annemin bayılıp ayılma seansı bittikten sonra Demir abimle bir güzel sohbet edecektiler.

Tabi annem onunla konuşsaydı şuan annem hem iblis hanım yengemizi hemde abimi görmezden geliyordu.Bütün ev ahalisi anneme oğluyla konuşması için ısrar etmişdi ama ne fayda.

Kadın bana mısın dememişti.

Babam Demir abimle olan sarılma faslını geçdikten sonra İblis hanım yengemizlede aynı şekilde selamlaştıktan sonra yerine geçmişdi.

Annem ben ve Atlassa ona ayıplayan bakış atıyorduk.Adam bunca senedir bunu bekliyormuş sanki.

Bizde onurlu ve gururlu evlatlar olarak annemizin yanında yerimizi almıştık Atlasla.Şuan Güzin hanım kahvesini yudumlayarak diğer tarafımda oturmuşdu.

Atlas birden elini kafama attığında ciyakladım."Ne yapıyorsun be?"

"Az öncenin intikamını alıyorum pis kardeş"

"İyi bok yiyosun"

Mert abim gür bir sesle "Susun!" diye bağırdığında Atakan abim kaşlarını çatarak ona döndü.Atlasla beni koruyordu.

"Götün yerse sustursana" Fazla stres yaptığı için sinirlenmeye başlamıştı.Bende Atakan abidem yüz bularak onu savundum."Haklı benim abim" Atlasda kıkırdayarak kafasını salladı."Abim ve kardeşim haklı" diye ciyakladı.

Adamı bağırdığına pişman etmişdik.

Bunu dememizle Mert abim sinirle ayağa kalktı ve bize doğru koşmaya başladı.Atakan abime gücü yetemiyordu tabi!O yüzden bizimle idare edecekti.

Sofia(Abilerim Kurgusudur)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin