4.Hamile Faruk

1K 82 23
                                    

Medya:Sofia Şahin

Meraba canlarım önceki bölümü kısa attığımla ilgili şikayetler geldiği için bende iki bölümü birleşdirerek attım.

Lütfen oy verip satır arası yorum yapmayı unutmayınn.

Bu arada 100 okunmayı geçmişizzz🥳

Seviliyorsunuzzz💖

İyi Okumalar!

Yatakda doğrulup komodinin üzerindeki çantamdan telefonu aldım.Saate baktığımda akşam üstüydü.Ayağa kalkıp banyoya girdim.Duşumu aldıktan sonra kurulanıp iç çamaşırlarımı giyindim ve dolaptan bir beyaz elbise çıkartıp yatağın üzerine attım.

Duşumu aldıktan sonra kurulanıp iç çamaşırlarımı giyindim ve dolaptan bir beyaz elbise çıkartıp yatağın üzerine attım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Pintde düzgün elbise bulamadım shjsjsj)

Elbiseyi giyindikten sonra makyaj masasına oturdum.Makyaj yapmayacaktım çünki yapmayı bilmiyordum.Annemden bana öğretmesini ne kadar istesemde hep beni terslemişdi.Çekmeceden kurutucuyu alıp fişe taktım.

Saçımı kuruttukdan sonra kurutucuyu tekrar çekmeceye koyuyordum ki aynadan Güzin hanımın yansımasıyla karşılaşdım.Beni izliyordu.Saçımı kurutmaya o kadar dalmışım ki onun geldiğini farketmemişim bile.

Gülümsedim.

"Akşam olmuş keşke uyandırsaydınız beni" dedim ılımlı tonda.Yanıma yaklaşıp masaya yaslandı."Olurmu öyle şey kızım." Derin nefes aldı."İstediğin gibi yap keyfin bilir." Kafamı sallayıp aynaya döndüm ve tarağı elime aldım.

"Ben taraya bilirmiyim saçını?" diye sordu Güzin hanım.Sesi titriyordu.Biraz tereddütden sonra tarağı ona uzattım.Eliyle tarağı alıp arkama geçdi.Bende aynadan onu izliyordum.Bana çok benziyordu.Sarı saçları ve deniz mavisi gözleriyle çok şık bir kadındı.

Bu zamana kadar anneme neden benzediğimi hiç sorgulamamıştım.Annem bir kenara babama bile benzemiyordum çünki onların hepsi esmerdi ve ailede tek sarışın bendim.Buraya geldiğimdeyse Rusyaya ışınlanmış gibiydim.Bir tek Hazar bey kumral olduğu için Atakan kumraldı.

Atakan abin Sofia

Diğer çocukları buna bende dahil Güzin hanıma benziyorduk.Güzin hanım incitmekden korktuğu saçlarımı büyük bir özenle tarıyordu."Kızım eğer izin verirsen saçını öreyim diyorum" Kafamı iki yana salladım ve ayağa kalktım."Hayır lütfen." Kırgın gözlerle bana baktı."Sadece öreceğim merak etme incitmem seni." Derin bir nefes verdim."Israr etmeyin lütfen." Onu incitmekden korkuyordum ama olmazdı.

Belkide sevgi görmediğim için sevgimi kimseye gösteremiyordum.

Ailem bana çözülmeyecek bir düğüm atmışdı ve onu yara bandıyla kapayamazdım.

Güzin hanım kendini gülümsemeye zorladı ama kırgın olduğu bakışlarından anlaşılıyordu.Tam ona bir açıklama yapacakken içeri Doğu girdi ve biz susmak zorunda kaldık."Aşağıya gelip ana kız ağzının payını verin şu yengemin kavga çıkarıyor kadın"

Sofia(Abilerim Kurgusudur)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin