Selamın hellooo aşklarr
Sizi bekletmeden yeni bölümü yazayım dedimm
Bölüm şarkısı
Canozan-Toprak yağmuraLütfen oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın💖
İyi Okumalar!
2020 İstanbul,
İlahi bakış açısı.
Demir deponun içine girdiğinde iki silahınıda sımsıkı tuttu.Gönül isterdi nişanlısı tarafından düğün günü terkedilen kardeşinin yanında olsun lâkin şartlar buna el vermiyordu.
Bir hafta önce Atakan nikah masasında terkedilmişdi.Nişanlısı Derya ona mektup göndererek bir başına bırakmışdı.O günden sonra Atakan evde Derya hakkında herşeyi yasaklamışdı.Öyle ki, babası Hazar bile bu konuda onunla konuşmuyordu.
Atakan o mektubu halen açmamışdı.
Demir Atakanın tek dert ortağı olduğu için Atakan sadece ona içini döküyordu.Bu gece kardeşine içki sözü vermişdi fakat adamlarının aracılığıyla gizli şahıs tarafından bir haber ulaşmışdı kulağına.
Demirde onun gemilerini yakacak kadar yürekli insanın kim olduğunu bilmek istiyordu.Ve evet buraya tek başına gelecek kadar aptalı oynamayı seçmişdi.
İçeri girdikten sonra biraz adımladı.İçinde buraya neden geldiğini sorguluyordu.Saniyeler içinde bir adam çıktı karşına.Koruma olduğu bariz bir şekilde anlaşılıyordu.Keza patron neden uniforma giyinsin ki?
Koruma elindeki silahları aldıktan sonra bedenini aradı boş olduğunu tesbit edip geri çekildi ve kulağına takılı olan kulaklıkdan birine haber verdi.Az vakit geçti ve genç bir adam girdi görüş alanına.
Yirmi beşli yaşlarında diye düşündü Demir.Adam kollarını göğsünde birleştirdi ve Demiri süzdü.Düşmanı bile olsa içten içe ona hayranlık besliyordu.Düşmanlarına zararı olduğu kadar insanlara yararı da vardı.
Demir ellerini arkasında kavuşturdu ve genç adama baktı.Aralarında bir belkide iki yaş vardı lâkin ikiside korkusuzdu."Gemilerim yakacak kadar ölmek mi istiyorsun amına koduğum" diye sıktığı dişlerinin arasından konuştu Demir.
Güldü Adam.
"Nâmı değer Ateş senmisin?" Utanmasa gözlerini devirecekti Demir."Ta kendisi" dedi kollarını iki yana açarak.Adam elini göğsüne bastırdı."Sizi buraya hayırlı bir için çağırmak isterdim Ateş bey lâkin durum vahim"
Neden sizli bizli konuşuyor bu adam diye düşündü Demir.
Demirin onu dinlediğini görüp gülümseyerek devam etti konuşmaya."Dostluk teklif ediyorum Ateş bey" Demir bıkkınca nefesini verdi.Bir bok olduğunu anlamışdı.
Buradan sağ çıkamayacaktı çünki adam dostluk değilde canını istiyormuş gibi bakıyordu.
Saniyeler içinde bütün korumalar silahını Demire doğrulttu.Adam Demire yaklaşıyorken Demir sadece onu izliyordu.
Çünki Ateş ölmezdi.
Genç adamın sağında duran koruma ateş açacakken 'çık' sesi geldi.Kurşun yokdu silahda.Diğerleride ateş açmak istediler ama nâfile.Bütün silahlar boştu.Adam dudaklarını bir-birine bastırıp korumalara döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sofia(Abilerim Kurgusudur)
Ação"Sana kırgınım papatya.Tüm yapraklarına bir 'seviyorum' sığdıramadın..." Çok isterdim mutlu olmak.Lâkin kader doğduğumdan beri yüzüme gülmemiş. Bir insan vardı bana 'Papatya' derdi.Bütün yapraklarımı döktü.Dökülen yapraklarımı elime alıp uçurum kena...