Cansu benim daha oturamadığım aile masasında oturmuşdu.Daha ilk günden
Benim geldiğimi ilk fark eden Annem olmuşdu.İtici bir gülümseme takındı."Gel Sofiacım bir şeymi oldu?" Hayır şimdi olmaz.Onların önünde ağlayamazdım.Samimi olmayan bir şekilde gülümsedim.
Zordu.
"Güzin hanım gelmememi tavsiye etmişdi," mırıldandım."Ama bazı özel eşyalarımı almak istedim." Babam kafasını salladı.
Akıllanmazsın sen.
"Gerekli eşyalarını al orayı boşaltıcaz bu gün." Mavi harelerimi babama çevirdim.Tam neden yaptığını soracakken arkamda birinin varlığını hissettim."Kardeşim bittimi işin?" Dedi arkamda duran Atakan.Tam ihtiyacım olduğu anda gelmişdi.Ona döndüm."Ben eşyalarımı alıp geliyorum beni bekleye bilirmisin?" Kafasını salladı."Seni yalnız bırakmayacağım." Gür sesle konuşuyordu."İstediklerini al buradayım." Bir şey demeden yukarı odama çıktım.Yatağımın yanındaki komodinin çekmecesini açdım ve içinden mücehver kutumu aldım.
İçindekiler mücevher değildi.
Dolapdaki valizime mücehver kutumu ve bir kaç eşyamı aldım ve valizin fermuarını çektim.Aşağı indiğimde Atakan babamlarla sohbet ediyordu yada can çekişiyordu.Yüzünden biliniyordu sohbet etmek istemediği ama onlar sakız gibi yapışmışdılar çocuğa.
Atakan beni elimde valizle gördüğünde yanıma adımladı."Gel abicim." Valizi elimden alıp dışarı çıktı.Onun peşinden bende çıkacakdım ki annem seslendi."Artık yeni bir ailen var." Ona dönmeden onaylayan mırıltılar çıkardım.Ona dönersem ağladığımı anlardı."İnşallah hepimiz için hayırlı olur." Sesinde bariz alay vardı.
Orada fazla duramayıp arabaya geçtim.Arka koltukta oturup kafamı cama yasladım.Ağladıktan sonra hep uykum gelirdi.Gözlerimi kapattıktan biraz sonra uykuya dalmışdım.
Yolda geziyordum ama heryer karanlıktı.Sokak lambaları ben her adım attığımda sönüyordu.Soğuktan hoşlanmazdım burası çok soğuk.
Buraz daha gittikten sonra yol aydınlık olmaya başladı.Orada birileri vardı.Yüzlerini ayırt edemiyordum ama onların kim olduğunu biliyordum.
Yeni ailem...
İlahi bakış açısı.
Atakan arabayı evlerinin önünde park edip arkaya kız kardeşine baktı.Uyuya kalmış diye düşündü.Sofiaya bakarken gülümsediğinin farkında bile değildi.Arabadan inip arka kapıyı açtı.Kız kardeşini kucağına aldığında korumalar kapıyı kapattı.Bir şekilde eve girdiğinde bütün akrabaları gelmişdi.İki amcası,halası,dayısı ve teyzesi.Hepsi Sofiyayı uyurken gördüklerinde biraz modları tüştü.Yeğenleriyle çabuk tanışmak istiyorlardı.Mert Sofiyayı kucağına almak için bir hamle yaptı ama Atakan bunu fark edip ona engel oldu.
Yedi abide bir yere toplanıp Sofiyayı kucağında taşımak için kavga etmeye başladılar sessizce.Anneleri Güzin hanım yanlarına geldi sinirle."Kızı yatağına bırak hemen!" dedi sessizce sinirlenerek.Reis sinirlendiği için Atakan yavaşca kardeşini yatağına bıraktı.
Son iki gündür işlerini boşlamışdı.Silah kaçakçılığı yapıyordular babasının varisi oydu ondan sonra oğlu olursa ona devretmeliydi ama bunu yapmayacaktı.Bütün gemileri Sofiyaya bırakmak istiyordu ve babasından öğrendiği her şeyi ona öğretmek istiyordu.Evin tek kızıydı ve herşeyin yarısı onun olacaktı bunu dün babası bu kararı onlarla paylaşmışdı ve hepsi memnuniyyetle kabul etmişdiler.
Odadan çıktıktan sonra aşağıya inerken Merte döndü."İşimiz var bu akşam." Mert kafasını salladı."Çıkalım o zaman." Arabaya binip yapılacak sevkiyyat için yola koyuldular.
Yolda konuştukları tek şey ise ahu aman tek kız kardeşleri hakkında konuşmak oldu.
Merhaba canlarımm oy verip yorum yapın lütfen satır arası yorum yapmıyorsunuz moralim düşüyorr
Demek isteyeceğiniz bir şeyler varsa:
İnsta: gunesaktan8
Tt: Güneş Aktan
Karakterler hakkında ne düşünüyorsunuzz?
Atakan Şahin?
Mert Şahin?
Doğu Şahin(polis)?
Batı Şahin(savcı)?
Poyraz Şahin(öğretmen)?
Atlas Şahin (yolsuz)? shjsjsj
Cansu Yılmaz?
Not:Karakterlerin hepsine güvenmeyinizzzbay bayyyy
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sofia(Abilerim Kurgusudur)
Acción"Sana kırgınım papatya.Tüm yapraklarına bir 'seviyorum' sığdıramadın..." Çok isterdim mutlu olmak.Lâkin kader doğduğumdan beri yüzüme gülmemiş. Bir insan vardı bana 'Papatya' derdi.Bütün yapraklarımı döktü.Dökülen yapraklarımı elime alıp uçurum kena...