Luna'nın Bakış Açısı
Bu üçüncü alarm artık kalkmam gerektiğini anladım. Bundan sonraki alarmları kapatıp okul için dünki kıyafetlerimi giydim kuleye okul çantam ve göz altlarımı kapatmak için uğramam gerekiyordu. Gözlerimin içi kıpkırmızı olmuştu galiba uyurken ağlamıştım. Kıyafetleri koltuğun üzerine bırakıp bir not yazdım.
Herşey için çok teşekkür ederim May benim gitmem gerek iyiki varsın seni iyiki tanımışım :)
LUNA YILDIRIM
Babamın soyadını kullanmak istememiştim ondan annemin soyadını kullanmıştım.
Evden çıkarak kuleye doğru yola çıktım. Dün gece baya düşünmüştüm. Babamdan beni sakin bir yerde kimseye zarar vermemem için göndermesini istiyecektim. Ve kimliğimi değiştirecektim. Bence seve seve kabul edecekti. Kuleye giderken Mj'den mesaj geldi.
Karanlık Kız🌃
Ben bugün gelemeyecem başına bir bela açma ;)Luna
Tamam işin eğer erken biterse okul çıkışı bir yerlerde buluşalım mı?Karanlık Kız🌃
Olabilir okuldan sonra konuşuruzz sıkıcı dersler😁Luna
Sanada iyi eğlenceler🥳Deyip mesajlaşmadan çıktım. Nedensizce içimde Mj'e karşı bir güven duygusu belirmişti. Aslında sebebini tahmin edebiliyordum. İçinde neyse dışında da oydu.
Kuleye girdiğimde asansöre binip odama çıktım. Son dakika olan kararla kıyafetlerimi de değiştirecektim.
Odaya girdiğimde babam yatağımda oturmuş galiba beni bekliyordu. "Bunca saat nerelerdeydin Luna." Diye sordu öfkelenmemeye çalışarak. "Sana ilk burda kalmayı kabul ettiğimde söylemiştim. Burada kalmam senin kontrollün altında olacağım anlamına gelmez! " Dedim sinirle. "Ben senin babanım Luna! " Diye konuştu öfkeyle. "Babam olduğun yenimi aklına geldi Bay Stark BEN 6 YAŞIMDAYKEN NERDEYDİN!" Diye bağırdım sesimizi duyan avengers üyeleri odaya gelmişti.
"Bu seni daha güçlü biri yaptı." Dedi babam olacak adam. Sinirden gülmeye başladım ekiptekiler bana deli görmüş gibi bakıyordu. "Benim daha güçlü olmaya ihtiyacım yoktu sadece bir babaya ihtiyacım vardı. Senin yüzünden yurtta bir aileye bile sahip olamadım sık velayetimi yurda teslim etmediğin İçin ŞİMDİDE GELMİŞ BABAM OLDUĞUNU SÖYLÜYOR! " Diye bağırdım ve devam ettim.
"SENİN YÜZÜNDEN KAÇ DEFA İNTİHARA KALKIŞTIM.SENİN YÜZÜNDEN GENLERİM MUTASYONA UĞRADI. SEN BENİ SAHİPLENMEDİĞİN İÇİN BİR ARA SOKAKTA TECAVÜZE UĞRADIM. KIZLIĞIMI ELİMDEN ALDILAR KAÇ KERE BAĞIRDIM BABA BENI KURTAR DİYE HABERİN VAR MI KIZLARIN ZOR DURUMDA SIĞINACAK OLAN BABASI VARDI. BENİM NEYİM VARDI ANNEM SENİN YÜZÜNDEN ÖLDÜ. ŞİMDİ GEÇMİŞSİN KARŞIMA BABAM OLDUĞUNU SÖYLÜYORSUN" Diye parmağımı sallayarak ona bağırdım sandalyenin üstündeki çantayı alıp odadan hızla çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LUNA STARK
FanfictionTony Stark'ın Türk bir kadınla olan bir gecelik beraberliğin sonucusun annen sen beş yaşındayken kanser teşisi kondu o dönem seni babana vermek için Amerika'ya götürdü ama baban seni kapı dışarı etti annende sen altı yaşındayken öldü Amerika da bir...