17. Bölüm

29 2 0
                                    

Yeni bölüm YUPPİİİİ 🤩💟🕷

~~~

İlahi Bakış Açısı

Çizburgerciden çıktıktan sonra Luna'nın tek düşündüğü şey, Avengers Kulesi'ne bir an önce geri dönmekti.

Peter'ın söyledikleri kalbini paramparça etmişti, ve bu duygusal fırtınadan kaçabileceği tek yer orasıydı. Ama kaçmak, her şeyden daha zor görünüyordu.

Adımları daha da hızlanırken Mj'in arkasından geldiğini bilmiyordu.

Etraftaki insanlar "Tony Stark'ın kızı," diye fısıldıyorlardı. Evet, artık herkesin bildiği bir gerçekti bu.

Kendisini bir an için sirk hayvanı gibi hissetti. Onu sadece merakla izliyorlar, dedikoduların, skandalların ortasındaki kızı seyrediyorlardı.

Birkaç kişi fotoğrafını çekmeye çalıştığı için Luna dahada hızlanmıştı. Mj onu kaybetmemeye çalışıyordu.

Zorlu birkaç dakika sonrasında Luna kuleye varmıştı. Kapıdaki güvenliğe pek bakmadan içeri girdi. Mj de tam giriyordu ki güvenlik onu durdurmuştu. "Bırakın arkadaşımın yanına geldim." Dedi Mj. "Üzgünüz hanımefendi giremezsiniz. " Dedi güvenliklerini biri Mj'in kolundan tutarak. "Bırakın LUNA'NIN YANINA GELDİM!" Dedi Mj bağırarak.

Bu sırada Luna sesi duyduğu için arkasına duyduğu ses ile arkasına bakmıştı. Mj'i görmeyi beklemiyordu.

Luna'nın Bakış Açısı

Duyduğum bir kızın bağırma sesiyle arkama döndüm. Mj'i görmeyi beklemiyordum. Gözlerim kızardığı için gözlüğümü taktım. Duruşumu dikleştirdim. Yüzüme ciddi bir ifade takıp kaşlarımı çattım ve kapıya yürümeye başladım.

"Siz ne yapıyorsunuz bırakın kankamı" Dedim çatallaşan sesimle. "Özür dileriz Bayan Stark. " Dedi güvenliklerini biri. "Bir daha olursa olacaklardan sorumlu değilim" Dedim ciddiyetle.

"Duydunuz Luna'yı çekilin önümden! Dedi Mj. Korumalar önünü açınca yanıma geldi.

Asansöre binene kadar konuşmamıştık. İlk konuşan ben oldum. "Neden peşimden geldin?" Diye sordum. "Seni bu durumda yalnız bırakamazdım Luna" Dedi Mj.

Mj gözlüklerim yüzünden gözlerimi göremiyordu. Ama gözlerim dolu doluydu. Her an ağlayabilirdim.

Odama girdiğimde Mj ile konuştum. "Sen rahatına bak ben iki dakika banyoda üstümü değiştirip geliyorum." Dedim.

Dolaptan elime ilk geçen şort ve tişort takımını alıp hiçbir şey düşünmeden üzerimi değiştirmeye çalıştım. Arada düşen gözyaşlarım oldu tabiki ama pek umrumda değildi zaten.

Odaya girdiğimde Mj yatakta oturuyordu. Yanına gidip bende oturdum.

Birkaç dakikanın sonunda ilk o konuştu. "Peter böyle demek istemediğine eminim." Dedi Mj. "Hayır tamda bunu demek istedi. " Dedim söyledikleri beynimde yankılanıyordu.

LUNA STARKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin